برنامه ال‌چیرینگیتو می‌گوید به صحبتهای درون‌تیمی کارلو آنچلوتی ساعتی پیش از دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد دست پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکو بویو، دروازه بان سرشناس سابق رئال مادرید، شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو ادعا کرد کیلیان امباپه 23 جولای (اول مرداد) به رئال خواهد پیوست.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید پاری سن ژرمن تصمیم خود را درباره آینده سرخیو راموس گرفته است و قصد دارد امسال تابستان قرارداد مدافع اسپانیایی را تمدید کند.
یکی از حامیان مالی اصلی برنامه تلویزیونی جنجالی ال‌چیرینگیتو در اسپانیا اعلام کرد به دلیل توهین‌هایی که در این برنامه به وینیسیوس جونیور شده دیگر از آن حمایت نخواهد کرد.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است سیتی با پپ گواردیولا برابر رئال تیمی ترسو و دفاعی بود.
روز گذشته ال‌چیرینگیتو ادعا کرد که لیونل مسی با الهلال به توافق رسیده و امروز فرانس پرس نیز آن را تایید کرد. برای مارکو فان باستن، اسطوره هلندی، این انتخاب مسی حیرت‌انگیز است.
یک رسانه کاتالان ادعای امروز ال‌چیرینگیتو درباره قطعی شدن انتقال لیونل مسی به الهلال را تکذیب کرد و گفت مسی در این باره هیچ تصمیمی نگرفته است.
رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مصاحبه با ال‌چیرینگیتو گفت که انریکز نگریرا نقشی در تعیین داوران برای بازی های لالیگا نداشت و اطمینان دارد بارسا داوران را نخریده است.
دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو، جوزپ پِدرِرول به نقل از یک منبع موثق از باشگاه رئال مادرید ادعا کرد که این باشگاه هنوز به هیچ توافقی نه با جود بلینگام و نه باشگاه دورتموند نرسیده است.
ال‌چیرینگیتو تصاویری اختصاصی از دوچرخه‌سواری لیونل مسی در اطراف منزلش در کاستلدفلس بارسلونا منتشر کرده است.
ال‌چیرینگیتو تصاویری اختصاصی از دوچرخه‌سواری لیونل مسی در اطراف منزلش در کاستلدفلس بارسلونا منتشر کرده است.
اطرافیان والورده تا شب گذشته تلاش داشتند تا الکس بائنا را از شکایت منصرف کنند ولی موفق نشدند.
رافا گِرِرو، کارشناس داوری ال‌چیرینگیتو، معتقد است در ال‌کلاسیکوی دیشب، گاوی باید اخراج می‌شد و گل مارکو آسنسیو نیز در شرایط آفساید نبود.
ال‌چیرینگیتو به نقل از منابع نزدیک به آسنسیو ادعا کرد که رئال به او پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد فعلی را ارائه کرده که در نوع خود عجیب است.
کارشناسان داوری آاس و ال‌چیرینگیتو معتقدند عثمان دمبله شب گذشته برابر ختافه باید در دقیقه 68 از زمین اخراج می شد.
خوزه آلوارز، خبرنگار ال‌چیرینگیتو ساعتی پیش ادعا کرد که بارسلونا با ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی سیتی برای تابستان آینده به توافق نهایی رسیده است.
قضیه تمدید قرارداد کریم بنزما باعث نگرانی هواداران رئال شده ولی در باشگاه مادریدی از این بابت نگران نیستند و به زودی با ستاره فرانسوی تماس خواهند گرفت.
آنسو فاتی، رافینیا و فران تورس اگر پیشنهاد خوبی در تابستان برای‌شان برسد، بارسلونا مخالفتی با جدایی‌شان نخواهد کرد.
طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، مدیران اتلتیکو حالا بیشتر از قبل برای برکناری دیه‌گو سیمئونه متقاعد شده‌اند و برای جانشینی او با لوئیس انریکه، مربی تیم ملی اسپانیا، مذاکره کرده‌اند.
خوتا جوردی، خبرنگار و کارشناس فوتبال نزدیک به باشگاه بارسلونا، ادعا کرد که مدیران بارسا قصد دارند مذاکره با لوئیس انریکه برای جانشینی ژاوی را شروع کنند.
طبق ادعای فرناندو سانز در برنامه ال‌چیرینگیتو، در قرارداد ارلینگ هالند با سیتی بند فسخ ویژه رئال مادرید گنجانده شده تا این مهاجم ارزشمند دو سال بعد راهی باشگاه مادریدی شود.
در اسپانیا ادعا کرده اند که جود بلینگام، پیشنهادی جدی از رئال دارد و این پیشنهاد را به پیشنهادات باشگاه های انگلیسی ترجیح می دهد. به او وعده جانشینی لوکا مودریچ را داده اند.
روز گذشته اینیاکی آنگولو، خبرنگار اسپانیایی، فاش کرد که مسئولان برنامه ال‌چیرینگیتو وینیسیوس را تهدید کرده بودند که به اظهارنظر نژادپرستانه پدرو براوو واکنش نشان ندهد.
جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، رسما از وینیسیوس و مردم برزیل عذرخواهی کرد و گفت که هیچ کارشناسی در این برنامه نژادپرست نیست.
شب گذشته الکس سیلوستره، خبرنگار ال چیرینگیتو، که دوستی صمیمانه ای با مارکو آسنسیو دارد، خبر داد که این بازیکن تصمیم گرفته تا پایان قراردادش در رئال بماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ