ایلان ماسک در واکنش به ادعاهای اخیر درباره استفاده از پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین نوشت: «جنگ پهپادی اول»!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به بدون تماشاگر شدن دیدار هفته اول‌شان مقابل آلومینیوم واکنش نشان داد.
ایلان ماسک نوشته است: من نمی گویم موجودات فضایی وجود دارند اما…
سخنگوی وزارت امور خارجه به مباحث مطرح شده در خصوص میدان نفتی و گازی آرش واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به مباحث مطرح شده در خصوص میدان نفتی و گازی آرش واکنش نشان داد.
کنعانی با اشاره به تلاش‌های جامعه بین‌المللی و مجامع حقوق بشری برای ارتقای احترام به ادیان و مذاهب و آموزه‌های اصیل دینی تصریح کرد: اهانت به کتب آسمانی مصداقی از خشونت گرایی و نفرت پراکنی و مغایر با ارزش‌های اصیل حقوق بشر است.
بعدها مشخص شد پرداخت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون دلاری از بدهی که شاید یکی از دلایل قطع گاز ترکمنستان به ایران در گذشته بود به صورت تهاتری بوده است. در این معنا که ایران مستقیما پولی در اختیار ترکمنستان قرار نداده است بلکه عراق بدهی ایران به ترکمنستان را از منابع ناشی از صادرات گاز ایران به بغداد پرداخته است. از این رو ادعای مالک شریعتی در ارتباط با تسویه بدهی با ترکمنستان بدون برجام؛ یک پروپاگاندای رسانه‌ای است.... هر چند ظریف، ظریفانه عمل می‌کند تا به کسی بر نخورد و با وقار تمام بسیاری از نقدها، دروغ ها و تهمت‌ها را تحمل می‌کند اما مخالفانش دست بردار نیستند و حتی به نقل از وی تلاش می‌کنند دیگران را علیه او به واکنش وادار کنند.
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس، با تصریح بر راهبرد منطقه‌ای و سیاست مبنایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تقویت و تعمیق مناسبات با کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس و توسعه اصل همسایگی، ابراز امیدواری کرد کشور‌های منطقه با نگاه به آینده و به دور از ادبیات سنتی گذشته، چارچوب‌های نوینی را برای همکاری در منطقه بنا نهند.
سد کاخوفکا روی رودخانه دنیپرو یک زیرساخت حیاتی است که حدود ۱۸ کیلومتر مکعب آب در مخزن کاخوفکا را در خود جای داده و آب بسیاری از بخش‌های جنوبی اوکراین و شبه‌جزیره کریمه که در سال ۲۰۱۴ به خاک روسیه الحاق شد را تامین می‌کند.
پاتل گفت: «آمریکا با متحدان و شرکای خود، از جمله در منطقه، به فعالیت در راستای بازدارندگی از رفتار ثبات‌زدای ایران و مقابله با آن ادامه می‌دهد. ما همچنین به استفاده از طیفی از ابزار‌های موجود در زمینه عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای برای رسیدگی به اقدامات ایران در زمینه تولیدات موشکی و اشاعه تسلیحات متعهد هستیم. تحریم‌هایی که امروز (شامگاه سه‌شنبه) علیه (بخش‌ها و افراد مرتبط) با تدارکات تولیدات موشکی ایران اعمال کردیم، تاکیدی بر این تعهد ماست.»
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اتهام زنی‌های بی اساس وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: در تقویت توان بازدارندگی و حفاظت از حقوق و امنیت خود تردید نخواهیم کرد.
سخنگوی سازمان فضایی ایران به منفجرشدن استارشیپ ایلان ماسک واکنش نشان داد.
رئیس کمیته داوران توضیحاتی را در خصوص داوری بازی تراکتور و سپاهان ارائه کرد.
اعتراف شاتول مبنی بر اینکه اسپیس ایکس، شرکتی که ایلان ماسک بنیان‌گذارش است، مانع از استفاده کامل سربازان اوکراینی از این فناوری شده، این باور دیرینه را تأیید می‌کند که ماسک و شرکتش از استفاده نظامی اوکراین از استارلینک ناراضی هستند.
ایلان ماسک در توئیتی نوشت: من یک حامی جدی اوکراین هستم، اما این مساله باعث تشدید جدی جنگ می‌شود و برای جهان خطرناک است.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس قوانین و مقررات داخلی خود عمل می کند؛ حتما اقدامات ما برای آن ها پشیمان کننده خواهد بود.
کیهان نوشت: اینکه ایران، آقایی آسمان را از آمریکا گرفته و به پرچم مقدس خود سپرده و او را از منطقه اخراج کرده، از اقتدار ماست یا آنها؟ و فرهنگی که توانسته راهپیمایی ۲۱ میلیون نفری اربعین را در دنیا و تاریخ، بیشترین و برترین و امن‌ترین و بین‌المللی‌ترین تجمع و راهپیمایی کند موفق است یا فرهنگی که در کوچه و خیابان یک کشورش، هر ۹۰ ثانیه یک تجاوز به عنف ثبت می‌کنند؟
سرمربی پرسپولیس تاکید کرد که در توییتر حساب کاربری ندارد.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، به احتمال کناره گیری از سمت خود واکنش مبهمی نشان داد.
مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به اظهاراتی که از طرف «روبرتو مارتینز» سرمربی بلژیک بعد از حذف از جام جهانی مطرح می‌شود واکنش تندی نشان داد.
رئیس‌جمهور سابق روسیه به رفتار هیجانی رئیس‌جمهور اوکراین به طرح پیشنهادی سرمایه‌دار مشهور آمریکایی برای پایان‌دادن جنگ در اوکراین، واکنش نشان داد.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در وین در صفحه توییترش به پیام مایک پمپئو، وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ و از روسای پیشین سازمان سیا که در بر دارنده بخشی از مزامیر داود بود، واکنش نشان داد.
اخراج کارکنان بازارهای رمزارزها

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ