مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا جزییات برگزاری جشنواره از فجر تا فطر در این فروشگاه ها و تدابیر تنظیم بازار گوشت قرمز را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بورس کالای ایران در توضیح جزییات پیش‌فروش متری مسکن، گفت: شرط خانه‌دار شدن مردم در این روش، رساندن تعداد اوراق سلف مسکن به اندازه حداقل متراژ واحدهای ساخته شده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جزییات رأی صادره بیان کرد: در حال حاضر و پس از رسیدگی، رأی بدوی مبنی بر محکومیت ضارب به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، ۲ سال تبعید و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به لحاظ توهین، ضرب و جرح و ایجاد مزاحمت برای بانوی آمر به معروف، صادر شده است که این رأی قابلیت تجدیدنظرخواهی را دارد.
رییس سازمان ثبت احوال گفت: برای این تجمیع دستگاه‌های مختلف به زیرساخت‌های گوناگون نیاز دارند، اما با بانک ملی ایران تفاهم کردیم، ظرف مدت سه ماه با توجه به کارگروهی که تشکیل شده است نیاز‌های مربوط به این اقدام را فراهم کنیم و ضمن ایجاد زیرساخت‌های لازم، این کار در مدت سه ماه انجام شود.
فرمانده سپاه فجر فارس در جمع خبرنگاران این استان به بازخوانی زوایای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) پرداخت.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اگر دانشجو یا هیات علمی با بورسی که از ما گرفته به خارج از کشور رفت، ولی آنجا ماند و به ایران برنگشت، باید دو برابر بورسی که داشته به ما هزینه بپردازد. این هزینه هم به قیمت روز گرفته می‌شود یعنی اگر تغییر قیمت رخ داده، باید مطابق با قیمت روز میزان دو برابر مبلغ بورسی که دریافت کرده بوده را پس بدهد.
تسنیم نوشت: شنیده‌ها حاکی است که تروریست دستگیرشده‌ی روز گذشته، فردی به نام س. اسلم‌یار، تاجیک‌تبار و اهل ولایت بدخشان است.
امروز و روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
جزییات کشف و انهدام شبکه ضدایرانی موساد در استانبول توسط سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) امروز رسانه‌ای شد.
هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می شود.
مدیرکل دانش پژوهان شاهد و ایثارگر با اشاره به جزئیات جشنواره صعود و اندیشه برتر گفت: فردا تجلیل از برگزیدگان المپیاد دانش آموزی شاهد و ایثارگر انجام می‌شود.
مدیرکل دانش پژوهان شاهد و ایثارگر با اشاره به جزئیات جشنواره صعود و اندیشه برتر گفت: تجلیل از برگزیدگان المپیاد دانش آموزی شاهد و ایثارگر انجام می‌شود.
مجتبی امینی تقریباً هیچ اطلاعاتی در این زمینه ارائه نکرد تا تماشاگران به استقبال فیلی در تاریکی بروند... برنامه نمایش فیلم‌ها در سینمای ملت به عنوان سینمای محوری اعلام نشد و حتی هیات داوران بخش ملی این دوره از جشنواره نیز مشخص نیست... او همچنین تکلیف وجود یا عدم وجود سیمرغ آرای مردمی را مشخص نکرد و هنوز معلوم نیست از دو روز دیگر مردم باید به فیلم‌ها رای بدهند یا ندهند...
دبیر بیستمین جشنواره کتاب رشد گفت: از ۱۳۸۲ کتاب که موفق به دریافت نشان رشد شدند، ۶۵۰ کتاب رتبه لازم را برای ارزیابی در بیستمین جشنواره کتاب به دست آوردند.
در کنار این سه تن، تورج اصلانی، محمدحسین لطیفی، هادی مقدم دوست، مهرداد خوشبخت، محمدرضا رحمانی، هادی محمدیان، محمد حمزه‌ای، علیرضا معتمدی، علیرضا صمدی، حمید زرگرنژاد، پدرام پورامیری و حسین دوماری فیلمسازان باسابقه حاضر در این دوره از جشنواره هستند که البته شماری از آنها «فیلم دومی» محسوب می‌شوند.
محمد حمیدی مقدم دبیر جشنواره سینماحقیقت با تایید انصراف بیست و پنج فیلمساز از حضور در این دوره از جشنواره سینماحقیقت، درباره این انصراف و همچنین تحریم جشنواره از سوی گروهی از فیلمسازان و مستندسازان و همچنین جشنواره منتقدین و نویسندگان توضیح داد.
همزمان با برگزاری نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، جزئیات اعطای جایزه به محصولات فناورانه دانشجویی حوزه سلامت منتشر شد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۴۳۸۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
یکی از موفقیت‌های قوه قضاییه در دوره جدید دریافت نقد از منتقدان بوده است. در مرداد ماه کمیته منتخبی نقدهای ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نقد برتر را ارزیابی می‌کند. ۵۵۰ مقاله ارسال شده که ۳۲ درصد با موضوع رسیدگی به تظلمات، تعدیات، رسیدگی به شکایات و حل و فصل دعاوی است.
سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در حالی آغاز شد که با وجود شیوع کرونا، حجم وسیعی از انواع اجرا در این دوره نیز روی صحنه می‌رود؛ نمایش‌هایی که بعید به نظر می‌رسد با استقبالی همچون دوره‌های پیشین مواجه شود اما در هر حال صحنه تئاتر همچنان برپا است.
در روز نهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش در خواهد آمد و در همین چارچوب فیلم ابلق (نرگس آبیار) در ساعت 14 و فیلم زالاوا (ارسلان امیری) در ساعت 17 در برج میلاد اکران خواهد شد.
در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.
با توجه به وضعیت شیوع کرونا، هنوز مشخص نیست این اجراها با چه تعداد بلیت فروشی اجرا خواهد شد اما با توجه به اعلام برنامه‌ها اجراها در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز این رویداد، به نظر می‌رسد اراده بر برقراری این اجراها و طی روند مرسوم جشنواره است.
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ