پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال چین با میانگین ۲۰۰ سانتی‌متر بلندقامت‌ترین تیم حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه است و تیم ایران با ۱۹۷ سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار دارد.
تیم‌های ملی والیبال نوجوانان ایران و آمریکا با میانگین 198 سانتی‌متر، بلندقامت‌ترین تیم‌های مسابقات قهرمانی جهان در آرژانتین هستند.
بلند قامت‌ترین ملی‌پوش والیبال نشسته ایران که برای نخستین‌بار از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته، می‌گوید این غیبت قابل پیش‌بینی بود و با منطق و بدون گلایه آن را پذیرفته است.
با اضافه شدن لئاندرو پریرا، پرسپولیس می‌تواند بلندقامت‌ترین زوج تهاجمی لیگ را تشکیل دهد و کنار شیخ دیاباته، گولسیانی و بیرانوند سرخ‌ها چهار بازیکن بالای 190 سانتی‌متر را در ترکیب خود خواهند داشت.
دو بازیکن تیم‌های ملی مراکش و هلند کوتاه‌قدترین و بلندقامت‌ترین بازیکنان جام جهانی۲۰۲۲ هستند.
بازیکنان قد بلند نقش تعیین‌کننده‌ای دارند. برای نمونه پارسال استقلال در مواقعی که بازی برایش گره می‌خورد از آرمان رمضانی و رودی ژستد به عنوان پلن B در خط حمله استفاده می‌کرد که خوب هم جواب داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ