با مادرم می‌رفتم گدایی و بعد دزدی هم می‌کردم، چند بار در همان بچگی بازداشت شدم که آزادم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم در جریان تحقیقات به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت‌: حال روحی‌ام خوب نبود و بیمار بودم و مواد مخدر شیشه مصر‌ف می‌کردم. آن شب دوباره با پدرم جروبحث کرده‌ایم. از رفتارش خسته شده بودم.
سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه کارآگاهان در ادامه متوجه شدند پسر جوان در یکی از خیابان‌های شهر ری حضور دارد، ادامه داد: ماموران در گام بعدی راهی خیابان موردنظر شدند و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی پسر جوان را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان مأمور از شهروندان زورگیری می‌کرد خبرداد و گفت: تا کنون متهم به ۱۰ فقره سرقت و اخاذی از شهروندان معترف شده است.
مالباخته گفت: زمانی که داخل خانه بودم، این جوان یک نوشیدنی برایم آورد که بلافاصله پس از نوشیدن آن بیهوش شدم. پس از گذشت دو روز زمانی که به هوش آمدم متوجه سرقت خودرو (یک دستگاه خودرو شاسی‌بلند توسان سفیدرنگ) و همچنین برداشت بیش از ۳۰ میلیون تومان از حساب کارت عابربانک شدم.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد که نظافتچی خانه مذکور بود، در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که با همکاری یک پسر جوان اقدام به تهیه کلید در منزل کرده و با استفاده از غفلت صاحبخانه، اقدام به سرقت طلا و جواهرات کرده است.
با انتقال متهم به مقر انتظامی، بازجویی‌های علمی و تخصصی از وی نشان داد که او در سرقت از منزل بولوار شهید شیرودی نقش دارد. این درحالی بود که وی با توجه به فیلم دوربین مدار بسته دیگر نمی‌توانست حضور خود در صحنه سرقت را انکار کند به همین دلیل دو همدست خود را به پلیس لو داد و گفت: دستبرد به منزل را با شیوه توپی زنی انجام داده است و زوج جوانی هم دو عضو دیگر باند هستند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری زن جوانی که اموال داخل گاوصندوق منزلی را در شمال تهران سرقت کرده بود خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳۰ میلیارد ریال طلای مسروقه کشف شد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که در حال سرقت موتورسیکلت بودند، خبر داد و گفت: هر ۲ متهم از زورگیران حرفه ای هستند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خبر داد و گفت: متهم با وعده‌های دروغین ازدواج طلاهای دختر جوان را سرقت کرده بود.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
متهم به تجاوز گفت: من مغازه‌دار هستم، ثروت آنچنانی ندارم، اما آزیتا قصد دارد اخاذی کند. او یک دروغگو است و چه خوب که حالا فهمیدم؛ قبل از اینکه با او ازدواج کنم.
تجربه تلخ قبلی‌ام باعث شد نتوانم دوباره به ازدواج فکر کنم. برای من فعلاً فقط دیدار با دخترم مهم است.
چین، قطاری با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت راه‌اندازی کرده است که از هیدروژن به عنوان سوخت استفاده می‌کند.
زن جوان می‌گوید با اینکه شوهرش متهم به قتل شده، همه تلاشش را برای نجات او انجام خواهد داد.
متهم گفت: من همیشه بی‌حوصله هستم. نمی‌توانم کار کنم. وقتی خیلی بی‌پول می‌شدم که نمی‌توانستم غذا بخرم، سرقت می‌کردم.
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
متهم گفت: زندگی فلاکت بار من از زمانی که معتاد شدم در مسیر بیراهه قرار گرفت و برای تامین مخارج اعتیادم مجبور بودم سرقت کنم! یک بار پرایدی را از منزل یک جوان هوسران به سرقت بردم و آن را به زنی تحویل دادم که مدتی در منزل او زندگی می‌کردم. آن زن هم مبلغ اندکی به من داد و بعد هم فهمیدم که او پس از مدتی استفاده از پراید، آن را در بیابان رها کرده است که خودرو توسط پلیس کشف شد و در اختیار مال باخته قرار گرفت. از آن روز به بعد تلاش می‌کردم طوری رفت و آمد کنم که شناسایی نشوم.
متهم گفت: با سرعت زیادی ویراژ می‌دادم، دیگر متوجه نشدم چند کیلومتر در مسیر جاده قدیم نیشابور پیش رفته بودم که ناگهان موتورسیکلت پرواز کرد و من هم دیگر چیزی نفهمیدم، زمانی که چشمانم را گشودم روی تخت بیمارستان بودم و از زبان یکی از ماموران انتظامی شنیدم که «م» در صحنه حادثه جان باخته است و کارشناس پلیس راه صحنه تصادف را مشکوک می‌داند.
رسیدگی به این پرونده از اواخر اسفند سال ۱۳۹۰ با گزارش قتل مرد میانسالی که رئیس اتحادیه تجار ایرانی گرجستان بود، آغاز شد. پلیس پس از بررسی اولیه پی برد که مقتول مرد ۵۵ ساله‌ای به نام وحید است و توسط یک جوان ایرانی به نام شهرام با ضربات متعدد جسم برنده به قتل رسیده و متهم پس از جنایت از دفتر کار او سرقت هم کرده است.
ماجرای این پرونده جنایی از سپیده دم شنبه گذشته (بیست و ششم شهریور) در حالی آغاز شد که جوان ۳۳ ساله‌ای به نام «فاروق» با پدرزنش تماس گرفت و به او گفت: «چند مرد ناشناس نقابدار به من و خواهرزاده ام (حسین – ک) در تاریکی شب حمله ور شدند که من با زیرکی وسرعت عمل خوب از چنگ آن‌ها گریختم، اما خواهرزاده ام را محاصره کردند و او را به حدی کتک زدند که پیکر نیمه جانش در بیابان‌های اطراف اسماعیل آباد رها شده است!
نماینده دادستان با تشریح اتهامات متهم خفت‌گیر مسلح پایتخت اظهار کرد: محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد برای بردن اموال مردم و ناامن کردن جامعه، مباشرت در چند فقره سرقت مقرون به آزار، مشارکت در چندین فقره سرقت تلفن همراه در بزرگراه‌های آیت‌الله هاشمی (نیایش)، رسالت، شهید چمران، شیخ فضل‌الله نوری، شهید همت، شهید باقری و محله‌های هلال احمر، یوسف‌آباد، پاسداران، میدان کاج، تهرانپارس، شوش، خیابان‌های خیام جنوبی، حافظ، جانبازان، فلکه اول و دوم تهرانپارس و همچنین جنب چند ایستگاه مترو و بی‌آر‌تی، از اتهامات متهم پرونده است.
نماینده دادستان با بیان اینکه متهم به همراه همدست خود اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کرده است، گفت: اقدامات متهم به نحوی بوده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت با استفاده از سلاح قمه و چاقو علیه اموال مردم اقدام کرده و با ایجاد ناامنی در سرقت تلفن‌های همراه شهروندان داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ