جمعیت هلال احمر اعلام کرد: تصادف سواری با اتوبوس در محور بابامیدان-یاسوج یک کشته و ۴۸ مصدوم برجای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی انفجار شدید در ساختمانی در وایادولید اسپانیا که به گفته کارشناسان احتمالا ناشی از نشت گاز است، یک زن جان خود را از دست داد و ۱۴ نفر زخمی شدند.
در حادثه انفجاری در مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب بوده است، یک نفر کشته و ۲ تَن زخمی شدند.
در پی بارش باران سیل آسا در جنوب غربی ژاپن، یک نفر کشته شد و صدها هزار نفر از مردم محل اقامت خود را ترک کردند.
کریمی با اعلام این خبر اظهار کرد: حدود یک ساعت پیش انفجار کپسول گاز در درمانگاه بقیه الله ایلام یک انفجار کپسول گاز در درمانگاه بقیه الله ایلامکشته و دو نفر مصدوم بجای گذاشت.
در پی انفجارهای آتش بازی در شهرهای مجاور در غرب میشیگان حداقل یک زن کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی وخیم است.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در تقاطع خیام - توس یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۹ نفر دیگر در تصادف زنجیره‌ای خبر داد.
رسانه‌های خبری از کشته شدن یک نظامی سوری در جریان حمله شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه فرودگاه بین المللی حلب و زخمی شدن هفت تن دیگر خبر دادند.
در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ و یک ماه پس از اعدام فراقانونی این زندانیان، دو افسر امریکایی به نام‌های سرهنگ پل شفر و سرهنگ دوم جان ترنر از افسران نیروی هوایی امریکا به ضرب گلوله کشته شدند. ترور این دو برای ساواک شرم‌آور بود. موج خشونت و ضد خشونت تبدیل به امری بی‌انت‌ها شده بود. ۴۸ سال پس از جنایت وحشیانه ساواک، دوستان این قربانیان همچنان خاطرات خود را از این ۹ نفر با اشک و اندوه فراوان بیان می‌کنند.
بر اثر خارج شدن قطار مسافربری از ریل در هلند، یک نفر کشته و دست کم ۳۰ تَن زخمی شدند.
بر اثر خارج شدن قطار مسافربری از ریل در هلند، یک نفر کشته و دست کم 30 تَن زخمی شدند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۹ حادثه تصادف و واژگونی خودرو منجر به فوت یک نفر و مصدومیت ۴۸ نفر در سیزدهمین روز از فروردین ماه شد.
شیراز-سرپرست پلیس راه جنوب استان فارس گفت: واژگونی سواری سمند در جاده فراشبند یک کشته و ۴ مجروح در واژگونی سمند بر جای گذاشت.
تیراندازی در واشنگتن آمریکا به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو تن دیگر انجامید.
رسانه های اسپانیایی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۴ نفر دیگر درپی حمله یک نفر با شمشیر به کلیسایی در جنوب این کشور خبر دادند.
تصادف ۲ دستگاه اتوبوس در محدوده ترمینال فرودگاه امام (ره) ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت.
پنج میلیون نفر برای شرکت در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی راهی خیابان‌های بوئنوس آیرس شدند.
سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم در خصوص درگیری مالک یک میوه‌فروشی در این شهرستان با مستأجرش گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد ضارب ۴۸ ساله پس از بحث و جدل، اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کمری کرده و بر اثر آن مستأجر ۵۴ ساله‌اش را به قتل رسانده است.
سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم در خصوص درگیری مالک یک میوه‌فروشی در این شهرستان با مستأجرش گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد ضارب ۴۸ ساله پس از بحث و جدل، اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کمری کرده و بر اثر آن مستأجر ۵۴ ساله‌اش را به قتل رسانده است.
یک مسئول سودانی گفت که درگیری های قبیله ای در منطقه ناآرام دارفور منجر به کشته شدن دستکم ۴۸ نفر شده است.
یک مسئول سودانی گفت که درگیری های قبیله ای در منطقه ناآرام دارفور منجر به کشته شدن دستکم ۴۸ نفر شده است.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه آمار تلفات و خسارت های نظامیان اوکراین در دویست و یکمین روز جنگ را اعلام کرد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته، هشت حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: این حوادث ۲۹ مصدوم و یک کشته داشته است.
حدود ۵۰ نفر روز پنجشنبه در مراسم تشییع جنازه دو سرباز ارتش اوکراین در یک قبرستان پر درخت در منطقه دونتسک در شرق اوکراین شرکت کردند. یکی از تابوت‌ها متعلق به جسد اولگ پانچنکو ۴۸ ساله استکه در جریان درگیری‌ها کشته شد. سرباز کشته شده لباس نظامی به تن داشت و جراحاتی روی صورتش داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ