مدیرعامل مستعفی باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد که جدایی‌اش از این باشگاه به خاطر دخالت‌هایی بوده که پس از کسب دو پیروزی آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: مشکلات لیبی و برخی کشورهای اسلامی ناشی از دخالت بیگانگان است و امیدواریم با ایجاد شرایط برگزاری انتخابات سراسری و تشکیل دولت فراگیر، به دخالت‌ها در این کشور پایان داده شود.
رئیس جمهور گفت: مشکلات لیبی و برخی کشورهای اسلامی ناشی از دخالت بیگانگان است و امیدواریم با ایجاد شرایط برگزاری انتخابات سراسری و تشکیل دولت فراگیر، به دخالت‌ها در این کشور پایان داده شود.
رحیمی جهان‌آبادی گفت: کسی که پزشک اطفال است وزیر خارجه می‌شود، کسی که علوم سیاسی خوانده، وزیر کار می‌شود و این مشکل کل دولت‌ها و جناح‌های ما است و همین باعث شده که کشور به روز سیاه بشیند. باید به جوابی که به خدا، ملت و تاریخ می‌دهید فکر کنید و بعد به کسانی رای دهید که برنامه‌های شعاری و انشایی ندارد.
ترامپ در بیانیه‌ای شدیدالحن با بیان اینکه این اتهام سیاسی و در راستای دخالت‌ها در نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ است، ادعا کرد که این اتهام‌زنی نتیجه عکس خواهد داشت و این نیرنگ دموکرات‌هاست.
ارنستو والورده، سرمربی اتلتیک بیلبائو، به نحوه عملکرد کمک داور ویدئویی در دیدار برابر بارسلونا اعتراض کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: دخالت افراد خاص بدون هیچ سمت و منصبی در مجموعه فاوا که اجازه نمی‌دهند کار پیش رود از جمله مشکلات است.
شنیده ها حاکی از آن است که محمود فکری سرمربی تیم سایپا به دلیل برخی مشکلات، طی روزهای آینده استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه خواهد کرد.
این میزان از تغییر و تحول نشانگر بی برنامگی است. اصلا هم موضوع جدیدی نیست و از همان سال‌های ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت‌ها و نهاد‌های مختلف هرگاه نمی‌توانند در حل مشکلات مفید باشند و اقدام مناسبی انجام دهند، مداوم سراغ راهکار‌های کوچک و دم دستی می‌روند
نایب رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: متاسفانه دخل و تصرفی که مدیران قبلی می‌کنند، باعث شده که انتخابات فدراسیون این‌قدر به تعویق بیفتد.
استاندار، نماینده عالی دولت در یک منطقه و استان است که مسئولیت‌های متعددی از جمله اجرای سیاست‌های مرکز را برعهده دارد. جابجایی استانداران بعد از تغییر دولت‌ها از اموری است که همیشه رخ می‌دهد؛ این مسئله بعد از انتخابات 1400 و روی‌کار آمدن دولت رئیسی هم انجام گرفت.
تیم شمشیربازی اسلحه سابر که باعملکردش بسیاری از ضعف‌های فدراسیون را زیر سایه خود برده، مدتی است که درگیر برخی اختلافات و دخالت‌ها شده طوریکه پیگیری منظم اردوهای این تیم را خدشه‌دار کرده است.
تیم شمشیربازی اسلحه سابر که باعملکردش بسیاری از ضعف‌های فدراسیون را زیر سایه خود برده، مدتی است که درگیر برخی اختلافات و دخالت‌ها شده طوریکه پیگیری منظم اردوهای این تیم را خدشه‌دار کرده است.
امیر عبداللهیان به ناآرامی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه توطئه‌ای که بر اساس اسناد دقیق و موجود در دستگاه دیپلماسی کشور با هدف ایجاد جنگ تروریستی، ایجاد جنگ داخلی و در نهایت تجزیه جمهوری اسلامی ایران در هفته گذشته با استفاده از احساسات پاک مردمی دنبال می‌شد شکست خورده است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از دخالت برخی از غربی‌ها در امور ایران، گفت: مردم ما از دخالت‌های اروپا و آمریکا خشمگین هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ۱۳ آبان امسال نیز فرصت دیگری است تا استقلال خود را به جهانیان نشان دهیم و با همه مظاهر دخالت‌های آمریکا مبارزه کنیم.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دخالت‌های آمریکا در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران نه تنها کم نشده، بلکه بیشتر هم شده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ گاه و در هیچ زمینه‌ای نمی‌توان به غربی‌ها اعتماد کرد و باید به دخالت‌های اخیر آنان در امور کشور پاسخ دهیم.
حوادث مختلف در کشور به دستاویزی برای غرب تبدیل شد تا پابرهنه وسط ماجرایی بیایند که نه‌تنها دخلی به آنها ندارد، بلکه به جهت سیاست‌هایشان علیه ایران، خود از باعثین آن محسوب می‌شوند.
یکی از موضوعاتی که همیشه گریبان گیر بازار سرمایه بوده است بحث دخالت دولت‌ها در شرکت‌های بورسی بوده تا جاییکه این دخالت‌ها باعث شده است تا درآمد شرکت‌های بورسی آسیب ببیند و حتی در برخی مواقع شرکت‌های بورسی متحمل زیان شده اند. اما طی سالیان گذشته ناشران هیچ موقع به فشار‌های دولتی اعتراض نکرده اند. با توجه به اهمیت این موضوع با یک کارشناس بازار سهام به بررسی این موضوع پرداخته ایم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از امضای قرارداد با «شیخ دیاباته» گفت: بهترین بازیکنان داخلی را جذب کردیم و خریدهای خارجی ما هم منحصر به فرد بود.
مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه دولت قصد دارد، از هرآنچه که می‌شود، مالیات اخذ کند، اظهار داشت: در گذشته با وجود درآمد‌های نفتی به دلیل دردسر‌هایی که اخذ مالیات داشت، دولت‌ها کمتر به سراغ آن می‌آمدند و با همان درآمد‌های نفتی مملکت را اداره می‌کردند، اما بعد از تشدید تحریم‌ها در سال ۹۷ و همزمان با خروج ترامپ از برجام، با کاهش درآمد‌های نفتی، دولت روحانی و در ادامه دولت رئیسی نیز روی به افزایش فشار مالیاتی آوردند.
در شرایطی که پرسپولیس در مسیر جذب مهاجم دوم مدنظر خود، گام مثبتی برداشته بود، این موضوع گفته می‌شود به دلیل برخی دخالت‌ها تا این لحظه بی نتیجه مانده است.
نماینده ادوار مجلس گفت: امروز تکیه‌گاه مردم قوانین است و قوانین نباید خیلی زود بشکند. توصیه من به مجلسی‌ها این است که روی قوانینی که خود تصویب کرده‌اند، ایستادگی کنند. اینکه دولت‌ها نتوانند قوانین را اجرا کنند و بعد بیایند قوانین را تغییر دهند، اتفاق خوبی برای نظام پارلمانی ایران نیست.
بازسازی تصویر تخریب‌شده چین پس از قرنطینه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ