سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه دشمن تنها زبان مقاومت و درگیری را می فهمد، افزود: تداوم اشغالگری تداوم مقاومت را در پی خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در جریان سخنرانی خود در دانشگاه کاراکاس گفت: تجربه ۴۴ ساله ملت ایران نشان می‌دهد تنها راه در مقابل دشمن، ایستادگی و مقاومت است.
اهواز- رئیس پژوهشکده امنیت ملی گفت: سخت‌ترین عملیات جنگ آزاد سازی خرمشهر بود چون دشمن می‌دانست تنها یک جا مانده و به همین خاطر به لحاظ زمانبندی طولانی‌ترین عملیات را انجام دادیم.
«ماهر مزهر» تأکید کرد که مقاومت تنها راه مؤثر و اثبات شده برای پس گرفتن حقوق ملت فلسطین از دشمن صهیونیستی و مقابله با جنگ تمام‌عیار این دشمن علیه مردم و مقدسات فلسطین است.
جنگ جنسیتی ناشی از جرایم جنسی، بیکاری و هزینه های سرسام آور زندگی در کره جنوبی به مجرد و تنها ماندن زنان در آن کشور دامن زده است.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نه تنها راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان فلسطینی متوقف نخواهد شد بلکه این مسیر تقویت می‌شود.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: جمهوری اسلامی در برابر خدعه‌ها و هجمه دشمن نه تنها ضعیف نبوده که در موضع ابتکارعمل است. ما در همه پایگاه‌های مواجهه با دشمن موفق بوده‌ایم .
سخنگوی نظامی گردان های قدس با اشاره به پایان یافتن رزمایش این نیروها در کرانه باختری بر تداوم راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
در واقع آمریکایی‌ها هرگز راه مذاکره را نخواهند بست آن‌ها همواره راه مذاکره را باز می‌گذارند چه مستقیم باشد چه غیر مستقیم. آن‌ها حتی با دشمن خود در زمان جنگ و درگیری هم مذاکره می‌کنند. در مجموع آمریکا به دنبال آن است تا با مطرح کردن موضوع مذاکره با تهران نه تنها تحریم‌ها را کاهش ندهد بلکه به تحمیل توافقی کمتر از برجام با ایران نائل آید.
چفرین تنها نامزدی بوده که نام خود را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست یوفا اعلام کرد.
پروفسور حسین الدیرانی، تحلیلگر سیاسی لبنانی، قطعنامه سازمان ملل متحد در رابطه با موضوع زنان در ایران را تنها بخشی از جنگ جهانی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.
به نظر می رسد سفر اخیر رئیس جمهور چین به عربستان سعودی و استقبال گرم مقامات عرب از وی تنها در حد دیدارهای روتین باقی نمانده و پیام هایی را برای واشنگتن مخابره کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی گفت: همراهی مردم در تحول سازی، اصلی ضروری است و نبود این همراهی، منشاء بسیاری از عدم موفقیت دولتمردان است؛ به طور مثال دکتر احمدی نژاد با وجود اینکه از معایب یارانه عمومی آگاه بود ناچار به تخصیص آن شد یا دکتر روحانی با وجود اینکه همه از هدفمندی یارانه‌ها و حذف دهک‌های بالایی و سوق دادن ارز حاصله از حذف این دهک‌ها به سمت تولید سخن می‌گفتند تنها به خاطر عدم همراهی عمومی همراهی نکرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید؛ چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود، اما ابراز تنبّه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد. اما چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبّه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای او به سرعت کیفرخواست صادر خواهد شد و پرونده‌اش به دادگاه ارسال می‌شود.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است که نه تنها جمهوری اسلامی بلکه ایران اسلامی هم نباشد، لذا در این جنگ اختلافات قومی مورد تاکید قرار دارد.
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین اعلام کرد که دشمن صهیونیستی به جنایت های خود علیه ملت فلسطین در تمام جبهه ها ادامه می دهد و تنها راه مقابله با آن مقاومت است.
امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به حادثه تروریستی تلخ و تاسف برانگیز حرم مطهر شاهچراغ تصریح کرد: این روز‌ها که کشور عزیزمان درگیر فتنه، آشوب، اغتشاش و دشمنی برنامه‌ریزی شده نظام استکبار است، تشکیل این مجالس باشکوه و نورانی و سخن گفتن از شهدا، راه شهدا، آرمان و اندیشه شهدا، ایثار واز خودگذشتگی شهدا، ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی آنان برای تحقق آرمان‌های مقدس نظام اسلامی، بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است و مصداق بارز «جهاد تبیین» است.
رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شهادت شماری از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: دشمن تلاش دارد تا صنعت هسته‌ای ما در ذهن افراد تنها تداعی کننده غنی سازی باشد و این در حالی است که در حوزه رادیو دارو و کشاورزی کارهای بسیار خوبی انجام شده و غنی‌سازی در حوزه هسته‌ای‌ تنها بخش اندکی از آن را در بر می‌گیرد.
مهدی خزعلی برادر انسیه خزعلی خبر داد که نه تنها فرزند انیسه، که دو فرزند کبری خزعلی هم مقیم آمریکا هستند! ... تا به جال فقط نام ۳ نفر از ۵۴۰۰ آقازاده خارج از کشور مشخص شده است و البته هیچ اتفاقی هم نیفتاده است. والدین آنها محکم به مسئولیت خود چسبیده اند، همچنان که بقیه چنین می‌کند اما سوال‌ها در ذهن مردم تمامی ندارد، سوال‌هایی که یکی از آنها همان است که چنارانی در مجلس مطرح کرد: اگر آمریکا دشمن است فرزندان مسئولین آنجا چه می‌کنند؟
شلیر و داستان خودکشی او ابعاد پیچیده‌ای دارد؛ زنی که در نبود دوراندیشی‌های اجتماعی در معرض تعرض قرار گرفته و در واقع قربانی نگاه مردسالارانه شده است و حالا انسیه خزعلی به عنوان معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری به جای بررسی ریشه‌ای موضوع و تلاش برای حذف عواملی که به رفتار‌های خشونت‌آمیز علیه زنان دامن می‌زند، در توییتی تنها درباره شرافت و پاکدامنی حرف می‌زند و هیچ اشاره‌ای به وحشت و رنجی که این زن تجربه کرده است، ندارد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در حوزه عفاف و حجاب ۳۳ دستگاه مسئولیت دارند اما نه تنها این دستگاه‌ها کاری انجام نمی‌دهند بلکه به پلیس هم حمله می‌کنند و هم صدا با رسانه‌های بیگانه و معاند هم می‌شوند.
تولیت حرم امام خمینی (ره) گفت: یک مدیر و یک مشاور تنها به شرطی مدیر اسلامی است که شجاع باشد و نه از حرفی بترسد و نه از عزلی وحشت کند و نه در مقابل دشمن خارجی متزلزل باشد.
مرزبندی با دشمن نه تنها یک نگاه مبنایی و معیاری بسیار مهم در رفتار مردم و سیاستمداران است، بلکه یک نکته مبنایی در تحلیل رویدادها و نحوه مواجهه با دشمن نیز تلقی می‌شود.
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: همه شواهد حاکی از آن است که چالش هسته‌ای فقط یک بهانه است و تنها راه پیش روی ایران برای گرفتن این بهانه از دست دشمن، استفاده از ماده ۱۰ NPT و خروج از این معاهده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ