معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دستگاه‌ها برای تحول در حوزه صنایع‌دستی سهیم باشند، گفت: باید خانه‌های مولدی داشته باشیم که موجب انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: نیرو‌هایی را بگذارید که دیدگاه تحولی دارند و مردم را به حساب می‌آورند اگر نیرویی تحول‌خواه نیست این نیرو را از جلوی پای نیرو‌های تحول‌خواه کنار بزنید تا تحول در دستگاه‌ها پا بگیرد.
بحث آزادی بیان است. آنطور که من می‌فهمم کلیت نظام سیاسی، با آزادی بیان تا حدی کنار آمده و در حال حاضر هم تحمل دستگاه‌های حاکم نسبت به گذشته در برابر این موضوع بالاتر رفته است. با این همه، کسانی که در نقد اوضاع قلم می‌زنند یا سخن می‌گویند نسبت به امنیت خود هیچ‌گونه اطمینانی ندارند. بنابراین، ضروری است که تصریح شود نظام جمهوری اسلامی اصل آزادی بیان را پذیرفته و اصحاب قلم و سخن هیچ‌گونه نگرانی نسبت به عواقب انتقادات سیاسی خود ندارند.
رئیس‌جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول ضمن بررسی آسیب‌شناسانه اقدامات سال قبل، برای سال‌جاری به‌نحوی برنامه‌ریزی کنند که با کاستن از نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مراسمی «دلنشین، ارزان و ایمن» برای زائرین حضرت اباعبدالله(ع) رقم بخورد.
رئیس جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌ها با اتخاذ رویکرد تحولی و آسیب‌شناسانه زمینه برگزاری دلنشین، ارزان و ایمن اربعین را فراهم کنند.
رئیس جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌ها با اتخاذ رویکرد تحولی و آسیب‌شناسانه زمینه برگزاری دلنشین، ارزان و ایمن اربعین را فراهم کنند.
ناهماهنگی دستگاه‌های دولتی اینبار در حوزه ورزش، هزاران میلیارد تومان سرمایه مردم را ازبین برده و هیچ اثری از پول سهام هواداران که تحویل مدیران منتخب دولت شده، نیست...
رئیس جمهور با اشاره به لزوم هماهنگی در «قیمت‌گذاری کالاها و خدمات» اظهار داشت: دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار هماهنگ باشند.
داستان گرفتن خودرو ظاهرا تنها دامن مجلس و دولت را نگرفته است همچنان که روز گذشته مجتبی توانگر، نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به اقدام صداوسیما در تماس با نمایندگان مجلس برای سوال در مورد اینکه آیا خودروی رانتی دریافت کرده‌اند یا نه، نوشت: «رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است به‌جای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودرو‌های تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند. کسی عزل شد یانه؟»
نماینده تهران با انتشار سندی در صفحه شخصی خود نوشت: رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است به جای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودروهای تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند.
رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است بجای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودرو‌های تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند.
رئیس جمهور گفت: دستگاه‌ها ظرف یک هفته پیشنهادات خود را برای هماهنگی در اجرای برنامه مهار تورم و رشد تولید ارائه کنند.
رئیس جمهور گفت: دستگاه‌ها ظرف یک هفته پیشنهادات خود را برای هماهنگی در اجرای برنامه مهار تورم و رشد تولید ارائه کنند.
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی از آمادگی همکاری با دستگاههای ذیربط برای به روزرسانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد.
مدیرکل حوزه ریاست معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده از ۱۹ اقدامِ سند تحول زنان و خانواده برای یکپارچه‌سازی با دستگاه‌های اجرای خبر داد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۳۰ دستگاه باید نقش فرهنگی و تبیینی در حوزه عفاف و حجاب انجام دهند که با وجود آنکه بودجه به آنها می‌دهیم اما در این جهت حرکت نکرده اند.
رئیسی با اشاره به جنگ ترکیبی اخیر و ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور، هدف دشمن را القای تغییرات مورد نظر خود در ادراک و شناخت مردم دانست و گفت: داشتن نگاه تحولی و اشراف به دانش و اطلاعات روز، در کنار شناخت دقیق ماهیت این تهدیدات، از ضروریات مقابله با دشمن در عرصه جنگ ترکیبی اخیر است.
با کمال تاسف باید گفت واکنش مسئولان و دستگاه‌های مسئول به این گرانی‌ها همچون گذشته توجیه گرایانه، انفعالی، تماشاگرانه، غیرموثر، ویترینی و همراه با پاک کردن صورت مسئله بوده و متاسفانه اخیرا پرخاشگرانه هم شده است؛ یعنی برخی مسئولان حتی تحمل پرسش شنیدن برای گرانی‌ها را هم از دست داده اند.
این روز‌ها کمبود دارو و گران شدنش داد همه را درآورده و حیات بسیاری از بیماران را به خطر انداخته است. تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی نیز در سایه این وضعیت حال و روز بهتری ندارند. این در حالی است که اهمیت این محصولات پزشکی بر کسی پوشیده نیست. تبعات و ضربات ورود قاچاق این تجهیزات و تقلبی بودن‌شان را هم بیمارانی تحمل می‌کنند که به این دستگاه‌ها نیاز مبرم دارند. آن‌ها با وجود آنکه پول قابل‌ملاحظه‌ای می‌پردازند، در استفاده کردن از این دستگاه‌ها با مشکلات متعدد روبه‌رو می‌شوند.
ضرورت تدوین احکام حوزه زنان و خانواده و ضرورت تحول و دیدن مطالبات جدید بانوان در جلسه هم اندیشی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور مشاورین دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس سند تحول بنیادین هدف، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است که این تربیت مستلزم همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادها است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان با اشاره به گسترش آسیب‌ها در سال‌های اخیر و به‌طور خاص در حوزه زنان و خانواده تاکید کرد: دستگاه‌ها باید به وظایف خود در حوزه آسیب‌های اجتماعی زنان عمل کنند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: با همت همه دستگاه‌های مرتبط، بسته تحولی حاشیه شهر مشهد مشخص شده است که باعث ایجاد ارزش افزوده می‌شود.
سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی اصلاح بند «ز» تبصره (۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در خصوص تغییر سازوکار تأمین مالی تحویل مواد اولیه قیر به دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
حزب ندای ایرانیان از دولت می‌خواهد شنونده حرف اعتراضی مردم باشد. نمی‌شود از مردم انتظار داشت تصمیمات سخت مسئولان دولتی را تحمل کنند اما این تصمیمات سخت هیچ‌گاه شامل دستگاه‌های دولتی و بودجه‌های فرهنگی نهادهای غیر پاسخگو نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ