فومن- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه درمانگاه‌های تأمین اجتماعی فرصت خوبی برای خدمات رسانی هستند، گفت: تقویت و توسعه درمانگاه‌های تأمین در دستور کار قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از شروع عملیات حج تا پایان دیشب ۱۱ هزار و ۷۱۴ مراجعه به درمانگاههای ستاد مرکز پزشکی در مدینه ثبت شده و مشکل و بیماری خاصی گزارش نشده است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در ۲۶ روز گذشته بیش از ۶۴ هزار و ۴۰۹ نسخه دارویی در درمانگاه‌ها و داروخانه بیمارستان‌ها در مکه و مدینه برای حجاج ایرانی صادر شده است.
مسئول ستاد مرکز پزشکی مدینه منوره گفت: از شروع عملیات حج تا پایان شب گذشته ۷۲۹۲ مورد ویزیت تخصصی و در مطب های مجموعه ها در مدینه منوره انجام شده است.
ستاد حجاب‌وعفاف در درمانگاه‌های شهر تهران تشکیل می‌شود.
اتاق تزریقات درمانگاه‌ها و مراکز درمانی این روز‌ها برچیده شده و نامش به «سرم‌تراپی» تغییر کرده، حالا یا مراجعه‌کنندگان خودشان تقاضای سرم دارند یا پزشکان برای‌شان تجویز می‌کنند. مراکز درمانی هم با اعلام اینکه برای سرُم تحت قرارداد بیمه‌ها نیستند، فاکتور آزاد تحویل بیماران می‌دهند تا هزینه یک سرم‌تراپی ساده حدود ۳۰۰-۲۰۰ هزارتومان آب بخورد.
سوال از وزیر بهداشت و درمان درباره علت عدم حل مشکل دارو در تمام داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
سوال از وزیر بهداشت و درمان درباره علت عدم حل مشکل دارو در تمام داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
اگر تا پیش از این مراجعات برای مواردی ازجمله سرماخوردگی به مراکز دولتی کمتر بود و بیماران ترجیح می‌دادند درمان‌های ساده را در درمانگاه‌های خصوصی با پرداخت ویزیت انجام دهند، اما حالا آنقدر مشکلات اقتصادی بالا رفته که گروه بزرگی از بیماران ترجیح می‌دهند ساعت‌ها معطلی در بیمارستان‌های دولتی را به جان بخرند تا مجبور نشوند ویزیت‌های ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی بخش خصوصی را پرداخت کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قاتل جسد مومیایی در انتظار محاکمه/ دزد ۱۲ ساله در پاتوق خلافکاران!/ پسر ۱۳ ساله حساب ۳ هزار نفر را خالی کرد/ دستبرد تبهکار سابقه دار به اموال بدهکاران بانکی/ سرقت طلا‌های دوست صمیمی برای خرید گوشی تلفن/ ماجرای فعالیت پزشک قلابی در درمانگاه‌های مشهد/ به مادرم ناسزا گفت کشتمش/ رمال قلابی سارق خانه‌های پایتخت
مدیرعامل شرکت شهر سالم از دو برابر شدن ظرفیت خدمت‌رسانی درمانی در شیفت‌های شبانه درمانگاه‌های شبانه‌روزی شهرداری تهران با توجه به اوج‌گیری آنفولانزا در کشور خبر داد.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری امسال نیز به صورت مشترک با حضور فرمانده کل قوا و فرماندهان عالی رتبه و مقامات نظامی در دانشگاه افسری امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه قریب به یک میلیون خدمت درمانی طی پنج روز گذشته به زائران اربعین حسینی در درمانگاه‌های مستقر این جمعیت در کشور عراق خبرداد.
سخنگوی کمیته سلامت ستاد اربعین شهرداری تهران از آمادگی درمانگاه‌ها و تیم‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم خبر دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه روز گذشته ۸۰ هزار نفر به درمانگاه‌های ما در عراق مراجعه کردند، گفت: ۱۷ هزار نفر دچار گرمازدگی شده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ