وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که این کشور خواهان پایان هر چه زودتر درگیری در اوکراین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه ترکیه تصمیم آمریکا برای تمدید لغو تحریم‌های تسلیحاتی علیه بخش یونانی‌نشین قبرس را محکوم کرد.
سفارت ترکیه در تهران با انتشار پیامی، حمله مسلحانه به حرم شاهچراغ (ع) را به شدت محکوم کرد.
صدراعظم آلمان با شرط جدید دولت ترکیه برای موافقت با عضویت سوئد در ناتو مخالفت کرد.
شرط‌گذاری ترکیه برای  پذیرش سوئد در ناتو صرفا به درخواست آنکار از استکلهم برای کنترل اعضای سازمان تروریستی پ‌ک‌ک  محدود نبوده و شرط‌های جدیدی مطرح شده است.
رئیس‌جمهور ترکیه بار دیگر بر شرط موافقت با عضویت سوئد در ناتو تاکید کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد که در صورت به رسمیت شناختن قبرس ترک‌نشین امکان از سرگیری مذاکرات صلح با قبرس وجود دارد.
ایلان مسلیه، دروازه‌بان فرانسوی لیدزیونایتد، تاکید کرد که تنها به شرط فیکس بودن پیشنهاد چلسی را قبول می کند.
نامزد ائتلاف «آتا» که در دور اول انتخابات ترکیه ۵.۲۹ درصد از آراء را کسب کرد، امروز گفت: در صورتی از قلیچداراوغلو حمایت می‌ کنم که حزب دموکراتیک خلق‌ها از نظام سیاسی ترکیه کنار گذاشته شود.
معاون وزیر خارجه سوریه در سخنانی در نشست چهارجانبه وزیران خارجه سوریه، روسیه، ایران و ترکیه در مسکو، برای توافق با آنکار شرط گذاشت.
بشار اسد در گفتگو با یک رسانه روس به شرط خود برای دیدار با همتای ترکیه ای اشاره کرد و به بحث پایگاههای روسیه در سوریه هم پرداخت.
عبدی نوشت: گرچه وجود مجازات برای مجرمین شرط لازم نظم اجتماعی است، ولی این عامل در کنار عوامل گوناگون دیگر این نقش را ایفا می‌کنند و نظم هیچ جامعه‌ای را نمی‌توان صرفا براساس مجازات حفظ کرد و اگر کاربرد مجازات از حدی بیشتر شود نتیجه منفی می‌دهد. همچنان که می‌بینیم جوامعی که مجازات‌های شدیدتری دارند، به طرز معناداری فراوانی جرم و مجرم نیز در آنجا بیشتر است، زیرا تکیه بر مجازات، حکومت را از اصلاح امور دیگر غافل می‌کند.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، تنها در صورتی حاضر به تمدید قراردادش است که فصل آینده هم در ترکیب ثابت باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان و بازیهای پاراآسیایی ترکیب تیم ملی مشخص نیست و تنها کسانی می‌توانند به این دو تورنمنت اعزام شوند که از نظر بدنی و فنی بهترین عملکرد را داشته باشند.
وزیر خارجه ایران در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه ترکیه گفت: در موضوع توافق برای لغو تحریم‌ها گفتگو کردیم با آقای چاووش اوغلو همکاری داریم و گاهی پیام‌هایی رد و بدل می‌شود با طرف‌های برجامی، اگر آمریکا واقع بینانه رفتار کند توافق دست یافتنی است. منبع: فارس
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد شرط تصویب طرح پیوستن سوئد و فنلاند به ناتو را، استرداد تروریست های ضد دولت آنکارا به این کشور عنوان کرد.
وزیر دادگستری ترکیه امروز برای تصویب پیوستن سوئد به ناتو از سوی کشورش شرط گذاشت.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکا از مشروط شدن فروش جنگنده های اف-۱۶ به ترکیه، به موافقت آنکارا با پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو خبر داد.
در حالی‌که برخی از کشور‌های منطقه نظیر قطر و امارات که زمانی به شورشیان مخالف اسد کمک کرده بودند، بار دیگر به سمت برقراری روابط با سوریه گام برمی‌دارند، ترکیه نیز با این کشور‌ها هم‌مسیر شده است. البته باوجود حرکت آهسته دولت ترکیه به‌سمت برقراری مجدد ارتباطات دیپلماتیک با دولت سوریه بعد از حدود یک‌دهه و به‌رغم دیدار مقامات دو طرف، آنکارا، اما برای عادی‌سازی روابط با دمشق شرط گذاشت.
بر اساس قوانین پیشین ترکیه، سن بازنشستگی در این کشور قبل از اجرای مقررات جدید برای زنان ۵۸ و برای مردان ۶۰ سال تعیین شده بود.
طبق این گزارش، آنکارا برای پاسخ به خواسته‌هایش ضرب‌الاجل تعیین کرده است و درصورت برآورده نشدن این خواسته‌ها عملیات نظامی در شهرهای منبج، عین العرب و تل رفعت انجام خواهد داد.
سخنگوی شبه نظامیان قسد وابسته به امریکا از شروطی که ترکیه برای عدم حمله به شمال سوریه تعیین کرده است، پرده برداشت.
یک مقام صهیونیست به طور واضح و مشخص از دولت ترکیه خواست در راستای بهبود روابط با رژیم صهیونیستی، دفتر حماس در استانبول را تعطیل کند.
رسانه های ترکیه اعلام کردند که در راستای عادی سازی روابط میان سوریه و ترکیه و بازگشایی کانال روابط دیپلماتیک میان دو کشور، پنج پیش شرط متقابل از سوی آنکارا و دمشق مطرح شده است.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش دارد اما ممکن است در یک صورت به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ