با اعلام باشگاه تراکتور، صفا هادی هافبک عراقی این تیم تنها در یک صورت می‌تواند تراکتور را ترک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع دانمارک امروز با انتشار بیانیه‌ای به تشریح پیش‌شرط‌های ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین پرداخت.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
پی اس جی نیمار را از فصل بعد کنار گذاشته و او جایی در ایده‌های لوئیس انریکه ندارد. باشگاه حتی حاضر است بر اساس شرایطی خاص با او فسخ کند.
مربی پرسپولیس همچنان در انتظار برطرف شدن موانع بازگشتش به این تیم قرار دارد.
موسی مارگا که ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد، برای موافقت با جدایی از این باشگاه شرط گذاشت.
باشگاه پرسپولیس در آستانه توافق با لئاندرو پریرا برای فسخ قرارداد این بازیکن است.
باشگاه یونایتد به هری کین اعلام کرد که در صورت تمایل به حضور در این تیم باید شخصا رضایت تاتنهام برای جدایی را جلب کند.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، تاکید کرد که فقط به یک شرط حاضر است اجازه جدایی ویکتور اوسیمن را صادر کند.
اعلام شرط موافقت تراکتور با جدایی هافبک عراقی
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس جدایی علیرضا بیرانوند بعد از پیشنهاد یک باشگاه عربستانی را رد کرد.
در قوانین جدید مربوط به قراردادها مسائل جدیدی درباره فسخ یکطرفه گنجانده شده است.
منچسترسیتی قصد دارد تا علاوه بر تمدید قرارداد ارلینگ هالند، بند فسخ 150 میلیونی قراردادش را حذف کند.
امروز سه‌شنبه، این سرمربی با انتشار پیامی جدید در استوری اینستاگرام خود، تصاویری از پیام‌های سسیلیا پدرو و خوزه ماریا پدروتو در تمجید از خودش را بازنشر کرد: "این در تاریخ ثبت می‌شود، هیچکس به اندازه سرخیو کونسیسائو در باشگاه پورتو عناوین کسب نکرده است. نبرد قهرمانی هنوز تمام نشده است و اهداف بیشتری برای بردن وجود دارد. ما با هم ادامه می‌دهیم و باید بدون قید و شرط از مربی خود حمایت کنیم. "
آنسو فاتی که در فصل جاری نتوانسته برای بارسا دقایق زیادی بازی کند، از چند باشگاه بزرگ پیشهاد دارد، ولی بارسا تنها در صورت درخواست خود بازیکن اجازه جدایی خواهد داد.
احتمال این که اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تغییر کند وجود دارد اما این تغییرات مثل باشگاه استقلال نخواهد بود.
موندو دپورتیوو مدعی شد کیلور ناواس با توجه به شرایط فعلی خود در PSG، به جدایی از این تیم به مقصد النصر تمایل دارد.
باشگاه رئال مادرید آماده است تا در صورت تلاش کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، برای جدایی از پاری سن ژرمن برای جذب او اقدام کند.
مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی، که در فهرست خروج بارسا قرار دارد، با دریافت پنج میلیون یورو حاضر به جدایی است ولی بارسا همچنان نمی‌خواهد به او غرامت بدهد.
احمد وحیدی در مورد بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: هر جایی که بتوانیم ورزشگاه را برای حضور بانوان آماده کنیم، این موضوع مانعی ندارد، اما شرط آن این است که ورزشگاه‌ها آماده باشند.
رئال مادرید با جدایی کاسمیرو اقدام به خرید بازیکن نخواهد کرد و تنها در صورت جدایی مارکو آسنسیو، یک مهاجم جدید جذب می کند.
سرمربی استقلال برای آنکه بتواند در هفته دوم از محمدمحبی و کاوه رضایی استفاده کند، هرچه سریع‌تر باید دو بازیکنی که از این تیم جدا خواهند شد را مشخص کند.
پروسه جدایی ممفیس دیپای، مهاجم نیمکت نشین بارسلونا از این تیم آسان نخواهد بود.
بزرگترین حزب اسلامی الجزایر اعلام کرد که در صورتی که مغرب حمایت از جدایی طلبان و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کند، آماده پایان دادن به بحران با رباط است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ