نایب‌رییس هیات‌مدیره بانک تجارت با اشاره به اینکه ارز دیجیتال بانک مرکزی می‌تواند کارگشا و تحول‌آفرین باشد، ضرورت توجه به مشتریان در هنگام اجرای این طرح را مورد تاکید قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از کشف ۳۴ دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بازرسی از یک خانه مسکونی در منطقه قاسم آباد خبر داد.
تفاوت رمز ارز و ارز دیجیتال
دادستان قزوین گفت: ۱۳ اخلالگر عمده نظام اقتصادی در حوزه ارز دیجیتال دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال خبر داد.
امروزه برای استفاده از خدمات آنلاین مثل خرید اینترنتی، گرفتن کد بورسی، افتتاح حساب بانکی یا صرافی ارز دیجیتال و … به کد پستی منزل یا محل کار نیاز است. اما معمولا این کد ۱۰ رقمی را حفظ نیستیم یا تا به حال برای دریافت آن اقدامی نکرده‌ایم.
نایب‌رییس هیات‌مدیره بانک تجارت با اشاره به اینکه ارز دیجیتال بانک مرکزی می‌تواند کارگشا و تحول‌آفرین باشد، ضرورت توجه به مشتریان در هنگام اجرای این طرح را مورد تاکید قرار داد.
آموزش قدم به قدم سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال
رئیس مرکز اطلاعات مالی گفت: ۴۶۰۰ فرد حقیقی مشکوک به فعالیت ناسالم اقتصادی را شناسایی کرده‌ایم؛ افرادی که هیچ گونه پرونده مالیاتی ندارند و فعالیت مالی و تراکنش‌های مالی بالایی داشتند.
علی فتح‌الله‌زاده با حضور در برنامه فوتبال برتر از پروژه‌های بزرگش در استقلال گفت .
بانک روسیه استفاده آزمایشی از ارزهای دیجیتال برای پرداخت های بین المللی را دنبال می کند.
این شبکه با هدایت سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اقدام به سرقت و تخریب اموال شخصی و عمومی، آدم ربایی و اخذ اعترافات ساختگی از طریق شبکه اراذل و اوباش میکرد که در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند. اعضای این باند، با هدایت افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تهیه سلاح جنگی اقدام به آدم ربایی کرده و دستمزد خود را بصورت ارز دیجیتال دریافت کرده بودند.
رئیس کل بانک مرکزی روسیه اعلام کرده است که از توسعه دارایی‌های دیجیتال استقبال می‌کند.
سناریوی عجیب برای سرقت ۲ میلیارد ارز دیجیتال
کلاهبرداری با فروش ارز دیجیتال
کلاهبرداری با فروش ارز دیجیتال
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند فروش ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند فروش ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
الساندرو آنتونلو، مدیر اجرایی اینتر، مدعی شده است که حامی مالی این باشگاه به وظایفش عمل نکرده و آنها به دنبال حامی مالی جدیدی هستند.
هکر‌ها می‌توانند ارز دیجیتالی کودکان را به وجوه پولی در حساب‌های بانکی خود تبدیل کنند. با پول واقعی گروه‌های جنایت سازمان یافته در هک این بازی‌ها نقش دارند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری مجرم سایبری که با ترفند خرید و فروش ارز دیجیتال ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
بانک روسیه در آخرین به‌روزرسانی سیاست پولی خود، نشان داد که ارز دیجیتال بانک مرکزی آن (CBDC) اجازه اجرای فناوری «هدف‌یابی» را می‌دهد، به این معنی که برخی از روبل‌های دیجیتال می‌توانند فقط برای پرداخت کالاها یا خدمات خاص طراحی شوند.
بانک مرکزی استرالیا از راه اندازی طرح‌هایی برای بررسی مزایای اقتصادی بالقوه استفاده از ارز دیجیتال خبر داده است.
این ریزش شدید قیمت در پی نگرانی‌ها نسبت به وقوع رکود اقتصادی و اعمال قرنطینه‌های کووید در چین که به تقاضا برای سوخت آسیب می‌زنند، اتفاق افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ