هوگو لوریس، گلر تیم ملی فرانسه، در نشست خبری بازی با لهستان از همتایش وویژک شزنی تمجید کرد و گفت او باعث صعود تیمش به یک هشتم نهایی جام جهانی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره بارسلونا و همسرش بار دیگر به مناسبت دهمین سالگرد ازدواجشان در توسکانی ازدواج کردند.
آنا لواندوفسکی، همسر روبرت لواندوفسکی یک رزمی‌کار حرفه‌ای است و پیشنهاد شرکت در مسابقات MMA را داشته که به خاطر همسرش آن را رد کرده است.
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی به زودی به این باشگاه برگردد.
روبرت لواندوفسکی بهترین گلزن این فصل بارسلوناست و در اولین فصل حضورش این شانس را دارد تا از رکورد گلزنی دو فصل آخر لیونل مسی در بارسا پیشی بگیرد.
کیلیان امباپه بالاخره توانست به سلطه روبرت لواندوفسکی پایان دهد و بهترین گلزن اروپا در طول یک سال میلادی شود. در این فهرست، مهدی طارمی در رتبه پنجم ایستاد.
رابرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا که تا پیش از شروع بازی های جام جهانی 2022 قطر با به ثمر رساندن 13 گل در رقابت های لالیگای اسپانیا به عنوان بهترین گلزن این فصل از مسابقات لیگ فوتبال اسپانیا شناخته می شود، در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی از دور رقابت ها کنار رفت.
روبرت لواندوفسکی شب گذشته با لهستان از جام جهانی خداحافظی کرد و به زمره بازیکنانی پیوست که با وجود کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا، دست‌شان از فتح جام جهانی کوتاه مانده است.
روبرت لواندوفسکی تنها دقایقی برای فرار تیمش از شکست مقابل فرانسه و پایان حضور در جام جهانی فاصله دارد.
با وجود حذف تیم ملی ایران از رقابت‌های جام جهانی مهدی طارمی به عنوان یکی از بهترین‌های تیم در برخی از آمار تهاجمی در میان موفق‌ترین ها قرار دارد.
روبرت لواندوفسکی در فصل گذشته بهترین گلزن فوتبال اروپا بود و جایزه کفش طلا را به خود اختصاص داد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، در مراسم توپ طلا جایزه بهترین مهاجم سال گذشته را دریافت کرد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، بهترین موقعیت این تیم در نیمه اول برابر رئال مادرید را از دست داد.
می گویند روبرت لواندوفسکی مرد بازی های بزرگ نیست و دیدار با رئال مادرید بهترین فرصت برای رد این فرضیه است.
روبرت لواندوفسکی در بازی های بزرگ این فصل بارسا موفق به گلزنی نشده و در دو بازی اخیر نیز نتوانسته گل بزند. امشب در بازی سرنوشت‌ساز مقابل اینتر، چشم امید بارسا به ستاره لهستانی است.
به نظر می‌رسد که روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، از همین حالا مدعی اصلی دریافت جایزه بهترین گلزن لالیگا است.
روبرت لواندوفسکی آماده و سرحال به بازی برابر تیم سابق خود رسیده و این بهترین خبر برای هواداران بارسلوناست که به انتقام از بایرن مونیخ فکر می کنند.
جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، معتقد است با وجود شروع بهتر روبرت لواندوفسکی نسبت به کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال همچنان بهترین بازیکن دنیاست.
روبرت لواندوفسکی امشب امید اول گلزنی بارسا برابر ویکتوریا پلژن است و این شانس را دارد تا بالاتر از کریم بنزما در رده‌بندی بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان قرار بگیرد.
روبرت لواندوفسکی یک گل مقابل سویا به ثمر رساند، سناریوی یک گل دیگر کلید زد و یک بار دیگر در خط حمله درخشان ظاهر شد.
ژول کُنده از اولین بازی خود برای بارسا کاملا راضی و خوشحال بود و پس از برتری 4-0 بر وایادولید، از روبرت لواندوفسکی هم تمجید کرد.
روبرت لواندوفسکی شب گذشته در بازی برابر رئال سوسیداد، دو گل برای بارسلونا زد و آنها را به پدرش تقدیم کرد.
مدافع رئال سوسیداد معتقد است فصل جاری می توان بهتر قضاوت کرد که کریم بنزما مهاجم بهتری است یا روبرت لواندوفسکی. او خودش بنزما را بهتر از ستاره لهستانی می داند.
در این بازی روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی آبی اناری ها علاوه بر زدن یک گل، دو پاس گل هم به پدری داد تا این به ترتیب طلسم گلزنی خود را پس از سه بازی بشکند. از آن سو به عنوان بهترین بازیکن زمین مورد تقدیر هم قرار بگیرد.
روبرت لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود از هواداران بایرن مونیخ به دلیل شکل جدایی‌اش عذرخواهی کرد و گفت که اطمینان دارد بایرن بدون او هم بهترین نتایج را خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ