اولین دستاورد پتروشیمی مسجد سلیمان در حوزه سیستم‌های نوین مدیریتی رقم خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت دانش بنیان در بابل موفق به تولید چراغهای صنعتی و ضد انفجار با دریافت گواهینامه از آلمان شده است.
بانک گردشگری به منظور رفاه حال زائران نجف و کربلا ، طرح "زائر کارت" را اجرایی کرده است. زائران نجف و کربلا (عراق) با دریافت رایگان "زائر کارت" بانک گردشگری از دهها خدمات ویژه بانکی در مدت سفر بهره مند می شوند.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: دستگاه‌ها از دریافت کپی مدارک هویتی خودداری کنند و دلیلی برای دریافت کپی وجود ندارد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
طبق اعلام وزارت اقتصاد، رفع معافیت سود سپرده‌های اشخاص حقوقی از معافیت مالیاتی، مصوب مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۱ است و این حکم در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مصوب نشده است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سهم تقصیر زنان را در تصادفات خسارتی بیش از تصادفات جرحی دانست و گفت: فراوانی دریافت گواهینامه در خانم‌های پایتخت بین ۳۰ تا ۴۰ سال بیشتر است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سهم تقصیر زنان را در تصادفات خسارتی بیش از تصادفات جرحی دانست و گفت: فراوانی دریافت گواهینامه در خانم‌های پایتخت بین ۳۰ تا ۴۰ سال بیشتر است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای دریافت گواهینامه رانندگی با خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد و سن اخذ گواهینامه رانندگی همان ۱۸ سال است و برای خانم‌ها و آقایان فرقی ندارد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از اعطای گواهینامه به مراکز داده خبر داد و گفت: دستگاه های دولتی که نرم افزار استفاده می کنند باید گواهی اصالت و سلامت نرم افزار دریافت کنند.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از ۴۰ سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را طراحی کردیم.
گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان با حضور معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و برخی از مدیران این سازمان به ناصر بختیاری- مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا- اعطا شد.
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، «گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را از سازمان ملی حمایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، «گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را از سازمان ملی حمایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد. این، هشتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت می‌کند.
وقتی فعالیت درشکه و کالسکه‌ها در محله‌ها رواج پیدا کرد، اداره نظمیه در ۲۵آبان سال۱۲۹۹ اقدام به امتحان‌گیری از درشکه‌چی‌ها برای اعطای گواهینامه به آن‌ها کرد. برای دریافت تصدیق درشکه‌رانی، شرط‌هایی وجود داشت، از جمله اینکه سن درشکه‌چی نباید کمتر از ۲۰سال و سوء‌سابقه و فساد اخلاقی نداشته باشد.
هادیانفر درباره افرادی که ممکن است یک گواهینامه را دریافت کرده و مدتی بعد مثلا گواهینامه موتورسیکلت نیز دریافت کنند، گفت: ما اطلاعات این افراد را در اختیار داریم و زمانی که گواهینامه موتورسیکلت فرد صادر شود، ما این اطلاعات را روی همان گواهینامه فرد وارد می‌کنیم.
در این جریمه‌ها نه تنها نوع تخلف معلوم نشده بلکه شماره گواهینامه با دریافت کنندگان پیامک نیز تطابق ندارد.
سامانه خودرو متصل ایرانسل در هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی که با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری‌های داخلی برگزار شد، لوح زرین و گواهینامه «نوآوری برتر ایرانی» سال 1401 را دریافت کرد.
برای دریافت گواهینامه خلبانی، می‌توان گفت محدودیت سنی نسبتا نامحدود است. برای دریافت گواهینامه خلبانی تجاری در بسیاری از کشور‌ها باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید. در حالی که حداکثر سن برای گرفتن گواهینامه خلبانی وجود ندارد. با این همه مقررات متفاوتی برای پرواز هواپیما‌های تجاری وجود دارد.
یک منبع آگاه گفت: این کشتی به دلیل دریافت و تمدید گواهی نامه‌های بیمه‌ای محل استقرار خود را در فاز ۱۱ ترک کرده و پس از اخذ جدید گواهی نامه به محل استقرار باز خواهد گشت.
مرد ۳۸ ساله‌ای که در طول زندگیش همه کار کرده، از صنعتگری و اختراع تا خلبانی و سکانداری کشتی، و بیشترین تعداد گواهینامه را در ایران دریافت کرده است، از زندگی خود می‌گوید.
رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: سربازان منقضی خدمت سال‌های ۹۷ به بعد که دارای گواهینامه مهارت آموزی هستند، می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق یکی از دفاتر پلیس +۱۰ اقدام کنند.
بر اساس اعلام وزارت ارتباطات سه مرکز داده موفق به دریافت گواهینامه رتبه‌بندی ارائه‌دهندگان خدمات مراکز داده شدند.
تنها زمین گلف کره شمالی که در پیونگ یانگ پایتخت این کشور درحال فعالیت است، این هفته میزبان مسابقاتی برای علاقه مندان به این بازی بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز جمعه گزارش داد که فینال مسابقات گلف پاییزی در روزهای 19 و 20 اکتبر در زمین گلف پیونگ یانگ برگزار شد و برندگان جوایز و گواهینامه دریافت کردند. این مسابقه آخرین نمونه از تبلیغ کره شمالی در طول همه گیری کووید-19 است، که از سال 2020 علیرغم بسته شدن مرزهای بین المللی، زمین گلف پیونگ یانگ را برای خارجی ها تبلیغ می کنند.
شرایط دریافت گواهینامه ناشنوایان و ممنوعیت های رانندگی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ