به گفته«نورد وی پی ان»(یکی از بزرگترین تهیه کنندگان سرویس وی پی ان جهان) تاکنون داده های حدود ۵ میلیون کاربر از کل دنیا سرقت و در یک بازار بات فروخته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ری- فرمانده انتظامی ری از شناسایی انبار جمع آوری و فروش روغن های مصرف شده و غیرقابل مصرف در جنوب تهران خبر داد.
البته زهر عقرب های دث‌استاکر را نمی توان در مقادیر زیاد خریداری کرد و فروش آن در مقادیر ناچیز صورت می گیرد. بنابر گزارش منتشر شده در وب سایت بیزینس اینسایدر، یک قطره از زهر عقرب که کوچک‌تر از یک دانه شکر است، به قیمت 130 دلار به فروش می رسد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از میزان فروش بیش از ۵ هزار و ۲۵۵ میلیارد ریالی فناورانه شرکت های سلامت محور خبر داد.
بررسی های نشان داده است که قیمت ها در املاک با قیمت های سایت های فروش کمی متفاوت است.
بررسی های خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان داده است که با داشتن یک الی پنج میلیارد تومان می تواند در شرق و غرب تهران خانه دار شد.
آمریک ۱۲۵.۱۳ میلیون دلار موشک های جاولین را در اختیار انگلیس قرار خواهد داد.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا یک اپلیکیشن GoodRx مخصوص فروش دارو را ۱.۵ میلیون دلار جریمه کرد. این اپ اطلاعات قابل شناسایی مشتریان را بدون اجازه با گوگل و فیس بوک به اشتراک گذاشته است.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ پیش بینی شده که کشور از محل فروش داده های فضایی ۱۳۷ میلیارد تومان درآمد کسب کند. در عین حال برای حوزه فضایی در مجموع ۶ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.
خانه دار شدن همیشه یکی از دغدغه های مردم بوده است، دولت هم در این مدت تمام تلاش خود را برای رفع کمبود مسکن انجام داده است اما متاسفانه نتوانسته این مشکل را تا کنون برطرف سازد.
بایدن وعده داده است که همه طرح های جمهوری‌خواهان در مورد افزایش مالیات بر فروش کالا را وتو کند.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکا از مشروط شدن فروش جنگنده های اف-۱۶ به ترکیه، به موافقت آنکارا با پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو خبر داد.
روزنامه الاقتصادیة عربستان خبر داد که اولین سری از بلیت های سوپرکاپ اسپانیا به اتمام رسید.
امروز مطالبی همچون خبر مهم وزارت صمت برای بازار خودرو،  جزئیات فروش اوراق ارزی از فردا؛ هر شخص تا سقف ۴ هزار دلار، ده خبر مهم برای بورس فردا شنبه ۲۸ آبان ماه، ۱۳ پرسش مهم سهامداران پاسخ داده شد، با ترین های بورسی آشنا شوید!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شب بیستم آبان، جوان گل فروش مشغول فروش گل هایش بود که ناگهان سروصدای عجیبی از گل فروشی به گوش رسید. رهگذران و کسبه محل در حالی به آن سوی میدان ابوطالب مشهد خیره شدند که نزاع هولناکی در گل فروشی رخ داده بود. در این میان، جوان ۲۸ ساله‌ای که از دوستان گل فروش بود هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و نقش بر زمین شد.
کمپانی تولید کننده البسه تیم ملی فوتبال ایران، پیراهن‌ های جدید این تیم را برای فروش در سایت خود قرار داده است.
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، دولت این اختیار را به برخی از افراد و دستگاه‌ها داد که نفت بفروشند، اما ایران باری این تجریه ناکام را به دوش کشیده است.حالا باید منتظر بابک زنجانی‌های دیگری باشیم؟
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، دولت این اختیار را به برخی از افراد و دستگاه‌ها داد که نفت بفروشند، اما ایران باری این تجریه نا کام را به دوش کشیده است.حالا باید منتظر بابک زنجانی های دیگری باشیم؟
سید میعاد صالحی از راه‌اندازی قطار مسافری سمنان، دامغان، شاهرود به مشهد مقدس و بالعکس خبر داد.
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: مابه التفاوت قیمت بلیت‌هایی که پیش از این با نرخ بالاتر از مصوب برای پروازهای اربعین به فروش رفته، به زائران عودت داده می شود.
یک مقام صنفی گفت: طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ در واردات موتورسیکلت رانت رخ داده است؛ به گونه ای که هم در فروش موتور و هم در واردات اجزا و قطعات شاهد تخلف بوده ایم.
وزیر دادگستری در رابطه با فروش و جابه جایی زندان ها و پرداخت خسارت ناشی از ارای اشتباهی قضات توضیحاتی ارائه داد.
وزیر دادگستری در رابطه با فروش و جابه جایی زندان ها و پرداخت خسارت ناشی از ارای اشتباهی قضات توضیحاتی ارائه داد.
معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک شهر از فروش ۸۰ هزارمیلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی این بانک در راستای تامین مالی پروژه های شهری خبر داد.​
کامیابی پژوپارس‌سوارها، ستاره کشاورزان در حال افول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ