خریدهای پیکان تهران در نقل و انتقالات تابستانی دورهمی شاگردان قدیمی رسول خطیبی را فراهم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرج ۳۵ ساله که از دوستان قدیمی مالباخته بود خیلی زود به طراحی و اجرای نقشه سرقت از خانه ویلایی اعتراف کرد و گفت: من می‌دانستم که دوستم تاجر ثروتمندی است و اموال با ارزشی در خانه دارد وقتی از سفر برگشت با اطلاع از اینکه مقدار زیادی دلار و پول در خانه دارد با ۳ همدستم به خانه‌اش رفتیم و وقتی مقاومت کرد او را با قمه و شمشیر مجروح کردیم.
فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و مذاکرات جدی او برای پیوستن به استقلال حتی پرسپولیسی‌های قدیمی را از نسل‌های مختلف به حرکت درآورده است.
در این شماره بخشی از تاریخچه محله زرگنده را از لابه لای برگ‌های کتاب طهران قدیم، اسناد تاریخی، گفتگو با اهالی و تحقیقات دکتر هوشنگ مهراندیش تاریخ‌شناس و استاد دانشگاه تهران تهیه کرده‌ایم.
در جریان دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا، اتفاق عجیبی برای یکی از گزارشگران قدیمی صدا و سیما رخ داد.
در جریان دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا، اتفاق عجیبی برای یکی از گزارشگران قدیمی صدا و سیما رخ داد.
«حسن‌آباد زرگنده»، محله‌ای قدیمی است که شمایلی از بافت قدیمی کل منطقه را می‌توان در آن دید. این گزارش همه آن چیزی را که می‌شود درباره محله زرگنده گفت، در خود دارد.
داستان تمدید قرارداد عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی، با بارسلونا بار دیگر به معضلی برای این باشگاه تبدیل شده است.
نجمه خدمتی گفت: شرایط خیلی سخت است. فدراسیون دارد همه تلاشش را برای حداقل اعزام‌ها و مسابقات تدارکاتی می‌کند تا حداقل بتوانیم تجهیزات را به روز کنیم و در کنار رقبای خودمان باشیم و بتوانیم منصفانه رقابت کنیم. چون تجهیزات آن‌ها خیلی عالی هستند، ولی برای ما کاملا قدیمی است و این کار ما را خیلی سخت می‌کند.
احمد زندیه، یکی از افراد بومی و قدیمی محله یافت‌آباد، در این زمینه می‌گوید: «پس از تبعید عناصر و اقوام زندیه به قلعه یافت‌آباد وضعیت بسیار بحرانی شد. اختلاف در مالکیت قلعه یافت‌آباد باعث شد تا میان خوانین زندیه و فرمانفرما معروف به «شازده» از شاهزادگان صاحب نفوذ دربار قاجار نزاع و درگیری فراوانی به وجود آید که گاهی به تیراندازی و کشته شدن طرفین می‌انجامید که در نهایت مالکیت قلعه یافت‌آباد به خوانین زندیه سپرده شد.»
لیونل مسی از فرصت دو روز تعطیلات تمرینات پاریس نهایت استفاده را برد و به بارسلونا سفر کرد.
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: داستان جیوه قرمز اسرارآمیز داستانی قدیمی بوده که هر از چند گاهی با عنوانی، چون وجود در لانه خفاش یا چرخ‌خیاطی‌های قدیمی و مومیایی‌های مصر باستان منتشر می‌شود، اما نکته اصلی این است که چنین ماده‌ای اصلاً وجود خارجی ندارد.
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: داستان جیوه قرمز اسرارآمیز داستانی قدیمی بوده که هر از چند گاهی با عنوانی، چون وجود در لانه خفاش یا چرخ‌خیاطی‌های قدیمی و مومیایی‌های مصر باستان منتشر می‌شود، اما نکته اصلی این است که چنین ماده‌ای اصلاً وجود خارجی ندارد.
رئیس فدراسیون تکواندو، گفت: سجادی از دوستان قدیمی و از رفقای خوب من است، اگر‌گلایه‌ای بود شخصی نبود.
یوشکو گواردیول برای شرکت در جشن مدال برنز کرواسی با یک ماشین فیات قدیمی به روستای زادگاه پدرش رفت و این اقدام او در کرواسی با استقبال گسترده مواجه شده است.
سفیر چین در ایران گفت: ایران و چین دوستان قدیمی و شرکای جدید هستند بذرهای متعدد دوستی در کمک متقابل همیشگی دو کشور رشد می‌کنند و با عزم راسخ در کنار هم به ثمر می‌رسند.
سه فوتبالیست قدیمی و دوستان صمیمی در تیم ملی آرژانتین یک عکس یادگاری با جام درکنار هم ثبت کردند.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس‌کرمان فردا (سه‌شنبه) در یک بازی دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند.
ساپینتو همبازی فیگو در تیم ملی فوتبال پرتغال بود. فیگو برای تولد ۵۰ سالگی اش جشنی را تدارک دیده بود و در این مراسم همبازی‌ها و دوستان قدیمی اش را دعوت کرده بود.
دیدار دوستانه پرسپولیس و پیکان فرصتی برای تجدید دیدار دوستان قدیمی بود.
تیم جنایی پس از حضور در بیمارستا با جسد مرد جوانی روی تخت بخش اورژانس مواجه شدند که به دلایلی نامشخصی فوت کرده بود که در ادامه مشخص شد، متوفی توسط ۲ مرد جوان که از دوستان قدیمی وی هستند، به این مرکز درمانی منتقل شده است.
سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید دیدار دوستانه برابر گل گهر آنها را به خوبی آمده شروع دوباره مسابقات کرده است.
دو بازیکن خوزستانی و رفیق قدیمی در دیدار دوستانه نساجی و الخریطیات برخورد گرمی باهم داشتند.
دو بازیکن خوزستانی و رفیق قدیمی در دیدار دوستانه نساجی و الخریطیات برخورد گرمی باهم داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ