اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد چند تماس ویدیویی با راسموس هویلند، مهاجم آتالانتا داشته و می‌خواهد او به یونایتد ملحق شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویژگی‌های سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ و در حضور بازدیدکنندگان تشریح شد.
ویژگی‌های سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ و در حضور بازدیدکنندگان تشریح شد.
وینیسیوس جونیور هفته آینده از طریق تماس تصویری در دادگاه توهین نژادپرستانه به خودش به عنوان قربانی شهادت می‌دهد.
رکورد و حدنصاب تماس روزانه صوتی و تصویری اپلیکیشن «بله» بانک ملی ایران از ابتدای موسم حج طی دو هفته اخیر شکسته شد.
طوطی‌های خانگی ممکن است بر اثر انزوا افسرده شوند؛ اما آزمایشی جالب نشان می‌دهد که تماس ویدئویی می‌تواند راهکاری مفید برای خوشحال‌کردن آن‌ها باشد.
عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران از برقراری امکان فوق العاده تماس تصویری و صوتی، با کیفیت ویژه برای حجاج سرزمین وحی در سال 1402 در پیام‌رسان «بله» خبر داد.
با سوپراپلیکیشن روبیکا قابلیت تماس صوتی و تصویری و پیام‌رسانی متنی از طریق رومینگ «همراه اول» و «ایرانسل» برای حجاج و در کشور عربستان به ‏طور رایگان فراهم شد.
هری مگوایر برای دادگاه تجدیدنظر خود که به اتهام حمله به افسر پلیس برگزار می‌شود، به یونان سفر نخواهد کرد و از طریق تماس تصویری شهادت خواهد داد.
زارع‌پور گفت: درحال رایزنی با برخی شرکت‌ها مثل سامسونگ و هواوی هستیم تا امکان تماس تصویری توسط اپراتور‌ها را فعال کنند.
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، سقف تعرفه یک دقیقه تماس تصویری برای سیم‌کارهای دائمی و اعتباری را ۱۵۰۰ ریال (۱۵۰ تومان) تعیین و ابلاغ کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رایزنی با وزارت صمت و امور خارجه برای فعال سازی تماس تصویری خبر داد و گفت: امکان ارتباط روی اپراتورها فراهم شده است.
قابلیت تماس تصویری بدون اینترنت همراه اول چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان ارسال پیام متنی و فایل بین پیام سان های ایرانی خبر داد و گفت: در فاز جدید قابلیت تماس صوتی و تصویری بین پیام رسان ها ممکن می شود.
طوطی‌ها نه تنها به‌طور آزادانه تماس‌ها را آغاز می‌کردند، بلکه ظاهراً این موضوع را درک می‌کردند که یک طوطی دیگر در سمت مقابل تماس وجود دارد. علاوه بر این، مراقبان اعلام کردند که این تماس‌ها برای طوطی‌های آن‌ها تجربیات مثبتی به همراه داشته است.
چانگ هووآ - سفیر جمهوری خلق چین در ایران – ضمن ابراز اشتیاق از برگزاری چنین رویدادی گفت: همان‌طور که عمر خیام - شاعر ایرانی - به ستاره‌ها نگاه می‌کرد و برایش سؤال ایجاد شد در سال‌های اخیر صنعت فضایی ایران پیشرفت‌هایی داشته تا جایی‌که حتی یک ماهواره هم به نام «خیام» به فضا فرستاده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: در حال پیگیری راه اندازی تماس تصویری بدون نیاز به نصب نرم افزار هستیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال شدن تماس تصویری از طریق تلفن همراه بدون نیاز به نصب نرم افزار در آینده خبر داد.
وزیر ارتباطات گفت: م اکنون امکان برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق پلتفرم های داخلی با هموطنان خارج از کشور وجود دارد.
زارع پور، وزیر ارتباطات در یک برنامه زنده اقدام به برقراری تماس تصویری از طریق یکی از پلتفرم های داخلی(بله) با خارج از کشور کرد و کیفیت تماس را در مقابل دوربین ها به نمایش گذاشت.
وزیر ارتباطات گفت: امکان تماس صوتی و تصویری باکیفیت در ۳ پلتفرم ایرانی وجود دارد.
تماس تصویری «بله» را امتحان کرده اید؟ این اپلیکیشن را به روز کنید و از نسخه جدید و تغییرات هیجان‌انگیز آن لذت ببرید.
روبیو گفت: ما بیش از ۲۰ سال است که در ایستگاه فضایی بین‌المللی زندگی می‌کنیم و باید گفت همانطور که انسان بیشتر و بیشتر دورتر می‌شود، بسیار خودمختارتر می‌شود.
در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۳ فناوری هولوگرافی نوینی معرفی شد که جایگزین تماس های ویدئویی خواهد شد و هولوگرافی تمام قد و واقعی از فرد را ایجاد می کند.
جک گریلیش پس از گلزنی برابر ایران، با هوادار 11 ساله خود تماس گرفت و درباره شادی پس از گلش صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ