در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور که با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی ج.ا.ایران برگزار شد، از 10 رئیس شعبه موفق بانک آینده تجلیل و تقدیر صورت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد مرکزی اربعین ضمن تجلیل از خانواده شهدا در ستاد مرکزی اربعین گفت: پیداه روی زائرین در اربعین به نیابت از همه شهدا خواهد بود.
در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس، از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی شاهچراغ (علیه‌السلام) تقدیر شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان و نایب رئیس کمیته ملی المپیک از شهلا قربانی تجلیل کردند.
فدراسیون تنیس طی مراسمی از اعضای تیم ملی که اخیرا به گروه دوم جهانی دیویس کاپ صعود کردند، تقدیر کرد.
در جریان جلسه صبح امروز هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، از سه مدال‌آور کشورمان تجلیل شد.
در جریان جلسه صبح امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، از ناهید کیانی دارنده مدال طلای رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان تجلیل شد.
هیئت کشتی تهران در جام پهلوانک‌ها علاوه بر تجلیل از محمدرضا طالقانی که این جشنواره به نام او برگزار شده بود، از منتقد سرسخت فدراسیون علیرضا دبیر هم تجلیل کرد.
انتقاداتی که ورزشکاران رشته‌های غیرفوتبالی به مسئولان ورزش کشور دارند این بار با اهدا هدیه کارت ۵ میلیون تومانی به بانوی قهرمان در تکواندو وارد مرحله تازه ای شده است.
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور از فدراسیون ووشو تجلیل به عمل آورد.
با حضور رئیس دیوان عالی کشور و دادستان کل کشور در جلسه هیأت عمومی از قضات بازنشسته دیوان عالی کشور تجلیل و قدردانی شد.
"آدلان مارگویف" در گفتگو با مهر گفت: به دلیل تغییر تحلیل هزینه فایده ساخت کریدور شما-جنوب اکنون نه تنها مشارکت شرکت های روسی در این پروژه سودمند و توجیه اقتصادی دارد بلکه منطق سیاسی هم دارد.
در نخستین رویداد بین المللی تامین مالی، نوآوری و فن آوری (فینوتکس) سال 1402، از بانک ملت به عنوان یکی از نهادهای تاثیر گذار در تامین مالی، نوآوری و فن آوری با اهدای لوح سپاس و تندیس تجلیل شد.
به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری از ۱۸۵ معلم نیروی هوایی ارتش تجلیل شد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی با حضور کارگران مجتمع‌ها از آنان تجلیل و قدردانی کرد.
آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
در فینال جام رمضان فوتسال لاله آباد بابل از سهراب انتظاری بازیکن اسبق فوتبال این شهر و تیم پرسپولیس تجلیل شد.
اولین «دوچرخه پرنده» جهان با قیمت بیش از ۵۰۰ هزار دلار، به طور رسمی در ژاپن وارد بازار شد. این دوچرخه که از «جنگ ستارگان» الهام گرفته است، به عنوان «تجلی رویای تحرک هوایی» بشر شناخته و مطرح شده است و بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، سرعت دارد.
روسای شعب برتر بانک رفاه کارگران در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور، از 37 شعبه موفق بانک سپه تجلیل شد.
روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شده است که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو۳۵ است. به ادعای این روزنامه در اوایل فوریه، رسانه‌های دولتی ایران ویدئویی را درباره یک پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش پخش کردند. جزئیات فیلم و تصاویر ماهواره‌ای به ورود احتمالی جت‌های پیشرفته روسی اشاره دارد.
نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شده که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو ۳۵ است. در گزارش نیویورک تایمز به ماکت‌هایی اشاره شده که از نوع جنگنده سوخ و۳۵ روسی برای آماده سازی در پایگاه هوایی مورد قرار گرفته اند.
«سردار آزمون بدترین سال دوران حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند. او بعد از زنیت، در آلمان ناکام ماند و تقریباً تیم ملی را از دست داد. جام جهانی قطر فرصت خوبی برای این بازیکن ایرانی و بازگشت به اوج است.»
یک رسانه روسی جام جهانی قطر را فرصت خوبی برای مهاجم تیم ملی ایران و بازگشت به اوج دانست.
«همزمان با موضع گیری اخیر "سردار حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با دستیابی ایران به موشک‌های پیشرفته هایپرسونیک و در عین حال انتشار اخباری دال بر تحویل گرفتنِ ۶۰ فروند جنگنده نسل جدید سوخو روسی توسط ایران، تحلیل و تفسیر‌های مختلفی در مورد پیام‌های طرح این قبیل اخبار در شرایط کنونی و تبعات آن‌ها برای کشورمان مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به بررسی ابعاد مختلف این مساله پرداخته است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ