سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت از دستگیری سه نفر که در قتل دکتر محفوظی معاونت و مشارکت داشتند خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزییات شناسایی و دستگیری سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند «علیرام نورایی» کرده بودند را تشریح کرد.
بندرعباس - فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه جزئیات توقیف نفتکش خارجی توسط نیروی دریایی سپاه درخلیج فارس را تشریح کرد.
آستانه اشرفیه- مسئول واحد آتش نشانی آستانه اشرفیه به تشریح جزئیات حریق در حرم سیدجلال الدین اشرف پرداخت و گفت: با حضور به موقع واحد آتش نشانی حریق در همان ابتدا مهار شد.
پیشوا- فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن تشریح جزئیات آدم ربایی در پیشوا گفت: گروگانگیران که چهار برادر بودند، دستگیر شدند.
شهرت هانی کرده، با شایعه مرگش اوج گرفت. شب دوم دی ماه سال ۱۳۹۸ خبر درگیری هولناک یکی از گنده‌لات‌های تهران در محله شاپور و مرگ او منتشر شد. پلیس فردای آن روز جزئیات درگیری «هانی کرده» را تشریح کرد.
سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات دستگیری ۶ تن از متهمان توزیع مشروبات الکلی مرگبار در این استان را تشریح کرد.
فرمانده پلیس اگاهی تهران بزرگ در بازدید از طرح تشدید برخود با سارقین در پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری و شناسایی ۲۳۰ متهم خبر داد خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
سرپرست معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ، مهلت استفاده از بخشودگی جرایم بیمه‌ای را از ابتدای خرداد تا پایان مرداد ماه و نحوه ثبت درخواست را صرفاً ثبت در سامانه اعلام کرد.
توضیحات ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده شکایت روحانی از رحیم پور ازغدی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده شکایت روحانی از رحیم پور ازغدی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نحوه اجرا و مشارکت مشترکان برق در نخستین روز اجرای طرح پاداش مشترکان خانگی برق با حضور دو تن از مدیران ارشد صنعت برق کشور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری رسانه ملی مورد بررسی قرار گرفت.
جزئیات پرونده جنایت محله خانه اصفهان از سوی مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام شد.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت ضمن تشریح جزئیات سرقت مسلحانه از یک بانک، از دستگیری متهم ۲۴ ساعت بعد از وقوع سرقت خبر داد.
سخنگوی کارگروه ویژه حقیقت‌یاب مجلس برای بررسی مسمومیت دانش آموزش گفت: مجلس این موضوع را تا حصول نتیجه و رفع نگرانی جامعه در تامین سلامت دانش آموزان دنبال می‌کنند.
رئیس کمیسون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران جزئیات بودجه مناطق را تشریح کرد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی که یکی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش در شهرستان بافت بود، از انتقالش به استان یزد برای پیگیری‌های درمانی خبر داد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی که یکی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش در شهرستان بافت بود، از انتقالش به استان یزد برای پیگیری‌های درمانی خبر داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای جزئیات سفر هیئت این جنبش به قاهره و دیدار با مسئولان مصری را تشریح کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق جزئیات جلسه امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
دستگیری عوامل حمله تروریستی « ایذه» از جمله جدیدترین عملیات «مأموران نوپو» این مردان سیاه پوش انتظامی کشور است که فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور آن را تشریح کرد.
رابر - رئیس حوزه قضائی رابُر در استان کرمان ضمن تشریح جزئیات یک فقره قتل در این شهرستان گفت: در این زمینه ۲ متهم که محیط بان هستند بازداشت شده‌اند.
فرماندار شهرستان عسلویه با تشریح جزئیات اتفاقات رخ داده در روز گذشته در پتروشیمی عسلویه وضعیت کنونی این منطقه را عادی دانست.
شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس جزئیاتی از نحوه شهادت یک همیار پلیس در جریان تجمعات غیرقانونی شب گذشته در شیراز را تشریح کرد.
سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواخر هفته گذشته پرونده ای در خصوص متواری شدن یکی از اوباش سابقه دار که دارای سوابق محکومیتی متعددی از جمله خفت گیری، شرارت، فروش سلاح جنگی و.. بود، دریافت کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ