فضای عمومی - این نسل در فضای عمومی انقلاب متولد شدند. دوران پرتنش انقلاب، اوضاع سیاسی پس از انقلاب و سپس جنگ و... وضعیتی که تنش‌های گوناگونی را به افراد و خانواده‌ها وارد می‌کرد، شاید بتوان گفت که فضای عمومی برای آنان سیاه و سفید بود و کودکان متولد این مقطع خیلی کمتر از کودکان دوره‌های پیش و پس از خود کودکی کردند و با تنوع زندگی مواجه نبودند. رسانه‌ها و مدرسه و خیابان برای آن‌ها همگی به یک رنگ بود و شادی و شیطنت کمرنگ‌ترین بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هر یک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
نواک جوکوویچ یکی از بهترین بازی‌های اخیرش را در دیدار نهایی سینسیناتی برابر کارلوس آلکاراس انجام داد و فاتح این رقابت‌ها شد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی انگلیسی، بعد از باخت منچستریونایتد به تاتنهام به تمسخر شیاطین سرخ پرداخت و به رفتار یونایتدها با کریستیانو رونالدو اشاره کرد.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هریک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل صبح امروز در محل برگزاری همایش در اردبیل منتشر شد.
دینامو زاگرب در ترکیب اولیه‌اش مقابل آ. ا. ک آتن، مدافع ایرانی خود را در اختیار دارد.
بازی بزرگ هفته دوم شب سختی برای بازیکنانی بود که پیش از این سالها برای پرسپولیس بازی کرده بودند.
نیمار، ستاره برزیلی، از مدیران پاری سن ژرمن خواسته با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا موافقت کنند.
جهش از اینترنت نسل پنجم مستلزم انتقال به یک شبکه تشخیص حسگر است، اما ابتدا کار بیش تری برای بهبود و گسترش قابلیت‌های موجود مورد نیاز است.
اسفناج پهلو یکی از انواع غذا‌های خوشمزه و محلی مازندران است که طرفدار‌های زیادی دارد.
عباس عبدی درباره دهه شصتی‌ها نوشت: تنها یک راه در برابرشان وجود داشت، و آن گرفتن انتقام بود، هم از تاریخ و انقلاب و هم ساختار و هم از پدران، به ویژه ازسوی دختران این نسل. گرایش آنان به گذشته پیش از انقلاب یا حتی ناسزا‌هایی که در شعار‌ها می‌دادند بیش از آنکه محصول یک انتخاب عقلانی باشد ابزار و شیوه انتقام‌گیری آنان بود.
مخابرات و اینترنت نسل پنجم (۵G) زندگی ما را متحول کرد. ما توانستیم فیلم‌های با کیفت ۴K را روی تلفن همراه خود ببینیم، راحت‌تر کار از راه دور انجام دهیم و همچنین داده‌های حجیم را در مدت زمانی کوتاه‌تر انتقال دهیم. اما در واقع زندگی آینده ما با اینترنت ماهواره‌ای، واقعیت مجازی، وسیله‌های نقلیه خودکار، خانه‌های هوشمند و توسعه بسیاری فناوری‌های دیگر گره خورده است. چنین پیشرفت‌هایی نیازمند جابجایی حجم بسیار بالاتری از داده و در نتیجه سرعت انتقال بالاتر خواهد بود.
رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در ارتباط با نقش ژنتیک در انتقال سرطان‌ها به نسل‌های بعدی، توضیحاتی ارائه داد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دستگاه‌ها برای تحول در حوزه صنایع‌دستی سهیم باشند، گفت: باید خانه‌های مولدی داشته باشیم که موجب انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر شوند.
تبریز- مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: به منظور افزایش پویایی طرح احیای نسل مارال منطقه حفاظت شده ارسباران، ۱۰ راس «مارال» از منطقه فندقلوی اردبیل به آینالو انتقال یافت.
نسل جدید خواسته‌های دیگری دارد که برای آن پافشاری می‌کند. از یک طرف سیستم کوتاه نمی‌آید، از طرفی جامعه هم سبک زندگی دیگری را می‌خواهد و این منازعه ادامه پیدا می‌کند. نمی‌توانیم مردم را عوض کنیم. مردم سبک زندگی خود را می‌خواهند و مطالباتی دارند.
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید محمد بنا باید پیش از رفتن در مورد نتایج اخیر و نابود کردن نسل ورزشکاران این رشته پاسخگو می‌بود.
روزنامه رسالت نوشت: اولا ارتباط و تکنولوژی‌های ارتباطی را نمی‌توان فیلتر کرد، ثانیا اگر هدف مدیریت نسل z است، فیلتر‌شکن‌های آن‌ها همیشه روشن است، علل همه اغتشاشات هم شبکه‌های اجتماعی نیستند.
اینتل یک نمونه اولیه از نسل بعدی رابط تاندربلت خود را به نمایش گذاشته است. سرعت انتقال داده از طریق این کابل تا سه برابر سریع‌تر از کابل تاندربلت ۴ خواهد بود.
اینتل یک نمونه اولیه از نسل بعدی رابط تاندربلت خود را به نمایش گذاشته است. سرعت انتقال داده از طریق این کابل تا سه برابر سریع‌تر از کابل تاندربلت ۴ خواهد بود.
اینتل یک نمونه اولیه از نسل بعدی رابط تاندربلت خود را به نمایش گذاشته است. سرعت انتقال داده از طریق این کابل تا سه برابر سریع‌تر از کابل تاندربلت ۴ خواهد بود.
نسل ششم، آینده ارتباط بی‌سیم است که در مقایسه با نسل‌های قبلی، داده‌های حجیم­‌تری را با سرعت بالاتر انتقال می‌دهد. در این فناوری به کمک امواج تراهرتز، از پهنای باندی جدید که سرعت و ظرفیت بیشتری را برای انتقال اطلاعات فراهم می‌کند، استفاده می­‌شود. به طوری که برآورد می‌شود، انتقال اطلاعات در این فناوری ۱۰۰ برابر سریع‌تر از ۵ G باشد.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر به دانشگاه‌ها نگاه کنید، یک رخوت و سستی بر دانشگاه‌ها حاکم است چون جوانان حاضر به فعالیت سیاسی نیستند و از پرونده‌سازی و اینکه آینده‌شان به خطر بیفتد، می‌ترسند. بنابراین این وظیفه حاکمیت است که بر اساس آموزه‌های دینی و قانون اساسی میدان را برای فعالیت نسل جوان و انتقاد از خود آماده کند و جوانان نیز از نقد کردن هراسی نداشته باشند.
با تصویب هیأت مدیره بانک ملت مبنی بر پرداخت سود سهام سنواتی سهامداران این بانک از طریق سامانه سجام، سود سهام سهامداران حقیقی که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت سود سهام خود نشده‌اند، در هفته جاری به حساب سجامی آنان واریز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ