کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درخصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
شورای عالی قضایی عراق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق و سه تن از نزدیکان مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور را در ارتباط با پرونده موسوم به «سرقت قرن» صادر کرد.
دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال ایران با جملاتی کوتاه به سوالات خبرنگار ما درباره حکم محرومیت سه ساله‌اش پاسخ داد.
دادگاه نظامی غزه برای سه جاسوس مرتبط با رژیم صهیونیستی حکم اعدام صادر کرد.
روحی سال گذشته در شعبه اول دادگاه انقلاب ساری به سه بار اعدام و سایر مجازات‌های محکوم شده بود.
وزارت کشور عربستان سعودی امروز (دوشنبه) از اجرای حکم اعدام سه جوان از اهالی شهر «قطیف» در شرق این کشور خبر داد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه گفت: ۶ ماه حکم حبس برای سه متهم تلف کردن یک خرس در این شهرستان صادر شد.
دادگاه تجدیدنظر پاریس حکم سه سال حبس را برای «نیکولا سارکوزی» رئیس جمهور اسبق فرانسه تایید کرد. او اولین رئیس‌جمهوری سابق در تاریخ فرانسه است که به زندان قطعی محکوم می‌شود.
وکیل تعدادی از خانواده‌های هواپیمای اوکراینی گفت: متهم ردیف اول متهم است به قتل شبه عمد و لغو دستور یعنی بند ب ماده ۳۷ که محاربه است.
سرپرست نایب رئیسی بانوان گفت: با توجه به تقویم ورزشی بین المللی سه رویداد مهم در فوتبال بانوان پیش رو داریم.
سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس، به عنوان موسسان سوپرلیگ اروپا، بر اساس حکم دادگاه مادرید، از هرگونه جریمه شدن توسط یوفا و فیفا به دور خواهند ماند.
وکیل آرمیتا عباسی گفت: حکم بازداشت موقت اولیه آرمیتا عباسی دو ماهه بود. باتوجه به اینکه اعتبار حکم بازداشت موقت حداکثر می‌تواند سه ماه باشد، آرمیتا همین حالا هم شرایط آزادی به قید وثیقه را دارد، ولی متاسفانه نمی‌دانم چرا در مقابل آزادی او با قید وثیقه مقاومت می‌شود.
بعضی بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال می‌تواند حکم مرگ زندگی را داشته باشد.
روز سه شنبه، علی بهادری جهرمی، در نشست خبری هفتگی اظهار داشت‌: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.
علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی اظهار داشت‌: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.
روز گذشته (سه شنبه) ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم به نام‌های راشد بلوچ فرزند افضل و اسحاق آسکانی فرزند دلاور به جرم انجام اقدامات تروریستی، ایجاد ناامنی و تیراندازی به نیرو‌های انتظامی که به شهادت ۴ نفر از نیرو‌های مرزبانی و مجروح شدن تعدادی دیگر از پرسنل فراجا منجر شده بود اعدام شدند.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با هوادار، نسبت به حکم کمیته انضباطی، اشتباهات داوری و مکان سوپرجام اعتراض کرد.
وکیل مدافع امیر حسین مرادی از صدور حکم موکلش و دو نفر از متهمان حوادث آبان ۹۸ خبرداد.
سخنگوی قوه قضاییه درباره جزییات رأی صادره اظهارداشت: علاوه بر پرداخت دیه، سقف مقرر مجازات در قانون یعنی سه سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب دوران بازداشت محکوم شدند همچنین محکومیت قطعی متهمان در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.
بانک ایران زمین با هدف ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناسایی بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» را برروی سیستم عامل اندروید طراحی و راه اندازی کرده است.
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.
با توجه به پایان یافتن دوره شش ساله عضویت سه تن از فقهای شورای نگهبان، مقام معظم رهبری در اجرای اصل نود و یکم قانون اساسی و در احکامی جداگانه، عضویت آیت‌الله حاج شیخ احمد جنتی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیّد محمدرضا مدرسی‌یزدی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی شب‌زنده‌دار را برای یک دوره جدید تمدید و آنان را به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ