امیر قطر پس از سفر به ازبکستان و امضای چند توافقنامه و یادداشت تفاهم سمرقند را به مقصد بیشکک ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بزرگترین اقتصاد آسیای جنوب شرقی نزولی شد
مدیر بخش همکاری‌های اقتصادی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: غرب درباره تحریم‌های روسیه بر آسیای مرکزی فشار می‌آورد.
مدیر بخش همکاری‌های اقتصادی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: غرب درباره تحریم‌های روسیه بر آسیای مرکزی فشار می‌آورد.
بدمینتون ایران در مسابقات رده سنی زیر ۱۵ سال و ۱۷ سال آسیای میانه با ۶ طلا و ۴ نقره قهرمان شد.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی مراکز خودگردان درمانی در آسیای میانه، فعالیت خود در حوزه بشردوستانه را توسعه می‌دهد.
مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال پسر آسیای مرکزی با کسب مدال طلای ملی‌پوشان کشورمان و مشخص شدن رتبه‌بندی نهایی تیم‌ها به پایان رسید.
دبیر شورای امنیت روسیه بر این باور است که آمریکا و انگلیس با هدف توجیه گسترش ناتو، قصد دارند تا شرایط کشورهای آسیای مرکزی را بی‌ثبات کنند.
شهریار افندی زاده گفت: با دستور وزیر راه وشهرسازی به زودی برنامه‌های جامع راهبردی-اجرایی ۵ ساله تحول درمناسبات حمل و نقلی و ترانزیتی با کشورهای آسیای مرکزی تهیه می شود.
وزیر خارجه روسیه نسبت به تلاش‌های غرب برای نفوذ به کشورهای آسیای مرکزی به شیوه‌های مختلف هشدار داد.
مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت از رشد ۱۸ درصدی صادرات به کشورهای آسیانه میانه، قفقاز و روسیه خبر داد.
تایباد ـ وزیر صنعت و تجارت افغانستان گفت: افغانستان چهارراه ترانزیت آسیای میانه است و راه‌هایی که ما با کشورهای دیگر آسیا داریم، نزدیک ترین مسیرها به ایران است.
مهدی تاج بار دیگر به عنوان نایب رئیس AFC در منطقه آسیای مرکزی انتخاب شد.
سی و سومین دوره رقابت‌های تکواندو بین المللی جام فجر و دوازدهمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی تهران به تعویق افتاد.
مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: چند مرکز تجاری در کشورهای آسیای میانه، قفقاز و روسیه راه‌اندازی و بزودی به تعداد آنها نیز اضافه می‌شود
در حالی که انتظار می‌رفت مسابقات مردان فوتسال آسیای مرکزی همانند سال گذشته در رده سنی زیر ۱۹ سال برگزار بشود، در تصمیمی عجیب رده سنی بزرگسالان جایگزین شده است.
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون‌های ملی والیبال منطقه آسیای مرکزی به دلیل نبود پروازهای بین‌المللی به کیش به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
بجنورد- دبیر انجمن کوراش کشور از تغییرات کادر فنی تیم‌های ملی کوراش خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی به منظور آمادگی برای بازی‌های آسیایی هانژو چین در بجنورد برگزار خواهد شد.
رئیس فدراسیون والیبال در جلسه‌ای که با سرپرست فدراسیون ورزش های ساحلی و بادی داشت در خصوص برقراری تعامل بیشتر گفتگو کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت با بزرگسالان منطقه مرکزی آسیا به عنوان نایب قهرمانی لیگ ملت‌های این منطقه دست یافت.
معاون حمل و نقل وزارت راه وشهرسازی با حضور در کنفرانس بین‌المللی تاجیکستان موقعیت جغرافیایی استراتژیک و مزیت‌های لجستیک ایران را تشریح کرد.
رئیس هیئت پارلمانی ایران در دیدار با رئیس IPU از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تأسیس مقر دفتر منطقه‌ای غرب آسیای این اتحادیه در تهران خبر داد.
آیدا عنایتی در بخش مسابقات انفرادی بدمینتون به عنوان قهرمانی آسیای میانه دست یافت.
رزمایش نظامی آمریکا با مشارکت کشورهای آسیای میانه در تاجیکستان در حال برگزاری است و تا شنبه هفته آتی نیز ادامه خواهد داشت.
تیم‌های ملی زیر 15 و 17 سال بدمینتون ایران برای حضور در بازی‌های آسیای میانه امروز راهی دوشنبه پایتخت این کشور شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ