امید نورافکن، مدافع باشگاه سپاهان می‌گوید مورایس در سطح اول فوتبال دنیا مربی‌گری کرده و درک سیستم کاری ایشان برای بازیکنان زمان‌بر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا بعد از کسب سی و چهارمین عنوان قهرمانی خود در تاریخ مربیگری، حتی لحظه‌ای شادی شدید خود را پنهان نکرد.
سکوت معنادار یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی، شاید بهترین پاسخ به ادعاهای 24 ساعت اخیر بود.
گشت ارشاد مدیران -که وعده رییس جمهور بود- چرا برای بررسی موضوع شاسی‌بلند‌ها مسکوت ماند و به موضوع واگذاری اتومبیل‌ها به برخی نمایندگان مجلس ورود نکرد؟؟! چرا نهی از منکر فقط شامل مردم و موضوع حجاب می‌شود و تاکنون کدام آمر به معروف در منکر‌های دیگر، چون فساد و رانت و زد و بند -که از برخی مسئولان سر می‌زند- اعلام بی‌زاری کرده است؟
محمد جواد محمدی، مهاجم ساروی هوادار موفق شد دروازه نساجی را باز کند اما شادی نکرد.
پس از شادی شب گذشته دیبالا از پیروزی رم برابر یوونتوس، او با اعتراض شدید یوونتوسی‌ها در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. ستاره آرژانتینی پاسخ اعتراضات را داد.
گلزن پرسپولیس مقابل سپاهان از بازگشت به میادین همراه با زدن گل صعودشان خوشحال است.
دنی آلوز روز گذشته نزد قاضی به ارتباط جنسی با شاکی خود اعتراف کرد، اما اتهام تعرض را رد کرد.
جود بلینگام، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، در مورد شادی گل جالب خود با جوردن هندرسون صحبت کرده است.
گل زن تیم ملی استرالیا پس از گلزنی مقابل تونس شادی خود را با فرزندش در ورزشگاه تقسیم کرد.
نماینده مجلس گفت: خاک بر سر وزارت ورزشی کنند که مسئولانی را در کار قرار داده که این افراد را برای مسابقات، برگزیدند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ایران گذاشتند تا بتوانند برای اولین بار به دور دوم صعود کنند.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: اگر ورزشکاری در جام جهانی سرود ملی نخواند و پس از گل شادی نکرد، بعد از تذکر و توجیه باید او را حذف کنیم.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: اگر ورزشکاری در جام جهانی سرود ملی نخواند و پس از گل شادی نکرد، بعد از تذکر و توجیه باید او را حذف کنیم.
رئیس فدراسیون کشتی در مورد دلیل شادی نکردن اعضای تیم ملی کشتی فرنگی روی سکوی مسابقات جهانی توضیح داد و گفت: کشتی گیری که باخته است چرا باید بخندد و شادی کند!
برای کشتی گیر بد است که دوم شود، ببازد و بخندد. من سه نقره دنیا گرفتم تا شش ماه بعدش نمی‌شد با ده من عسل مرا خورد!  ما 5-5 در فینال بردیم. پنج کشتی‌گیر من باختند، بخندند؟ محمودی بچه شاه عبدالعظیم است و باخته، اگر بخندد آنجا مسخره اش می‌کنند
علیرضا دبیر می‌گوید کشتی‌گیرانی که در فینال جام جهانی مقابل آذربایجان شکست خوردند، بدلیل باخت انفرادی که داشتند، شادی نکردند.
باشگاه گل‌گهر با انتشار بیانیه‌ای به اظهارات صبح امروز جواد نکونام پاسخ داد.
در طول دهه‌ها دانشمندان و محققان نظریه‌هایی ارائه کرده‌اند تا توضیح دهند چرا گریه شادی رخ می‌دهد. یک نظریه اولیه نشان داد این اتفاق در نتیجه احساسات سرکوب شده رخ می‌دهد؛ به این معنا که افراد هنگام تجربه یک اتفاق شادی‌آور گریه کردند که این موضوع ناشی از احساس غم و اندوه طولانی‌مدتی بود که به آن توجه نکرده بودند.
براهیم دیاز پس از گل فوق العاده‌ای که به یوونتوس زد، شادی گل شبیه به لیونل مسی انجام داد ولی خودش معتقد است که آن شادی گل برنامه ریزی شده نبود. او در مورد احتمال بازگشت به رئال نیز حرف زد.
فدریکو والورده در مورد حرکت خود پس از گلزنی برابر لایپزیش توضیح داد و گفت که هرگز هوادران رئال را به سکوت دعوت نکرد.
مدافع راست پرسپولیس توضیح جالبی درباره گل دوم این تیم مقابل نفت آبادان دارد. دانیال: گل پرسپولیس را من نزدم و شادی نکردم
مدافع راست پرسپولیس توضیح جالبی درباره گل دوم این تیم مقابل نفت آبادان دارد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، فقط روی بازی فردا برابر فیورنتینا تمرکز کرده و به بازی سه شنبه برابر پی اس جی فکر نمی کند. او احتمال غیبت دوشان ولاهوویچ برابر فیورنتینا را رد نکرد.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ