محمد مایلی‌کهن گفت: محرم در دو سالی که مربیگری کرد آیا یک بار دیدید به داوری اعتراض کند یا به همکاران خود توهین کنید؟ آیا بعد از برکناری علیه کسی صحبت کرد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد بیرانوند در دو هفته اخیر لیگ برتر گفت: عملکرد خوب بیرانوند در این دو بازی نشان داد که کاملا آماده است و حرفه‌ای عمل می‌کند. تنها مشکل موجود اعتماد به نفس بالای بیرانوند در دادن پاس‌های زیاد بود.
گم‌شدن گنج‌خانلو البته در دنیای حرفه‌ای ورزش معنای دیگری دارد: اقدام برای پناهندگی. دقیقا به همین دلیل است که حالا مسئولان ورزش ایران نگران شده و به تکاپو افتاده‌اند تا هر طور شده، این ورزشکار ۲۶‌ساله را پیدا کنند
یکی از پیشکسوتان قدیمی سپاهان و شاهین در مراسم باشگاه سپاهان سخنرانی جالبی داشت.
محمد هاشمی رفسنجانی، عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اطلاعیه‌ای مطالب منتسب به وی در خصوص مرجعیت آیت‌الله خامنه‌ای و همچنین اخراجش از صدا و سیما و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تکذیب کرد.
مشاور رئیس‌جمهور برکنار شده نیجر امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: با هرگونه مداخله نظامی در نیامی مخالفیم.
محمد منتظر خرید عراقی استقلال به صورت قرضی از این تیم جدا می شود
محمد مهاجری نوشت: حرف‌هایی مانند اینکه اتفاقات ۸۸ با طراحی امریکا و انگلیس صورت گرفته یا بهایی‌ها و منافقین در آن نقش داشته‌اند، صرفا تاریخ‌سازی است.
محمد موسوی که امروز به جمع اردونشینان در ارومیه پیوست در بدو ورود از وضعیت اسکان تیم ملی در هتل گلایه کرد.
وقتی یک قهرمان می میرد در حالی که قطعه مهمی از زندگی هنوز در راه بوده است، همه چیز دردناک‌تر به نظر می‌رسد.
لژیونر شاغل در فوتبال ترکیه هیچ منعی برای حضور در باشگاه های لیگ برتری که ظرفیت خالی داشته باشند ندارد.
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان بر لزوم عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از کل اراضی باقیمانده تحت اشغال این رژیم، تاکید ورزید.
محمد مایلی‌کهن هرگونه میانجی‌گری برای حل مشکلش با فدراسیون و سرمربی تیم‌ملی را رد می‌کند.
تبریز- محمد نادری با تیم فوتبال تراکتور به توافق رسید و قرار است بعداز پایان نقل و انتقالات به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم فوتبال تراکتور شود.
محمد نادری مدافع چپ تیم تراکتور در تمرین روز گذشته این تیم حاضر بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال از سرمربی اسبق تیم ملی شکایت کرد.
امیر قلعه‌نویی با مراجعه به دادگاه، از محمد مایلی‌کهن شکایت کرد.
مهاجری نوشت: شاید اگر مسوولان دولتی برخلاف توصیه رییس‌جمهور، حرف نزنند، وعده ندهند، توجیه نکنند، سکوت پیشه سازند و کمتر روی اعصاب مردم یورتمه بروند، اینقدر از چشم خلق نیفتند.
محمد مایلی کهن سرمربی پیشین تیم ملی دوباره قلیه امیر قلعه نویی و البته رضا عنایتی به شدت موضع گرفت.
شب گذشته، محمد مایلی‌کهن، پیشکسوت فوتبال ایران یک گفتگوی جنجالی با پیمان اسعدیان در شبکه خبر انجام داد که سروصدای زیادی به پا کرد.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است ما بلدیم همیشه به تاریخ ۲۵۰۰ ساله خود بنازیم، اما به اندازه برخی کشور‌ها که عمرشان ۲۰۰ سال هم نمی‌شود، پیشرفت نکرده‌ایم!
محمد مایلی‌کهن که همواره به داشتن صراحت کلام معروف است، این مرتبه تیغ تیز انتقاد خود را سمت مهاجم پرسپولیس گرفت.
محمد مایلی‌کهن پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به اظهارنظر جنجالی کارشناس برنامه صداوسیما علیه علی دایی گفت: چه اشکالی دارد یکی هم عقیده‌اش را این طور بیان کند.
محمد مایلی‌کهن یکی از مهمترین چهره‌های فوتبال ایران در تاریخ معاصر به حساب می‌آید.کسی که بازیکن ملی، سرمربی ملی، کاپیتان و مربی پرسپولیس بوده و در دوره اوج یک هافبک طراح عالی نیز بود.
پیشکسوت فوتبال در خصوص حضور دوباره کی روش در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ