سونیا درباره زندگی سختی که داشته می‌گوید: ۱۱سالگی سیگار را شروع کردم و حدود ۱۴ سالم بود که مواد کشیدم. برای تهیه خرج مواد دزدی می‌کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«شب‌های سفید روسیه» از ایام معروف در کشور روسیه است که توریست‌های زیادی به تماشایش می‌آیند؛ شب‌هایی با حدود ۳ ساعت تاریکی! آسمان در این شب‌ها فقط از حدود ۱۱شب تا ۲ بامداد، تاریک می‌شود.
بیتا که صدایش می‌لرزید در برابر قاضی دادگاه ایستاد و با نشانه گرفتن انگشت اشاره به سوی پسری که چند صندلی آن طرف ترنشسته بود و دستبند بر دستانش بود، گفت: این پسر زندگی من را سیاه کرد. او با بهانه ازدواج با من دوست شد و بعد به بهانه اینکه مرا به یک جشن تولد می‌برد به خلوتگاه شیطانی خود که یک ویلای اجاره‌ای بود برد و در آنجا به من تعرض کرد و حالا از او شکایت دارم.
عقرب‌های غول پیکر جنگلی بومی هند هستند. آن‌ها به داشتن دستان گیره مانند بزرگ معروف اند که برای جابجایی غذا استفاده می‌شود و اسکلت‌های بیرونی آن‌ها سیاه و سفید براق، اما گاهی اوقات قرمز مایل به قهوه‌ای است که زیر نور ماوراء بنفش (UV) به رنگ سبز خاکستری می‌درخشد. علاوه بر این، این عنکبوتیان جذاب منزوی هستند.
افسردگی اگر درمان نشود، اغلب موجب می‌شود شرایط فرد بدتر شود و منجر به بروز مشکلات عاطفی، رفتاری و سلامتی شده که بر زندگی افراد تأثیر می‌گذارد. هم‌چنین اشاره به این نکته نیز ضرورت دارد که افسردگی می‌تواند در خانواده تکثیر شود؛ بدین معنی که اگر یکی از اعضای خانواده مبتلا به افسردگی یا اختلال خلقی باشد، این موضوع می‌تواند به ابتلا به افسردگی را نزد دیگر اعضای خانواده افزایش دهد.
از کشنده‌ترین عنکبوت‌ها (یا حداقل آن‌هایی که اغلب به عنوان عامل مرگ یا آسیب جدی به انسان‌ها شناخته می‌شوند) می‌توان به عنکبوت‌های تارقیفی (Atrax)، عنکبوت‌های پشت قرمز و بیوه سیاه (از خانواده Latrodectus)، عنکبوت‌های سرگردان موز (Phoneutria) و عنکبوت‌های منزوی (Loxosceles) اشاره کرد.
برای هزاران سال مردم جزایر بریتانیا با حیوانات حیات وحش برای تهیه غذا و لباس زندگی می کردند و به آنان وابسته بودند. آن سرزمین مملو از گونه هایی مانند گراز، آهو، گرگ، سگ آبی و ‫سیاه گوش وشق (لینکس) بود. تحقیقات باستان ‌شناسی برای درک چگونگی تعامل انسان‌ها و حیوانات حیات وحش به گذشته باز می گردد. استخوان ها و دندان های باستانی این روابط پیچیده را آشکار می سازند.
بدن یک مار رینگال سیاه یا خاکستری تیره است که دو یا سه نوار سفید روی سینه‌اش می‌چرخند. سایر مار‌های رینگال ترکیبی از رنگ مشکی با نوار‌های زرد دارند. رنگ این الاپید بسته به جایی که در آفریقای جنوبی زندگی می‌کند کمی متفاوت است. فلس‌های مار رینگال به جای صاف بودن، برآمدگی دارد.
این ماهی از بازماندگان دوران ماقبل تاریخ و عصر دایناسورهاست که زمانی در بیشتر آب‌های کره زمین زیست داشت اما در دوران کنونی و به صورت طبیعی تنها در دریای خزر زندگی می‌کند. به غیر از دریای خزر، در دریای سیاه، یونان، دانمارک و حتی چین هم حضور دارد.
مامبای سیاه یکی از دو مار زهردار این لیست است که در آفریقا (به ویژه در بوته زارهای خشک آفریقای شرقی) زندگی می‌کند.
کاراکال یا سیاه گوش گربه‌سانی کوچک است که در خاورمیانه و آفریقا زندگی می‌کند. او یکی از سنگین ترین گربه سان ها در بین گربه های کوچک است و در ایران نیز زندگی میکند. شکار تماشایی خرگوش توسط کاراکال یکی از زیبایی های حیات وحش است که نباید آن را از دست بدهید.
بیوه قهوه‌ای (گونه‌ای نزدیک به عنکبوت بیوه سیاه)، حدود سال ۱۹۳۵ و احتمالا از آمریکای جنوبی به فلوریدا رسید. یک مادر، چندین کیسه تخم و احتمالا هزاران بچه عنکبوت تولید می‌کند. دقیقا مثل بیوه سیاه، عنکبوت‌های بیوه قهوه‌ای هم تمایل دارند تا نزدیک انسان‌ها زندگی کنند.
نبرد نفس گیر ببر و خرس باعث فرار کردن ببر که قدرتمند ترین و برزگ ترین گربه سان است شد. خرس سیاه مانند انسان همه‌چیزخوار است و رژیم غذایی‌اش تا حد زیادی وابسته به زمان و مکان است. این گونه به‌طور معمول در مناطق جنگلی انبوه زندگی می‌کند، اما معمولاً برای جستجوی غذا جنگل را ترک می‌کند.
این میمون ماده که دستانی سفید رنگ دارد در قفسی با میله‌های بزرگ زندگی می‌کرد که با توری مرغی (نوعی فنس مشبک) پوشانده شده و از قفس میمون‌های نر کناری اش جدا شده بود. با این حال، موموی ۱۲ ساله در سال ۲۰۲۱ فرزندی با دستان سیاه و سفید به دنیا آورد. محققان با استفاده از تست دی‌اِن‌اِی به تجزیه و تحلیل مدفوع ۴ میمون نر برای پیدا کردن پدر فرزند او پرداختند. در نهایت معلوم شد مومو با میمون دراز دست نر ۳۴ ساله‌ای به نام ایتو جفتگیری کرده بود.
مار مامبا متعلق به خانواده کبرا است و با سه گونه دیگر از خانواده خود تفاوت دارد: مامبای غربی، مامبای سبز و مامبای جیمسون. این سه مورد به رنگ سبز روشن هستند و بیشتر روی شاخه‌های درخت زندگی می‌کنند، در حالی که سم آن‌ها به همان اندازه قوی است، ولی آن‌ها ترسوتر از مامبای سیاه هستند و شهرت مرگبار مشابهی با خویشاوند خطرناک خود ندارند.
سال قبل به خواستگاری جوانی پاسخ مثبت دادم که بسیار رفیق باز بود به همین دلیل هم خیلی زود به مواد مخدر آلوده شد و من در حالی از او طلاق گرفتم که دخترم در کلاس سوم دبستان تحصیل می‌کرد. آن زمان در تربت جام ساکن بودیم و من به ناچار بعد از جدایی از همسرم دست دخترم را گرفتم و به مشهد آمدم چرا که عاطفه مادری اجازه نمی‌داد سرپرستی جگرگوشه ام را به مردی معتاد و بی مسئولیت بسپارم خلاصه من برای تامین مخارج زندگی در یک رستوران مشغول کار شدم
یک پدیده‌ی عجیب و غریب در یخچال‌های طبیعی آمریکای شمالی در فصل تابستان قابل شناسایی است. در اواخر بعد از ظهر ماه‌های گرمتر تابستانی، تعداد زیادی کرم‌های یخ سیاه کوچک و مرموز از خانه‌ی یخ‌زده‌شان بیرون می‌آیند، اما هیچ‌کس واقعاً دلیل آن را نمی‌داند.
زن جوان در اظهارات خود گفت از طریق فضای مجازی با شخصی به ظاهر تحصیل‌کرده در حوزه روان‌شناسی آشنا و پس از مدتی چت و گفتگو پیرامون وضعیت زندگی خود، عکس‌های شخصی خود را برای او ارسال کرد که سرانجام آن فرد با تهدید انتشار تصاویر خصوصی، درخواست پول نقد کرد.
بایرون مورنو شاید بدترین داور تاریخ جام های جهانی باشد، اما در ایتالیا او را یک احمق می دانند که خودش را به ورطه سقوط کشاند.
آدریانو، ستاره سابق تیم ملی برزیل، در حالی که تنها سه هفته قبل ازدواج کرده بود از همسرش جدا شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جاساز ۱۷ کیلو شیشه در خودروی لیفان/ کلامی که یک زندگی را سوزاند!/ قصاص زن بدهکار به جرم قتل پیرزن/ قتل مرد بلال‌فروش با چاقوی مشتری در گردنه قوچک/ مرگ دختر نوجوان در واژگونی اتوبوس/ ماجرای شعله های سرکش جنایت سیاه/ برای آزادی دکتر ۴ میلیارد تومان خواستیم
رویا حسین‌نژاد، جامعه‌شناس می‌گوید: به اعتقاد من پرداخت وام ازدواج نمی‌تواند دردی از مشکلات نسل جوان برای شروع زندگی مشترک‌شان را دوا کند. او معتقد است از یک‌سو دولت تسهیلات را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر بانک‌ها تضامین محکم‌تری را درخواست می‌کنند. شاید تامین ضامن رسمی یا حتی کاسب در شهر‌های ما کار راحتی باشد، اما در مناطق روستایی اینگونه نیست.
رییس گروه پستانداران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این توله خرس زمانی که از قاچاقچیان کشف شد دو ماهه بود و الان نزدیک به ۶ ماه دارد، حالش خوب و در شرایط مناسبی به سر می‌برد، اما مساله این است که پردیسان نمی‌تواند جای مناسبی برای ادامه زندگی این حیوان باشد بنابراین در حال بررسی مکان‌های دیگر در استان‌هایی که شرایط پذیرش این توله را دارند هستیم، در نظر داریم مکانی باشد که نقش آموزشی هم برای حیوان داشته باشد، چون امکان رها سازی آن در طبیعت وجود ندارد، بنابراین شاید جایی مانند باغ وحش آنهم در شرایط خوب مکان مناسبی باشد، چون گونه ارزشمندی است و می‌توانیم به عنوان ذخیره ژنتیک از آن بهره ببریم.
جنی هرموسو، رکورددار گلزنی تیم ملی اسپانیا، می گوید که هم تیمی هایش بدترین لحظات خود را سپری می کنند. می کنند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ