مراسم چهلمین روز درگذشت کریم باوی بازیکن پیشین تیم ملی امروز در بهشت سکینه کرج در کنار مزارش برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم چهل و سومین سالگرد جهاد دانشگاهی
در مراسم چهلم و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی از ۴ پروژه ساخته شده توسط محققان این نهاد رونمایی شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان در مراسم چهل و دومین سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی، گفت: خانمی که روسری‌اش را بر می‌دارد می‌گوید می‌خواهم با ظلم مبارزه کنم. باید به سؤالات نسل جوان پاسخ بدهیم و پاسخی نداریم. باید دقت کنیم که با بگیر و ببند و داغ و درفش کار پیش نمی‌رود. آن نهی از منکری در اسلام به رسمیت شناخته می‌شود که سازنده باشد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد شهادت مصطفی چمران و شهدای ستاد جنگ‌های نامنظم عصر سه شنبه (۳۰ خرداد ۱۴۰۲) در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
مراسم چهلم امیرحسین شیرچی، بازیکن جوانی که در زمین فوتبال جان خود را از دست داد، برگزار شد.
مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد محمدولی قرنی، نخستین رئیس ستاد مشترک ارتش صبح امروز با حضور فرمانده کل ارتش در ستاد ارتش برگزار شد.
به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران در رم برگزار شد.
جشنواره تئاتر فجر چهل و یکم از امروز -اول بهمن- با برگزاری مراسم افتتاحیه و آغاز نمایش‌های صحنه‌ای نخستین گام خود را برمی‌دارد و تا یازدهم بهمن که برگزیدگان در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد، این دوره از جشنواره تداوم خواهد داشت.
اطلاعیه سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران: اواخر هفته گذشته عده‌ای فریب خورده با تحریک شبکه‌های معاند، در مراسم چهلم یکی از کشته شدگان اغتشاشات اخیر در بهشت زهرای تهران سعی در ایجاد بلوا و آشوب و ناامنی و همراه کردن افراد حاضر در مراسم را داشتند
اعتماد نوشت: پدر محمد مهدی کرمی گفت خودش در فیلمی که از او منتشر شده می‌گوید، برای مراسم چهلم حدیث نجفی رفته، اما این حرکت ناگهان به اعتراضات شدید ختم شد. به خدا به پیر به پیغمبر بچه من بی‌گناه است. به مسوول پرونده گفتم این حکم را به بچه من نده، این بچه بی‌گناه است. به من گفتند، «شما راضی هستی حکم خدا و پیغمبر را زیر سوال ببرم؟» به او پاسخ دادم که نه، اگر حکم خدا و پیغمبر این است که بچه من اعدام شود. حلال خدا و پیغمبر باشد. نخواستم... انگار این بچه را نداشتم. چه می‌توانستم بگویم؟ وقتی ما را در برابر خدا و پیغمبر می‌گذارند. مدت‌هاست که سرکار نرفته‌ام، من دستفروشی می‌کنم و دستمال کاغذی می‌فروشم. صبح می‌روم دادگاه و زندان و بعد در کوچه‌ها بی‌هدف راه می‌روم.
مراسم چهلمین روز درگذشت مرحومه اسرا پناهی امروز شنبه در آرامستان علی آباد اردبیل به تنش و نا ارامی منجر شد.
اغتشاشاگران در کرج به بهانه مراسم چهلم مرحومه حدیثه نجفی در کرج اقدام به آشوب و حمله مسلحانه به ماموران امنیت نمودند.
براساس گزارش فارس: «نیروهای انتظامی نیز در اطراف محل تجمع حضور داشتند و تلاش کردند از ملتهب شدن فضا جلوگیری کنند و در همین راستا چند مرتبه گاز اشک‌آور نیز شلیک شد.»
در حالی که رسانه‌های معاند خبر از درگیری و ناآرامی در نوشهر مازندران خبر می‌دهند، مشاهده عینی خبرنگار ایرنا حاکی از وجود آرامش در این شهر است و تنش و درگیری صحت ندارد.
به دنبال التهابات و درگیری‌های پراکنده به وجود آمده بعد از مراسم چهلم، به جهت ملاحظات امنیتی اینترنت شهر سقز قطع شد.
بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) عمده افراد حاضر در مراسم چهلم مهسا امینی به خانه‌های خود بازگشتند، اما برخی همچنان در سطح شهر سقز حضور داشته به نحوی که این شهر در بعد از ظهر مراسم چهلم، فضایی ملتهب، اما بدون درگیری را تجربه کرد.
با اعلام خانواده امینی مبنی بر اینکه مراسمی برای چهلمین روز فرزند خود نخواهند داشت، برنامه خاصی در آرامستان پیش بینی نشده و صرفا حاضرین در آرامستان به سر دادن برخی شعار‌ها مشغول بودند.
استاندار کردستان گفت: موضوع برگزاری مراسم چهلم مرحومه مهسا امینی هم منتفی است، چون خانواده این مرحومه اعلام کرده اند که چنین مراسمی ندارند.
خانواده مرحوم مهسا امینی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که فردا چهارشنبه برابر با چهلمین روز فوت مرحومه مهسا امینی مراسمی نخواهند داشت.
همزمان با چهل و سومین سالگرد درگذشت آیت‌الله طالقانی، مراسم بزرگداشت ابوذر زمان در مجموعه سعدآباد برگزار می‌شود.
در مراسم چهلم یکی از متوفیان چندین نفر از افراد حاضر در محل بر سر موضوعی باهم درگیر شده و درنهایت دو برادر و پدرشان با ضربه چاقو، مرد ۴۸ ساله‌ای به نام هومن را به قتل رساندند.
جوابیه «سازمان امور مالیاتی» به گزارش تابناک اقتصادی
حضور سیدمحمد خاتمی، سید حسن، سید یاسر و سید علی خمینی، اسحاق جهانگیری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم چهلمین روز ارتحال سید محمود دعائی در حرم مطهر امام / جماران
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ