بر اساس قانون فرانسه، هر نوع رابطه جنسی بین رئیس و زیردست جرم تلقی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر عربستان سعودی در لبنان در اظهارنظری جدید، اعلام کرد که عامل فراخوان این کشور از اتباع خود جهت ترک لبنان، درگیری‌های اردوگاه عین‌الحلوه بوده است.
منابع لبنانی امروز جمعه اعلام کردند که آن دیسمور، سفیر سوئد در لبنان، بیروت را ترک کرده است.
دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در سخنرانی شب سوم ماه محرم الحرام در واکنش به هتک حرمت مجدد قرآن کریم از کشورهای عربی اسلامی خواستار اخراج فوری سفیر سوئد و فراخوانی سفرای خود از این کشور شد.
خبرگزاری فرانسه از سفر نماینده ویژه «ماکرون» به لبنان در روز چهارشنبه خبر داد.
نخست‌وزیر لبنان در رایزنی با سفیر عربستان سعودی در این کشور، روابط دوجانبه و اوضاع منطقه را مورد بحث و بررسی قرار داد.
منابع لبنانی از دیدار سفیر عربستان در این کشور با نبیه بری خبر دادند.
منابع لبنانی از دیدار سفیر عربستان در این کشور با نبیه بری خبر دادند.
سفارت پاکستان در بیروت اعلام کرد که سلمان اطهر سفیر پاکستان با جوزف عون فرمانده ارتش لبنان دیدار کرده است.
سفیر ایران در لبنان با اشاره به آمادگی تهران برای دستیابی به توافق هسته ای پایدار و قوی، تأکید کرد که ایران از خطوط قرمز خود که تأمین منافع مردم است، هرگز عقب نشینی نخواهد کرد.
عشایر عربی در بقاع لبنان از ریاض خواستند که ولید بخاری سفیرش در لبنان را عوض کند و پس از اهانتی که بخاری به عشایر در شهرک الفاعور در بقاع مرکزی کرد، از عشایر عذرخواهی کند.
عشائر عربی در بقاع لبنان از ریاض خواستند که ولید بخاری سفیرش در لبنان را عوض کند و پس از اهانتی که بخاری به عشایر در شهرک الفاعور در بقاع مرکزی کرد، از عشایر عذرخواهی کند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در دیدار با حسین امیرعبداللهیان گزارشی از حوزه مأموریت خود و ابعاد همکاری با دولت و همه گروه‌ها و سلایق سیاسی مختلف در لبنان ارائه کرد.
رئیس جمهور لبنان امروز در کاخ ریاست جمهوری با سفیر عربستان سعودی در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
ولید البخاری سفیر عربستان سعودی در بیروت امروز در کاخ ریاست جمهوری لبنان با میشل عون رئیس جمهور این کشور، دیدار و گفتگو کرد.
سفیر سابق آمریکا در تل آویو از پیشنهاد مطرح شده درباره توافق ترسیم مرزهای دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی ابراز شگفتی کرد و گفت که بر اساس این پیشنهاد تل آویو باید امتیازات گسترده ای بدهد.
منابع لبنانی اعلام کردند که سفیر آمریکا در بیروت، امروز شنبه پیام مکتوب آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی در موضوع ترسیم مرزهای دریایی را تقدیم میشل عون رئیس جمهور لبنان کرده است.
مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز گفت که دولت ایران آماده است تا نه تنها در زمینه تامین سوخت، بلکه در تمامی امور مربوط به بخش انرژی به ویژه ساخت واحدهای تولیدی در میان مدت به لبنان کمک کند.
وزیر انرژی لبنان و سفیر ایران در بیروت دیدار و درباره بحران کمبود سوخت در لبنان گفتگو کردند.
سفیر سابق لبنان در اردن با اعلام رسمی نامزدی خود برای پست ریاست جمهوری این کشور، گفت: نیازی به تکرار مصیبت های سالیان گذشته نیست و همه ما قربانی تصمیمات سیاسی شده ایم.
امانی در این دیدار ضمن تاکید بر حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از لبنان خاطرنشان کرد که ایران آماده ارسال سوخت به لبنان به محض قبول دولت لبنان و ارسال هیات رسمی به تهران برای برنامه ریزی مستقیم در این خصوص است.
سفیر روسیه در بیروت تاکید کرد که کشورش با اهدای ماهانه ۴۰ هزار تن گندم به لبنان، برای رفع بحران کمبود آرد در این کشور، موافقت کرده است.
سفیر اوکراین در بیروت اعلام کرد: انتظار داریم ۲۶ هزار تن ذرت به طور قانونی در کشتی «رازونی» به بیروت صادر و ظرف ۴ تا ۵ روز آینده وارد بنادر لبنان شود.
دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت:خاطره وعده دروغ سفیر آمریکا مبنی بر انتقال گاز از مصر و انرژی ، آشکار خواهد شد.
مجتبی امانی رئیس پیشین دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره به عنوان سفیر جدید ایران در لبنان منصوب شد. او‌ جایگزین سید محمدجلال فیروزنیا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ