رویای بزرگ هری کین در بایرن مونیخ، قهرمانی در لیگ قهرمانان و بالا بردن این جام در ورزشگاه ومبلی لندن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رویای بزرگ هری کین در بایرن مونیخ، قهرمانی در لیگ قهرمانان و بالا بردن این جام در ورزشگاه ومبلی لندن است.
پی اس جی شاید هرگز غیبت کیلیان امباپه را حس نکند چرا که احتمالا در فصل پیش رو مثلث نیمار، دمبله و گونچالو راموس را خواهد داشت.
این طور که پیداست فتح لیگ قهرمانان باعث می‌شود مربیان برنده این جام اعتماد به نفس زیادی داشته باشند و دست به ریسک‌های مشابهی بزنند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، فتح لالیگا را در اولویت عنوان کرد و گفت قهرمانی در چمپیونزلیگ بسیار دشوار است.
لیست ۲۳ نفره منچستر سیتی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.
رود گولیت می‌گوید ارلینگ هالند شانس زیادی برای بردن توپ طلا خواهد داشت، به شرط اینکه سیتی بتواند لیگ قهرمانان را فتح کند.
به درخواست ژاوی، بارسلونا برای بازگشت به سطح اول فوتبال اروپا و رقابت برای فتح لیگ قهرمانان، در تابستان به دنبال جذب هفت بازیکن، بدون پرداخت حتی یک یورو است.
فتح الله زاده درباره آخرین وضعیت حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: ما ادامه می‌دهیم و مدارک را آپلود می‌کنیم.۹۰ درصد لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده‌ایم. دیروز نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتم با توجه به ۱۵ روز تعطیلی شرایط مهیا نیست،تقاضا کردیم که پول را نقد در یک کشور بدهیم و البته انجام این مساله ۵۰ - ۵۰ است.
دیروز رادیو RMC فاش کرد که کیلیان امباپه با اولتراهای PSG دیدار داشته و به آنها وعده فتح لیگ قهرمانان در فصل بعد را داده است. طبق ادعای مارکا، رئال دیگر اهمیتی به امباپه نمی‌دهد.
پس از آنکه باشگاه استقلال شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به واسطه عدم پرداخت بدهی سنگین آندره استراماچونی از دست داد، علی فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.
عملکرد فوق‌العاده ناپولی در فصل کنونی باعث شده تا تمام رسانه‌ها شاگردان اسپالتی را یک بخت جدی فتح چمپیونزلیگ بدانند.
پپ گواردیولا دوست ندارد عملکرد او در سیتی را با فتح لیگ قهرمانان بسنجند و تاکید کرد که فقط از مربی رئال هر سال می توان توقع فتح لیگ قهرمانان را داشت.
کریستوف گالتیه به تیمش ایمان دارد و تاکید کرد که پس از ناکامی در لیگ قهرمانان، کسی تسلیم نشده و برای فتح لیگ فرانسه تا پایان خواهند جنگید.
به نظر می‌رسد که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، برای فتح لیگ قهرمانان چاره‌ای جز پیوستن به رئال مادرید ندارد.
بارسلونا روبرت لواندوفسکی را خرید تا در لیگ قهرمانان به موفقیت برسد اما ستاره لهستانی برای فتح لیگ اروپا هم کمک موثری نبود.
پپ گواردیولا پس از تمدید قرارداد با منچسترسیتی، پیشنهاد هدایت تیم ملی برزیل را رد کرد.
مانند کاکا و کریستیانو رونالدو، کریم بنزما نیز با هدایت کارلو آنچلوتی پس از فتح لیگ قهرمانان و تبدیل شدن به بهترین گلزن مسابقات، توپ طلا را به دست آورد.
لیونل مسی امشب در حالی برای پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان به میدان می‌رود که امیدوار است با تداوم درخشش برای باشگاهش خود را برای حضور هر چه پرقدرت‌تر در جام جهانی آماده کند.
رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی، امسال شانس پنجم فتح لیگ قهرمانان است. بالاتر از این تیم بایرن مونیخ، منچستر سیتی، پی اس جی و لیورپول قرار دارند.
ژاوی هرناندز اطمینان دارد که بارسا می تواند با تیم های بزرگ اروپا برای فتح لیگ قهرمانان رقابت کند. او رویای قهرمانی با بارسا در این رقابت ها را دارد.
فران سوریانو، مدیر اجرایی سیتی، فتح لیگ قهرمانان را هدف اصلی سیتی نمی داند و گفت که روی قهرمانی لیگ برتر تمرکز کرده اند.
فران سوریانو، مدیر اجرایی سیتی، فتح لیگ قهرمانان را هدف اصلی سیتی نمی داند و گفت که روی قهرمانی لیگ برتر تمرکز کرده اند.
لوکا مودریچ، ستاره باتجربه رئال مادرید، مسیر این تیم در راه فتح لیگ قهرمانان اروپا را دشوار اما زیبا توصیف کرد.
فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲ بین دو باشگاه پرافتخار تاریخ این رقابت‌ها با برتری رئال مادرید پایان یافت. آنچلوتی غیر از پاره‌ کردن نوار قهرمانی مربیان آلمانی، خودش رکورد جاودانه چهار بار فتح اروپا را بر جای گذاشت. کورتوا مرد اول فینال پاریس بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ