شنیده‌ها در محل حریق ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار تهران حکایت از مفقود شدن یکی از آتش‌نشانان در محل حادثه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک قایق مسافربری که بیش از حد بارگیری شده بود در نزدیکی جزیره سولاوسی اندونزی واژگون شد که بر اثر آن دست کم ۱۵ نفر کشته و ۱۹ نفر دیگر مفقود شدند.
یک دختر سوری و بازمانده از انفجار سوریه در برنامه حسینیه معلی از آرزوی دیدن مقام معظم رهبری صحبت کرد.
در پی بارش باران سیل آسا در جنوب غربی ژاپن، یک نفر کشته شد و صدها هزار نفر از مردم محل اقامت خود را ترک کردند.
بر اثر وقوع سیل در ایالت نیویورک آمریکا یک نفر جان خود را از دست داد و چند نفر دیگر نیز مفقود شدند.
پس از وقوع رانش زمین در محل ساخت و ساز یک بزرگراه در شهر یی چانگ، استان هوبی مرکز چین، یک نفر کشته و ۷ نفر ناپدید شدند.
در پی سقوط یک فروند بالگرد نظامی در نزدیکی رودخانه اتاوا در کانادا، ۲ نفر از ۴ سرنشین آن مفقود شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: گزارشی از مفقودی یک خانم ۴۲ و یک مرد ۳۵ ساله در محدوده تونل ۲ داشتیم که از همان روز مشغول جستجو هستیم.
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.
دهیاری روستای نهوج از وقوع سیل در این روستا خبر داد و گفت: تاکنون ۲ کشته و یک نفر مفقود شده است.
پیکر یک پاراگلایدر سوار که از روز شنبه در ارتفاعات دماوند مفقود شده بود، امروز پیدا شد.
مقامات دریایی مالزی اعلام کردند در جستجوی سه خدمه مفقود شده از یک نفتکش ۲۶ ساله هستند که روز دوشنبه در آبهای ساحل جنوبی دچار حریق شد.
مقامات دریایی مالزی اعلام کردند در جستجوی سه خدمه مفقود شده از یک نفتکش ۲۶ ساله هستند که روز دوشنبه در آبهای ساحل جنوبی دچار حریق شد.
شنیده‌ها در محل حریق ساختمان شماره ۱۵۳ حکایت از مفقود شدن یکی از آتش‌نشانان در محل حادثه دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام پنج تیم امداد کوهستان به منطقه گفت: تلاش برای یافتن فرد مفقود شده همچنان ادامه دارد.
رسانه ها از افزایش تلفات انفجار یک کارخانه پتروشیمی در چین که دیروز طعمه حریق شده بود به ۴۳ کشته، مفقود و زخمی خبر می دهند.
کوهنورد تهرانی آبان ماه در جمع یک تیم ۹ نفره برای صعود قله آتشکوه به منطقه لواسانات رفته بود، اما هنگام بازگشت از تیم جدا و دیگر اثری از این کوهنورد یافت نشد. در این مدت از ابتدای اطلاع رسانی به نیرو‌های امدادگر هلال احمر تلاش‌های زیادی در عصر همان روز جمعه انجام شد، ولی بی نتیجه بود.
یک کوهنورد از روز جمعه در اتفاعات لواسان مفقود شده و تاکنون خبری از وی در دسترس نیست.
یک سال و نیم است که از مفقود شدن ملیکا می‌گذرد، اما هنوز خانواده‌اش هیچ خبری از او ندارند و نمی‌دانند چه بلایی بر سر دخترشان آمده است. پلیس در همان ابتدای ماجرا تا قبل از دستگیری مظنون به خانواده ملیکا گفته بود که با هیچ رسانه‌ای صحبت نکنند، زیرا امکان دارد متهم دخترشان را به قتل برساند، اما پلیس نمی‌دانست مظنون در زندان به زندگی خود پایان می‌دهد.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع مفقودی یک دختر جوان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع مفقودی یک دختر جوان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرپرست جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در سیلاب اخیر یک چوپان از اهالی شهرستان کوهرنگ در سیلاب مفقود شده بود، اظهار کرد: جسد ستار رشیدی چوپان ۶۵ ساله پس از ۲۵ روز عملیات جستجو پیدا شد.
طبق اعلام وزارت شرایط اضطراری ارمنستان یک تبعه ایرانی جزو مفقودان انفجار روز گذشته در ایروان است.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: این کوهنوردان پس از مفقودی یک اعلام موقعیت حدودی داشتند و پس از آن دیگر هیچ ارتباطی نتوانستند با دستگاه‌های امدادی برقرار کنند. آن‌ها در ارتفاع ۴۸۰۰ متری بوده و متاسفانه پس از تماس نیز یک سیلاب لحظه‌ای در دره یخار به وقوع می‌پیوندد و دیگر تا این لحظه اثری از آن‌ها نبوده است.
به دنبال برخورد صاعقه به تأسیسات انبار نفت در استان «ماتانزاس» کوبا، آتش سوزی گسترده ای روی داد و بر اثر آن ۶۷ نفر زخمی و ۱۷ تَن نیز مفقود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ