مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تمهیدات این سازمان جهت جذب و نگهداشت نیرو و پزشکان متخصص را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به احداث سد هراز در نزدیکی محل دفن زباله شهرستان آمل، وزارت نیرو باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری از آلوده شدن آب این سد پیش‌بینی کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به احداث سد هراز در نزدیکی محل دفن زباله شهرستان آمل، وزارت نیرو باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری از آلوده شدن آب این سد پیش‌بینی کند.
سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌ها و مخاطرات ناشی از این شرایط جوی ممنوعیت شنا و تفریحات دریایی، اتخاذ تمهیدات لازم در ترددهای دریایی به‌ویژه تردد با شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی، تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای سبک و تفریحی و فعالیت‌های دریایی فراساحل را توصیه می‌کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در منطقه میامی برای امنیت یوزها سرعت مجاز به ۸۰ کیلومتر کاهش پیدا کرده و تمهیدات نور و روشنایی جاده به صورت جدی در حال اجرا است.
مسئولان تیم امید و فدراسیون فوتبال به دنبال هماهنگی کامل با سازمان نظام وظیفه برای اعزام بدون دردسر بازیکنان به عراق هستند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آخرین تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) خبرداد.
وزیر بهداشت، در دیدار با رئیس سازمان حشد الشعبی عراق، درباره تمهیدات راهپیمایی اربعین، گفتگو کرد.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به قرارگیری چای در الگوی کشت محصولات کشاورزی استان، گفت: تمهیدات لازم به منظور دریافت کود یارانه‌ای برای چایکاران فراهم شده است.
سازمان هواشناسی کشور برای کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از این مخاطرات احتیاط درعملیات تفریحی به‌ویژه غواصی و شنا، احتیاط در سفر‌های دریایی با شناور سبک، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های دریایی از جمله ورود و خروج کشتی به بنادر و احتیاط در صیادی به‌ویژه در فراساحل را توصیه می‌کند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تمهیدات این سازمان در نماز روز عید فطر را تشریح کرد.
سمنان- رئیس سازمان منابع طبیعی با بیان اینکه زیرساخت لازم برای کاشت یک میلیارد درخت در کشور مهیا شده است، گفت: تمهیدات لازم برای سهمیه هر استان در نظر گرفته شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای لیالی قدر، از استقرار آتش‌نشانان در مصلای تهران و چندین مورد از مساجد و حسینیه‌های بزرگ خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درخصوص تمهیدات سازمان آتش نشانی در روز طبیعت، گفت: نیروهای آتش‌نشانی در روز ۱۳ فروردین در ۱۷۵ نقطه شهر مستقر هستند.
سخنگوی سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به تمهیدات این سازمان برای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال گفت: این سازمان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال ۲۴ ساعته خواهد بود.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن تشریح دلایل صعود بازار سرمایه، بر این نکته تاکید کرد که صعود این بازار نگران کننده نیست و تمهیدات لازم برای حمایت از سرمایه‌گذاران خرد به کار گرفته شده است.
رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور بر بازنگری مقررات، توسعه مراکز برگزاری و رفع مشکلات موجود آزمون آیلتس تأکید کرد و گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده هیچ مشکلی برای شرکت داوطلبان در آزمون آیلتس وجود نخواهد داشت.
معاون سیاستگذاری و اعتبار بخشی سازمان فناوری اطلاعات از تلاش و تمهیدات دولت سیزدهم برای اشتغالزایی و گسترش فعالیت استارت آپ‌ها به منظور کاهش مهاجرت آن‌ها به خارج از کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی، احتیاط در عبور از کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره، اتخاذ تمهیدات لازم جهت کمک‌رسانی به زلزله زدگان و محدودیت در فعالیت‌های کوهنوردی را توصیه می‌کند.
معابر پیرامون میدان امام حسین (ع) و خیابان انقلاب حد فاصل پل چوبی تا میدان و خیابان مازندران، خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا خیابان شوش، خیابان شوش حد فاصل خیابان ۱۷ شهریور تا میدان شوش در هر دو مسیر بطور کامل، خیابان فدائیان اسلام از میدان شوش تا میدان حرم در هر دو مسیر، خیابان قم تا محدوده میدان فرمانداری بطور کامل، محدوده درب‌های ضلع شرقی، غربی و جنوبی حرم بطور کامل، خیابان ۲۴ متری حدفاصل میدان حرم تا خیابان سازمان آب، جاده ورامین حدفاصل سه راه ورامین تا میدان معلم در هر دو مسیر، خیابان شهرداری حد فاصل خیابان رجائی تا میدان مدرس محدودیت دارد.
سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای خدمت به زائران مراسم اربعین تمامی امکانات خود را بسیج کرده و بیش از هزار مرکز امدادی را برپا کرده است.
سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای خدمت به زائران مراسم اربعین تمامی امکانات خود را بسیج کرده و بیش از هزار مرکز امدادی را برپا کرده است.
آخرین تمهیدات سفرهای زمینی اربعین را از زبان امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را مشاهده می‌نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تشریح تمهیدات سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران به‌منظور برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از استقرار ۱۱۲ نفر از آتش‌نشانان در ۳۵ نقطه شهر تهران خبر داد.
رییس سازمان جوانان هلال احمر اعلام کرد تمهیدات لازم برای ایام تاسوعا و عاشورا اندیشیده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ