محققان دانشگاه جورجیا تک یک وضعیت کوانتومی جدید در ماده ای عجیب کشف کرده اند. در یک رویداد بی سابقه، محققان متوجه شدند ایجاد میدان مغناطیسی قابلیت رسانایی ماده را یک میلیارد درصد افزایش داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازارتهران، روند نزولی طلا و پیش بینی قیمت های پایین تر از آن، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، سود بورس در ۳۲ سال اخیر چقدر بود؟، غول بانکی در حال تغییر روند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز ایران از افزایش سه و نیم برابری گازرسانی به نیروگاههای کشور نسبت به سال گذشته خبر داد.
رئیس‌جمهور سطح مبادلات تجاری فعلی میان دو کشور با وجود ظرفیت‌های موجود را قابل قبول ندانستن و بر ضرورت هدف‌گذاری افزایش یک میلیارد دلاری مبادلات تجاری ایران و بنگلادش در گام اول تاکید کرد.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش های علمی صنعتی از افزایش جایزه جشنواره خوارزمی به یک میلیارد تومان خبر داد.
وزیر سرمایه‌گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان از تهیه نقشه راهی برای رسیدن تجارت یک میلیارد دلاری بین ایران و ازبکستان خبر داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام ارزی شناور در خدمت تضعیف پول ملی است و رهاسازی نرخ ارز توجیهی ندارد. زیرا در شرایطی که تراز حساب تجاری در تابستان ۱۴۰۱، ۱۵ میلیارد دلار مثبت بوده شاهد افزایش نرخ ارز بودیم که دلیل عمده آن قیمت سازی کانال‌های تلگرامی در بازار سیاه بوده است.
در پایان اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ازبکستان، دو سند در حوزه نقشه راه افزایش تبادلات تجاری به میزان یک میلیارد دلار تا افق ۱۴۰۴ و برنامه اجرایی در حوزه ورزش به امضا رسید.
در پایان اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ازبکستان، دو سند در حوزه نقشه راه افزایش تبادلات تجاری به میزان یک میلیارد دلار تا افق ۱۴۰۴ و برنامه اجرایی در حوزه ورزش به امضا رسید.
با اتصال ۹ نیروگاه به شبکه خطوط لوله انتقال نفت خام و فرآورده نفتی ظرفیت انتقال سوخت مایع از طریق این شبکه به نیروگاه‌ها یک و نیم میلیارد لیتر در سال افزایش می‌یابد.
بهرام عین اللهی عصر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان بوعلی سینا شیراز افزود: با توافقی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، یک و نیم میلیارد دلار ارز ترجیحی برای حوزه تجهیزات پزشکی و دارو‌های گران قیمت تصویب شد و در سال جاری هیچ گونه نگرانی در این حوزه نخواهیم داشت.
السواحه در یک مجمع بین المللی فناوری که در ریاض برگزار می‌شود، گفت: سرمایه گذاری‌ها موقعیت پادشاهی عربستان سعودی را به عنوان بزرگترین بازار دیجیتال در خاورمیانه و شمال آفریقا افزایش می‌دهد.
افزایش ۱۲ میلیارد دلاری ثروت زاکربرگ در یک روز!
پاکستان و ازبکستان توافقنامه‌ای را برای گسترش سرمایه گذاری و افزایش حجم تجارت دوجانبه به یک میلیارد دلار امضا کردند.
جدیدترین آمار رسمی از جزئیات حجم نقدینگی و متغیر‌های پولی بیان گر رشد ۳۷.۸ درصدی حجم نقدینگی در یک سال منتهی به مردادماه است. این در حالی است که حجم نقدینگی در کانال ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی قرار دارد.
جدیدترین آمار رسمی از جزئیات حجم نقدینگی و متغیر‌های پولی بیان گر رشد ۳۷.۸ درصدی حجم نقدینگی در یک سال منتهی به مردادماه است. این در حالی است که حجم نقدینگی در کانال ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی قرار دارد.
شقاقی اظهار داشت: اقتصاد ۸۵ میلیون نفری ایران که حدود ۴۰ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۴۵ میلیارد دلار واردات را تجربه کرده، با اندک افزایش فروش نفت، رشد اقتصادی دو و سه درصدی را همانگونه که صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده، رقم زده، این در حالیست که برای سال ۲۰۲۳ نیز اگر شرایط به همین منوال باشد و تحریم‌ها اضافه نشود، رشد اقتصادی یکی دو درصدی و تورم ۴۰ درصدی نیز برای اقتصاد ایران قابل تصور است، اما این تنها یک سناریوی موجود برای اقتصاد ایران در سال آینده است.
در بحبوحه جنگ اوکراین و افزایش تنش‌ها در منطقه، یک مقام دفاعی آمریکا از فروش ۵۰ میلیارد دلاری اسلحه در این کشور خبر داد.
بدهی مالیاتی که فدراسیون شطرنج بابت معاملات غیرعرف حدود یک دهه پیش در این فدراسیون متحمل به پرداخت آن شده با لحاظ کردن جریمه تاخیر از ۱۴ به ۱۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۸۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۳۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از بازار دلار، پیش بینی بورس فردا شنبه | سهام مستعد رشد کدامند؟، دامنه نوسان کدام نماد‌ها از دوشنبه ۷ درصدی می‌شود؟، در این صد روز بر بورس چه گذشت؟ | ریسک‌های پیش روی بازار چیست؟ + فیلم، برگزاری مجمع عمومی ۵ نماد شنبه ۵ شهریور | این ۵ نماد کدامند؟،۹۰ بورسی | از تعلیق وسالت تا دزدی ۴۰ میلیارد تومانی از شپترو!، روند کچاد همچنان نزولی است؟، آیا سکه در موقعیت خرید قرار دارد؟، افزایش سرمایه ۴ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بازنده داریم تا بازنده. شکست‌خوردن و باختن تحقیر نیست. یک سر مسابقه رزمی و اصلا هر مسابقه ورزشی دیگر باخت است و یک سر آن برد. تحقیر و حقارت جایی در ورزش ندارد و هرگز هیچ ورزشکاری بابت باختن به مرحله ذلالت و حقارت نمی‌رسد. شکست عادی‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در ورزش رقم بخورد. اما سجاد غریبی تمام این معادلات را به هم زد و نشان داد هم می‌توان شکست خورد و هم می‌توان تحقیر شد. بدتر از آن نشان داد که می‌توان از این تحقیرشدن لذت برد و با کمک آن شهرت بیشتری جمع کرد.
امروز دو خبر درباره حذف حجم مبنا و تغییراتی در دامنه نوسان رسانه ای شد. در گفتگو با برزو حق شناس از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا حذف حجم مبنا و بازتر شدن دامنه نوسان برای بازار سرمایه خوب است یا بد؟
اوضاع ماکارونی بعد از قیمت‌گذاری جدید
رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ