المانیتور مدعی شد: مقام‌های آمریکایی به شکل فزاینده‌ای نسبت به تبدیل یک مشارکت نظامی ساده میان روسیه و ایران و تبدیل آن به هماهنگی استراتژیک و خطر بالقوه تبعات آن برای خاورمیانه محتاط شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ایران خودرو ضمن اشاره به برنامه این شرکت درخصوص توسعه خودروهای برقی و هیبریدی، خاطرنشان کرد: هم راستا با سیاست های کلان اقتصاد کشور و وزارت صمت و در راستای کاهش مصرف سوخت که در حال حاضر نیاز روزانه مازاد بر ظرفیت تولید آن است، توسعه خودروهای برقی و هیبریدی را دنبال می کنیم و نمونه خودرو برقی تولید شده ایران خودرو به تایید وزیر محترم صمت نیز رسیده است.
سفیرجمهوری اسلامی ایران در چین گفت: پکن در چارچوب طرح ابتکاری «کمربند-راه» به تهران پیشنهاد داده تا از اشتراک تاریخی در راستای گسترش همکاری‌های بین منطقه سین‌کیانگ و استان‌های مختلف ایران در جهت تسهیل حمل نقل کالات‌ها و ترانزیت استفاده نماید.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: یکی از پنجره فرصت‌هایی که می‌تواند از طریق برنامه هفتم توسعه مورد استفاده قرار گیرد، جایابی جمهوری اسلامی در عرصه نظام بین‌الملل جدید است.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال پسر جهان را اعلام کرد و تیم ملی ایران در نخستین بازی خود به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.
باشگاه آپول قبرس که ریکاردو ساپینتو را به خدمت گرفته تا به امروز برای خرید بازیکن ایرانی برنامه ریزی نکرده است.
کار تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملتهای والیبال از فردا و با دیدار با ژاپن آغاز می‌شود.
وزیر امور خارجه در دیدار با همتای برزیلی در کیپ تاون از آمادگی ایران برای تدوین و امضای برنامه جامع همکاری‌های بلندمدت خبر داد و از وزیر خارجه برزیل برای سفر به تهران دعوت کرد.
تیم ملی والیبال مردان ایران از ۲۸ شهریور ماه راهی هانگژوی چین خواهد شد تا در مدت زمان هشت روز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در بازی‌های آسیایی تلاش کند.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه هشتم خردادماه با حضور ۱۵ تکواندوکار تیم ملی کشورمان به میزبانی آذربایجان آغاز می‌شود.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه محصولات هایما در سال آینده خبر داد و گفت: ۱۰ هزار دستگاه از این برنامه به محصول جدید هایما 7X اختصاص دارد که براساس تقاضای بازار قابل افزایش است.
برنامه بازی‌های دور مقدماتی تورنمنت فوتسال ۶ جانبه تایلند اعلام شد.
وزیر امور خارجه کشورمان پیش از سفر به چین نوشت: ایران و چین مصمم به اجرای کامل برنامه مشارکت جامع راهبردی هستند.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان با اعلام نگرانی از تاثیر منفی مسائل غیرهسته‌ای بر روند مذاکرات برجامی، ابراز امیدواری کرد که با سفر به تهران روابط دوجانبه را "از نو تنظیم" کند.
وزیر آموزش‌و پرورش گفت اشتراکات فرهنگی کشورهای عضو اکو، قابلیت گسترش همکاری‌ها در حوزه تعلیم و تربیت را به کشورهای عضو این سازمان می‌دهد.
«دیوید بارنئا» رئیس موساد با تکرار برخی فضاسازی‌ها درباره ارائه پهپاد‌های ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی اطلاعاتی در اختیار دارد که حاکی از تلاش تهران برای گسترش ارائه این تسلیحات به مسکو است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: همکاری‌های تجاری و اقتصادی یکی از موضوعات اولویت دار دو کشور است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
کنعانی گفت: انگلیس و برخی از کشور‌های اروپایی که می‌بایست بواسطه اقدامات ضد بشری شان علیه ملت ایران پاسخگو بوده و در مجامع بین المللی مسئول شناخته شوند، بی شک فاقد هر گونه صلاحیت اخلاقی برای طرح ادعا‌ها و اتهامات حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
محمدرضا فرزین به همراه تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی ایران در جریان برگزاری هم اندیشی با کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمت‌رسانی تاکید کرد.
کاخ سفید امروز در بیانیه ای راهبرد امنیت ملی جدید آمریکا در دولت «جو بایدن» را منتشر شد.
مدیرعامل شرکت تحقیقات، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) ضمن تشریح سه گام توسعه‌ای در مسیر پوست‌اندازی موتور محصولات ایران‌خودرو، از آغاز تولید انبوه نسل نوین موتور EF7 تا پایان سال خبر داد.
مدیر عملیات فروش محصولات ایران خودرو، از افزایش برنامه‌های فروش محصول هایما مطابق با افزایش ظرفیت تولید این محصول در سایت خراسان خبر داد.
دیه و حبس مجازات قاتل مواد فروش
پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
برنامه کامل مسابقات هفته سوم تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اعلام شد و ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ