ژوزه مورایس به نظر نمی‌رسد مانند مربیان پیشین سپاهان قصدی برای استفاده از این بازیکن در پست دفاع میانی یا هافبک دفاعی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پشه‌ها می‌توانند عرق انسان را استشمام کنند و جذب اسید لاکتیک، آمونیاک و سایر ترکیبات منتشر شده در آن شوند. این به آن معنی است که اگر مستعد تعریق هستید یا در روزهای گرم زمان زیادی را در خارج از منزل سپری می‌کنید، ممکن است بیشتر مستعد نیش پشه باشید.
سید حسن موسوی چلک می‌گوید: «به عنوان یک مددکار اجتماعی که سال‌ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ام، می‌گویم که فشار روی مردم زیاد است، انواع بحران‌های سیاسی و اجتماعی داریم، سیل و زلزله و حوادث غیرمترقبه داریم، فشار‌های فراوان اقتصادی و بیکاری و تورم داریم، با افزایش اختلالات روانی روبه‌رو هستیم، امید کم است و همه این عوامل مردم را به سمتی می‌کشاند که بخواهند برای فرار به سمت مشروبات الکلی بروند. این آمار‌ها و مسمومیت‌های ناشی از مصرف الکل اصلا دور از انتظار نیست.»
یکی از دستیاران غلامرضا عنایتی در تیم ملی امید از سمت خود کنار رفت.
بسیاری از کاربران اینترنت در تلاش برای یافتن دختر سرکش پنهان شده در این عکس، نا امید شدند، اما شما امید خود را از دست ندهید. سعی کنید چشمان خود را در سمت چپ تصویر متمرکز کنید، ممکن است چیزی مشکوک را تشخیص دهید.
امیر قطر پس از سفر به ازبکستان و امضای چند توافقنامه و یادداشت تفاهم سمرقند را به مقصد بیشکک ترک کرد.
امید نورافکن ستاره سمت چپ سپاهان، به یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد.
تردیدهای «روبن یانز» دروازه‌بان اسپانیایی برای پیوستن به رئال ساراگوسا این باشگاه را به سمت امیر عابدزاده سوق داده است.
سید رضا فاطمی‌امین با رأی عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از سمت خود برکنار شد.
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت که دیروز تلویحا در توئیتر نوشته بود از سمت سخنگویی وزارت صمت کنار می‌رود و به تلویزیون بر می‌گردد، امروز آن توئیت را پاک کرده و گویا پشیمان شده و در آستانه استیضاح وزیر عملکرد وزارتخانه را در دوره اخیر شرح داده که با پاسخ سخنگوی قبلی این وزارتخانه روبرو شد.
«رویا» درنای بلژیکی که مدتی پیش برای همسفر شدن با «امید» به سمت سیبری، به ایران منتقل شده بود در تنکابن از ادامه سفر منصرف شد.
معاون سازمان محیط زیست گفت: امید و رویا دو درنای سیبری مهاجرت خود را از تالاب فریدونکنار ایران به سمت مقصد سیبری آغاز کردند.
شیرجه به سمت چپ و مهار پنالتی خرید جدید لاس پالماس کاری کرد تا گلر ایرانی پونفرادینا تیمش را در بازی نگه دارد.
مراسم معارفه دکتر علی صالح آبادی مدیرعامل جدید شرکت گروه سرمایه گذاری امید برگزار شد.
شاخص کل امروز بار دیگر مقاومت ها را به سمت بالا شکست.
با مصدومیت و عدم حضور دو مهاجم خارجی پرسپولیس اکنون نگاه‌ها به سمت گزینه‌‎های داخلی این تیم برای کسب نتیجه در دربی است.
امروز مطالبی همچون افت دلار توافقی با معامله حدود ۲۰ میلیون اسکناس، پیش بینی بورس فردا | شاخص بورس به کدام سمت می‌رود؟، امید به صعودی شدن قیمت بیت کوین، خبری مهم برای سهامداران کچاد، مجمع حپارسا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رامین رضائیان و امید نورافکن حضور در اردویی که تا حد زیادی تکلیف سمت راست و چپ خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران را مشخص کرد، غایب بودند.
ستاره سمت چپ سپاهانی‌ها دیشب با یک نمایش قابل قبول اجازه خلق موقعیت از سمت راست زمین را به پرسپولیسی‌ها نداد.
امید نورافکن پس از گلزنی مقابل هوادار سمت نیمکت سپاهان رفت و شادی‌اش را با سرمربی پرتغالی تیم تقسیم کرد.
امید نورافکن، مدافع باشگاه سپاهان می‌گوید مورایس در سطح اول فوتبال دنیا مربی‌گری کرده و درک سیستم کاری ایشان برای بازیکنان زمان‌بر است.
در هفته هفتم لیگ برتر، اگرچه شاگردان قلعه نوعی نتوانستند روند شکست ناپذیری خود را حفظ کنند اما نمایش درخشان تیکدری در سمت راست بارقه‌های امید را برای امیر زنده نگه داشت.
بازیکنی که به احتمال زیاد مسئولان باشگاه استقلال به سمت جذب او پیش خواهند رفت امید نورافکن است. این بازیکن اکنون در باشگاه سپاهان بازی می‌کند و گفته می‌شود از شرایط خودش در این باشگاه چندان راضی نیست و هیچ بعید نیست که در نیم فصل مسئولان باشگاه استقلال خواستار معاوضه این بازیکن با یکی از بازیکنان خود شوند
تکواندو ایران در حالی شش ماه نخست سال را به پایان می برد که عملکرد تیم های ملی بخصوص در بخش پایه امیدواری ها را برای رسیدن به آینده ای روشن در بین اهالی این رشته زنده کرده است.
در صورتی که تیم امید ایران برای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی راهی ترکیه می‌شد، چالش پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی به اوج خود می‌رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ