سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که برخی در داخل باشگاه می خواهند کشتی این تیم را غرق کنند،گفت: فکر می‌کنم استقلال تنها تیمی است بین مدعیان که می خواهد سقف قراردادها را رعایت کند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال حاضر نشد گزینه معرفی شده از سوی باشگاه را تایید کند.
استقلال دو برد در دو هفته ابتدایی به دست آورده اما در هفته سوم و در یک بازی فوق حساس در اصفهان به مصاف سپاهان برود.
نبرد امشب استقلال و ملوان دیدار دو پاسی سابق هم به شمار می‌رفت.
در حالی که به فیفادی های پیش رو نزدیک می شویم استقلال یکی از تیم هایی است که از این موضوع دچار نگرانی شده است.
نکونام درباره رشد کیفی بازیکنان استقلال افزود: بازیکنانی که در استقلال بازی می‌کنند با کیفیت هستند و قطعا بهترین کیفیت را دارند. قطعا بازیکن بزرگ برای باشگاه بزرگ است. بازیکنان شاید در برهه‌ای اشتباهاتی داشته‌اند اما آنها بهترین‌اند و کیفیت واقعی را نشان می‌دهند. من کاری نکردم و این عملکرد حاصل توانایی خودشان است.
نکونام: خوب یا بد باید بازی‌ها را ببریم
بازیکن ملی پوش استقلال در بازگشت به ترکیب تیمش در یک پست جدید به کار گرفته شد.
سرمربی استقلال در روزهایی که تیمش حواشی بسیاری دارد، از لو رفتن اخبار آبی ها گلایه دارد؛ او تهدید کرد در صورت ادامه این ماجرا علیه برخی مصاحبه خواهد کرد.
سرمربی تیم امید ایران برای اینکه احتمال موفقیت خود در بازی‌های آسیایی هانگژو چین را بالا ببرد دست گذاشته روی برخی بازیکنان استقلال که شاخص‌ترین آن‌ها سید حسین حسینی است
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیشرفت برخی بازیکنان زیر نظر او گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهیم و کار جادویی انجام ندادیم. کیفیت و واقعیت فوتبال این بازیکنان همین است.
سرمربی تیم امید پس از بیانیه استقلال در خصوص موضع‌گیری برخی از اعضای تیم امید در قبال این باشگاه در گفتگو با خبرنگار ما از تماس با نکونام خبر داد.
علی خطیر به همراه جواد نکونام، برای حل برخی مشکلات باشگاه استقلال، به دیدار مهدی تاج رفتند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که برخی می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند که تیم را رها کنیم گفت: به هواداران تعهد دارم و با قدرت به کارم ادامه می دهم و استعفا نخواهم داد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که برخی می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند که تیم را رها کنیم گفت: به هواداران تعهد دارم و با قدرت به کارم ادامه می دهم و استعفا نخواهم داد.
جواد نکونام از هوادارانی که روز گذشته در تمرین این تیم مورد ضرب و شتم برخی افراد قرار گرفتند، دلجویی کرد.
فرهاد مجیدی در حمایت از جواد نکونام همبازی سابق خود در استقلال، یک استوری در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد. نکونام به دلیل برخی مشکلات برای سرمربیگری آبی‌ها پذیرفته نشد
جواد نکونام بازیکن پیشین استقلال در کنار محمد ربیعی شانس زیادی برای رسیدن به نیمکت استقلال دارد.
سرمربی پیشین فولاد خوزستان بابت برخی شایعات مطرح شده پیرامون خودش در یکی از نشریات پیگیری قضایی خواهد کرد.
سرمربی پیشین فولاد خوزستان بابت برخی شایعات مطرح شده پیرامون خودش در یکی از نشریات پیگیری قضایی خواهد کرد.
بمبی که برخی رسانه‌ها از آن دم می‌زنند بازیکن مازاد ، تنبل ، بی انضباط و چاق فولاد خوزستان است که در نیم فصل اول با غیبت های عجیب و طولانی حوصله نکونام را سر برده است.
جواد نکونام سرمربی فولاد می گوید در پست هایی که به بازیکن نیاز داریم، در حال مذاکره با نفرات جدید هستیم.
علیرضا منصوریان و مسعود شجاعی دو مربی‌ای هستند که از سوی برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به کارلوس کی‌روش پیشنهاد شدند، اما سرمربی تیم ملی اعلام کرد نمی‌تواند در کادر فنی تیم ملی به جای جواد نکونام پذیرای مربی دیگری باشد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از رفتار برخی تماشاگران پرسپولیس و توهین به بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم گفت: تا فوتبال ما تعلیق نشود برخی اتفاقات ریشه کن نخواهد شد.
آجورلو با سفر به اهواز و دیدار مستقیم با مدیرعامل کارخانه فولاد خوزستان اجازه جدایی نکونام را دریافت کند. در این میان برخی روابط سیاسی هم به کمک مدیرعامل آبی‌ها خواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ