دبیر هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در‌ گفت‌وگو با ورزش سه به تشریح شرایط و آینده تیم شهرخودرو پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه موندو دپورتیوو در گزارشی یک ادعای جدید درباره علت بازگشت کیلیان امباپه به تمرینات پاری سن ژرمن مطرح کرد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید همه این تیم را رها کرده‌اند و بازیکنان با مشکل مالی مواجه هستند.
مسابقه فوتبال «خیر خواهانه» منتخب یزد - رسانه ورزش
معلم خیر کرمانی گفت: معتقدم خداوند روزی یک این کودکان یتیم را در روزی ما قرار داده است.
افراد مودب هرگز در مورد بچه‌دار شدن سوال نمی‌کنند، زیرا می‌دانند که این انتخاب شخصی برای افراد است که بچه داشته باشند یا خیر. این نوع سوالات اغلب به احساسات طرف مقابل آسیب می‌زند، مخصوصا اگر با مشکلاتی مثل ناباروری مواجه باشند که شرایط بسیار بدتر خواهد شد.
استقلال بعد از شکست در برابر تراکتور در هفته پایانی دور رفت، 7 بازی در لیگ برتر و جام حذفی انجام داد که حاصل آن 6 پیروزی و یک شکست بود.
بعد از آخرین گل منچستریونایتد مقابل ناتینگهام، شاهد سقوط هواداران به بخش پایین سکوها بودیم که به خیر گذشت.
کنکور الکترونیکی آری یا خیر؟
سمنان- مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان با بیان اینکه خیران مدرسه ساز، نقش بسزایی در اجرای طرح‌های نوسازی مدارس دارند، گفت: مجموعاً ۶۱۷ خیر در استان شناسایی شده‌اند.
تنها اخراجی این هفته لیگ برتر نادر محمدی در جریان دیدار ذوب آهن - فولاد بود.
کریستیانو رونالدو که از باشگاه النصر عربستان پیشنهادی 200 میلیون یورویی دارد دقایقی پیش در فرودگاه شهر ریاض رویت شد تا انتقالش به این باشگاه بیش از پیش نزدیک به نظر برسد.
حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس‌جمهور در دومین روز سفر خود به استان خراسان‌جنوبی به یکی از روستاهای مرزنشین رفت.
دروازه بان تیم پیکان دچار مصدومیت از ناحیه ابرو شد که این آسیب به خیر گذشت.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: ملی‌پوشان فوتبال ایران باید تمام تلاش خود را برای موفقیت برابر آمریکا به کار گیرند و بدانند دعای خیر ملت بدرقه راه آنان است.
رئیس جمهور در پیام تبریکی خطاب به ملی پوشان فوتبال کشورمان پس از برد در مقابل تیم ملی ولز، گفت: دعای خیر یک ملت در ادامه این راه نیز بدرقه راهتان است.
روز گذشته برای آنسو فاتی، مهاجم تیم ملی اسپانیا، حادثه رانندگی رخ داد که به خیر گذشت.
باهنر گفت: بعضی‌ها خواب‌های خرگوشی می‌بینند که نظام چهار روز دیگر سقوط می‌کند؛ نسل‌های امروز باید بدانند که از همان روز اول انقلاب، دشمنان به ویژه استکبار جهانی می‌گفتند که این انقلاب نهایتاً یک ماه یا ۲۰ روز دیگر می‌ماند و همیشه خودشان منتظر آن بودند.
مصدومیت محمد محبی در برخورد با مدافع هوادار چند دقیقه هواداران استقلال را نگران کرد.
وزیر امور خارجه درباره دیدارش با دبیر شورای عالی امنیت ملی عراق نوشت: به آقای اعرجی صراحتا گفتم با توجه به مناسبات حسنه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، ما انتظار نداریم که خاک اقلیم کردستان عراق محلی برای اقدامات تروریستی و تهدیدی علیه ایران باشد.
پیش از شروع مسابقه تروا و رن در لیگ یک فرانسه اتفاقی ناگهانی نزدیک بود کام فوتبال فرانسه را ترک کند.
رئیس‌جمهور در نشست خبری گفت: هیچ فایده‌ای برای دیدار با بایدن نه برای ایران و نه برای ملت ایران وجود ندارد.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، مستقیما با فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، در مورد انتقال احتمالی به استمفوردبریج تماس گرفته است.
«امین فرزانه» خیر و چهره خوشنام پایتخت از جمله این افراد است که ۲دوره زندگی کاملاً متفاوت برای خود رقم زده و در هر دو نیز سرآمد و شهره بوده‌است. کسی که این روز‌ها همسایگان به سرش قسم می‌خورند، مورد احترام خاص و عام است، دستی در کار‌های خیر دارد، به کهریزک می‌رود.
فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: حال که ظاهراً تصمیم به پیروی از توصیه‌های همان افرادی گرفته‌اید که شرایط کشور را به اینجا رسانده و در همۀ زمینه‌ها بحران‌آفرینی کرده‌اند، من دیگر چرا این وسط خودم را سنگ روی یخ کنم و برایتان دل بسوزانم؟ تا روزی که در این مسیر پیش می‌روید، مرا به خیر و شما را به سلامت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ