"آدلان مارگویف" در گفتگو با مهر گفت: به دلیل تغییر تحلیل هزینه فایده ساخت کریدور شما-جنوب اکنون نه تنها مشارکت شرکت های روسی در این پروژه سودمند و توجیه اقتصادی دارد بلکه منطق سیاسی هم دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباسعلی نوبخت گفت: سالانه ۶۰۰ میلیون دلار خسارت ناشی از پدیده بیابان در کشور به اقتصاد تحمیل می‌شود که اگر عدد کوچکی ازآن در برنامه‌های پیشگیرانه هزینه شود موفق تر خواهیم بود.
اگر بتوانیم گاز را با قیمت مناسبی از ترکمنستان تحویل بگیریم و در مناطق شمالی کشور استفاده کنیم و مجبور نباشیم گاز را از جنوب کشور به شمال بیاوریم، هم هزینه ی انتقال و ترانزیت را کاهش داده ایم و هم نیاز داخلی را پاسخ می دهیم.
یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: قیمت غیر رقابتی محصولات کشاورزی هزینه زیادی به زنجیره تولید تحمیل می کند؛ بنابراین نمی توان انتظار توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی را در کشور انتظار داشت.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: هفته گذشته ۲۵ هزار خودرو به نام مشتریان فاکتور و پلاک گذاری شد و برای هفته آینده نیز برای تخصیص و تحویل ۲۵ هزار دستگاه خودرو برنامه ریزی شده است.
مدیر تحویل و لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پیشنهاد به مشتریان برای تحویل حضوری خودروها، از اهدای یک میلیون تومان هزینه سفر برای دریافت حضوری در هفته جاری خبر داد.
دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی گفت: اتحادیه درخواست دارد چون تامین و تخصیص ارز طولانی و زمان بر است امکان ترخیص ۱۰۰ درصدی نهاده های دامی همچون سال های گذشته دوباره فعال شود.
سامانه «هدف»، خدمتی کاربردی از بانکداری الکترونیکی بانک آینده است که به‌منظور تحلیل، پالایش و دسته‌بندی هزینه و درآمدهای روزانه افراد، طراحی شده است.
دولت طالبان به دختران اجازه داده است که به صورت انفرادی در خانه درس بخوانند و برای ممنوع کردن اینترنت که مقامات طالبان هم برای رسانه‌های اجتماعی از آن استفاده می‌کنند، اقدامی نکرده است. اما دختران با انبوهی از مشکلات از قطع برق گرفته تا سرعت پایین اینترنت، هزینه خرید رایانه و بسته‌های اینترنت مواجه هستند آن هم در کشوری که ۹۷ درصد مردم در آن در فقر زندگی می‌کنند.
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به شهروندان گفت: از پرداخت وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده مدعی اجرای تور با هزینه‌های پایین هستند بپرهیزید.
براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش مجموع کمک‌های سازمان‌های بین‌المللی برای تحصیل اتباع افغانستانی در ایران کمتر از ۳،۹ درصد از هزینه کل در دو سال گذشته است.
طبق تحلیلی از شرکت تحقیقات بازاری «کانتر پوینت ریسرچ» تخمین زده می شود هزینه ساخت آیفون ۱۴ پرو مکس ( گرانقیمت ترین سری جدید موبایل اپل)  از لحاظ مواد اولیه ۴۵۴ دلار است.
سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود نوشت: شهردار تهران با تحمیل هرگونه هزینه جدید به مردم مخالف است و هزینه‌ای با عنوان نگهداری قبور دریافت نخواهد شد و مردم را بی‌جهت نگران نکنید.
رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از اهداف اساسی ما در قوه قضائیه کاهش هزینه‌های دادرسی است؛ بر همین اساس من تاکنون با کاهش برگزاری آزمون‌های وکالت و تقلیل پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها مخالفت کرده‌ام.
شهرداری مصوب کرده بود که در روزهای آلوده هوا بهای بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی تهران شامل مترو و اتوبوس نیم بها باشد اما گزارش‌های مردمی حاکی از این است که این مصوبه اجرایی نشده است.
نایب‌رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: واردات آنتی‌بیوتیک اطفال از هند دو مشکل داشت؛ اول آن که حجم آن ۳۰ سی‌سی بود و نسبت به نمونه‌های ایرانی ۱۰۰سی‌سی، حجم کمتری داشت که این امر موجب شد برای کودکانی که سن بالاتری داشتند، پزشکان مجبور شوند دو یا سه عدد سوسپانسیون تجویز کنند و مشکل دوم سوسپانسیون‌های واردشده از هند این بود که بخشی از این داروها، ماده مؤثره کمی داشتند که برای جمع‌آوری آن‌ها از سطح عرضه، فراخوان صادر شد.
دانشجویان دانشگاه‌های دولتی برای ادامه تحصیل و یا کار به خارج از کشور، باید مدرک تحصیلی خود را در وهله نخست ترخیص کنند. آن‌ها باید مدرکشان که در گِرو دانشگاه است را آزاد کرده و به اصطلاح «تعهد خدمت آموزش رایگان» خود را لغو کنند. تمامی افرادی که در دانشگاه‌های دولتیِ زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تحصیل کرده‌اند، مشمول این امر می‌شوند.
وقتی سازمان تأمین اجتماعی به انحای مختلف تلاش می‌کند از شرکت‌ها مبالغی اضافی در قالب حق بیمه قرارداد دریافت کند، شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به صورت زیرزمینی کار کنند و پنهان کاری افزایش می‌یابد. تمامی این شرایط به غیرشفاف شدن فضای اقتصادی کشور منجر می‌شود. دریافت مبالغ اضافی از شرکت‌ها به فرار سرمایه‌ها از کشور و افزایش فعالیت‌های سوداگرانه منجر می‌شود.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه‌هایی که به جهت اغتشاشات به کشور تحمیل شد باید از کسانی گرفته شود که عجولانه و غیرکارشناسی حرف زدند.
پردیس‌های خودگردان شعبه‌هایی از دانشگاه‌های دولتی هستند که با هدف پذیرش دانشجو در قبال دریافت هزینه تاسیس شده‌اند. تحصیل در این دانشگاه‌ها از دو شیوه مختلف شامل شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش و دیگری شرکت در آزمون اختصاصی پردیس‌های خودگردان، صورت می‌گیرد که البته هر یک از این دو روش شرایط و ضوابط خود را دارند.
شرکت مگنا که سازنده این ربات است، اعلام کرده است استفاده از این فناوری می‌تواند به کاهش هزینه تحویل محصول به مصرف کننده نهایی، و همچنین کاهش تولید گاز‌های گلخانه‌ای در مناطق شهری کمک کند.
مدیر شبکه معرفان همدم موسسه فرهنگی هنری تبیان با بیان اینکه هزینه حداقلی درخواست معرفی گزینه های ازدواج برای هر نفر 4 هزار تومان است گفت: معرفان بابت این کار هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند.
آش بلغور یکی از انواع آش‌های سنتی کشورمان است که برای تهیه آن از ترکیب بلغور گندم با حبوبات، کشک و سبزی آش استفاده می‌شود.
بازار سرمایه که در دو روز گذشته با فشار فروش بالایی همراه شده بود، پس از یک روز استراحت امروز کار خود را دوباره از سر خواهد گرفت. کارشناسان بازار سرمایه وضعیت بورس در هفته جاری را تشریح کرده اند.
یک عضو حزب اتحاد ملت ایران گفت: دولت آمد ۵۷ درصد به حقوق کارگران اضافه کرد و در انتهای سال ۱۴۰۰ آنان خوشحال شدند که ۵۷ درصد حقوق‌شان اضافه شده است اما هنوز اردیبهشت نشده می‌گفتند کاش اضافه نمی‌کردید و با این افزایش قیمت‌ها مطلقا به جایی نمی‌رسد. شما نگاه کنید کدام دولتی با خودش اینگونه رفتار می‌کند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ