سرپرست جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در سیلاب اخیر یک چوپان از اهالی شهرستان کوهرنگ در سیلاب مفقود شده بود، اظهار کرد: جسد ستار رشیدی چوپان ۶۵ ساله پس از ۲۵ روز عملیات جستجو پیدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان با تلاش بی وقفه، جسد خانم ۷۵ ساله یزدی را بعد از هفت روز مفقودی در ارتفاعات آبشار یاسوج پیدا کردند.
پلیس ایندیاناپولیس روز سه شنبه اعلام کرد سه جسد و یک فرد مست را در یک خودرو پارک شده در پارکینگ یک مدرسه ابتدایی پیدا کرده است.
سرهنگ یزدان سلیمان آبادی رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران و سرگرد حسین اسماعیل از نیروهای پایگاه دهم دو نیروی پلیس جانباخته در این حادثه هستند.
پیکر این دانشجو ظهر روز پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ توسط هم اتاقی‌های وی پیدا شده و باحضور حراست پس از پیدا شدن پیکر او درب اتاقش قفل شده و سپس مامورین جنایی در صحنه حاضر شده و نمونه گیری انجام می‌شود. پیکر از ساعت ۱۸ به سردخانه مجتمع منتقل شد.
پلیس ایالت ماساچوست آمریکا هویت جسد کشف‌شده در بیرون از ملک رئیس جمهور اسبق این کشور را شناسایی کرد.
پلیس ایالت ماساچوست آمریکا هویت جسد کشف‌شده در بیرون از ملک رئیس جمهور اسبق این کشور را شناسایی کرد.
فرماندار مریوان خاطرنشان کرد: طی این مدت، غواصانی از شهرهای بوکان، تبریز و آتش نشانی سنندج برای پیدا کردن جسد «هیوا محمودی نیا» در دریاچه زریوار غواصی کردند که موفق به یافتن جسد این جوان نشدند.
آتش نشانان کاشان در عملیاتی سخت جنازه فردی که در چاه سقوط کرده بود را خارج کردند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی فوت یک فرد ۳۹ ساله در چاهی به عمق ۵۰ متر، آتش نشانان پس از یک عملیات سخت و نفس گیر، جسد وی را خارج کردند.
جسد یک فرد ناشناس روز یکشنبه از رودخانه بافلزجاگز در اوربرگ آفریقای جنوبی خارج شد.
دزفول- رئیس سازمان آتش‌نشانی دزفول از کشف جسد جوانی در کانال انحرافی گاومیش‌آباد شرقی خبر داد.
امین گلریز، جرم‌شناس و قاضی اسبق تهران: این میدان؛ سمبل شهر تهران است، بنابراین قاتل با اقدامش پیامی دارد
بر اساس گزارش کلانتری فرد غرق شده از اتباع خارجی است. این فرد حادثه دیده به صورت دقیق مشخص نیست از کدام کشور است و احتمال دارد از دستفروشان کشور‌های خارجی باشد
به گفته سجاد اسماعیل زاده رییس جمعیت هلال احمر ماکو، پس از کشف جسد طی یک عملیات ۱۰ ساعته و با تلاش ۹ نفر از امدادگران هلال احمر، جسد بی جان این نوجوان از محل صخره‌ای بستر رودخانه زنگمار بیرون آورده شد و تحویل مراجع ذی صلاح گردید.
جسد نوجوان کرولال با گلوی بریده کشف شد
جسد بازیکن پیشین چلسی از زیر آوار زلزله ترکیه یافت شد.
پلیس فرانسه می‌گوید ۹ مارس، فرد مظنون در‌حالی که الکل نوشیده بوده با خودروی آئودی سیاه رنگ با زن دوچرخه‌سواری در جاده‌ای در نزدیکی شهر گرندبورگ‌ترولده واقع در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی پاریس تصادف می‌کند. راننده که تصور می‌کرده است او کشته شده است به خانه می‌رود تا بیل بیاورد. وقتی بر‌می‌گردد می‌بیند که او هنوز زنده است. پلیس فکر می‌کند که او با بیل «کار او را تمام کرده» و سپس جسد او را دفن کرده است و دوچرخه را در محل جمع‌آوری زباله‌ها انداخته است. شواهد و دلایل مستند و عینی برای روی دادن همه این ماجرا‌ها وجود دارد، اما هیچ جسد و دوچرخه‌ای در کار نیست و هیچ اعترافی در اختیار پلیس نیست.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: جسد مجهول الهویه در تبریز کشف شد.
پلیس هنوز هویت این فرد را اعلام نکرده ولی تحقیقات برای روشن شدن هویت او و رخداد این حادثه را آغاز کرده است.
در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرت شده و طبق استعلام‌های گرفته شده هم مشخص گردید فرد به پایین پرتاب شده است.
تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با ۳ فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی این حادثه را مشاهده کرده است.
شهریاری گفت: در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرت شده است. طبق استعلام‌های گرفته شده هم مشخص شد فرد به پایین پرتاب شده است.
رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ماکو اظهار کرد: پسر جوان متاسفانه در اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده بود و نهایتا جسد فرد مغروق توسط آمبولانس آتش نشانی به بیمارستان انتقال گردید.
دفاع جانانه و پرشور سخایی از مصدق باعث شد دشمنان زیادی پیدا کند اما در عین حال، به ملی گرایان و اعضاء دولت مصدق نزدیک شد. مصدق او را به ریاست گارد محافظان مجلس شورای ملی منصوب کرد. وی در این سمت نقش مؤثری در حفاظت از جان مصدق در مجلس در برابر مخالفان و منتقدان ایفا کرد.
طبق برنامه‌ای که بانک مرکزی در دستور کار قرار داده است، اضافه برداشت بانک‌ها از منابع بانک مرکزی در راستای مهار تورم کنترل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ