هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
انجمن کراسفیت جزئیات برگزاری لیگ این رشته که دی ماه انجام خواهد شد را اعلام کرد.
وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، گفت: امسال تمرکز بر جنبه‌ بین‌المللی نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان بیشتر است و برای حضور کشورهای دوست، همسایه و کشورهایی که صاحب فناوری هستند برنامه‌ریزی کردیم.
دستیار اجرایی معاون رئیس جمهور و دبیر رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه گفت: رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه بزرگترین رویداد فعلی فرهنگی خانواده در کشور است که به مدت یکسال ادامه خواهد داشت.
آزمون استخدامی هنرآموز و دبیری مردادماه امسال برگزار خواهد شد تا ۲۲ هزار و ۱۴۸ هنرآموز و دبیر جذب شوند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
نحوه سیدبندی و محل برگزاری رقابت های جام ملت های آسیا در کشور قطر مشخص شد.
یک ایرانی موفق به کسب کرسی دبیرکلی فدراسیون جهانی کلیستنیکس و ورزش‌های خیابانی شد.
حجت‌الاسلام نوری در ادامه گفت: با هماهنگی پلیس و شهرداری تهران، درب‌های مصلی تهران از نماز صبح که حدود ۴ صبح خواهد بود، بازگشایی خواهد شد و از ساعت ۸ صبح نیز نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب برپا خواهد شد. قرار است در نشست خبری که رئیس پلیس راهور در طول هفته جاری خواهد داشت مسیر‌های منتهی به مصلی از طریق وسایل نقلیه عمومی و شخصی اعلام شود.
توضیحات امیر سرتیپ رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا را در خصوص رزمایش پدافند آسمان ولایت مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا جزییات برگزاری جشنواره از فجر تا فطر در این فروشگاه ها و تدابیر تنظیم بازار گوشت قرمز را تشریح کرد.
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، در روز چهارشنبه دهم اسفند صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیس سازمان سینمایی جزئیاتی از آثار راه یافته به جشنواره فیلم فجر را در جلسه کمیسیون قرائت کرد و طبق گزارشات، جشنواره امسال متنوع‌تر و عمومی‌تر برگزار می‌شود.
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با بیان اینکه برگزاری آزمون ترمیم معدل در 2 نوبت قطعی است، گفت:داوطلبان طبق دروس نظام جدید امتحان خواهند داد.
وبگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نشست شورای حکام آژانس، چهارشنبه ۱۶ نوامبر [۲۵ آبان]، ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی در وین آغاز می‌شود و تا ۱۸ نوامبر [ ۲۷ آبان]ادامه خواهد داشت.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه از شبکه سوم پخش می‌شود.
تهران-رئیس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان تهران جزئیات برگزاری این مراسم را تشریح کرد.
یک منبع امنیتی عراقی گفت در سالگرد اعتراضات تشرین در عراق، از صبح امروز جمعی از معترضان تلاش دارند خود را به میدان التحریر در مرکز بغداد برسانند.
همزمان با برگزاری نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، جزئیات اعطای جایزه به محصولات فناورانه دانشجویی حوزه سلامت منتشر شد.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند جلسه تمرین در تهران، راهی اتریش می‌شود و یک هفته مانده به شروع مسابقات جام جهانی، به احتمال زیاد اردوی خود را در دبی برگزار می‌کند.
فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: امسال بالغ بر ۹۰۰ موکب و ایستگاه صلواتی، فرهنگی، غرفه کودک و نوجوان و … در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران برپا خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ