خاطره سردار حاجی زاده از اصرار رهبر انقلاب برای نخریدن موشک‌های شوروی سابق در زمان فروپاشی‌اش و خودکفایی امروز که نتیجه آن دستور بود را تماشا کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و سوم مرداد از بازدید از اردوگاه طوبای بنیاد شهید و همچنین دیدار با مشاور وزیر ارشاد نوشته‌است. او همچنین روایتی دارد از مناقشات در مورد کاندیداتوری خاتمی. .
مدافع پیشین تراکتور تبریز با اشاره به قطعی بودن بازگشت تراکتور به جمع مدعیان لیگ برتر گفت: هیجان در تبریز مانند بمب انرژی می ترکد
آقای [علی‌اکبر] احمدیان، رئیس ستاد مشترک سپاه، همراه آقای [علی]فدوی، از نیروی دریایی سپاه آمدند. برای تأمین ارز طرح‌های حساسی که با چین، روسیه و کره شمالی دارند، استمداد کردند.
هافبک آلومینیوم امیدوار به گلزنی دوباره در تقابل با پرسپولیس است.
چهارشنبه ۲۶ ژوییه یا بهتر است بگوییم همین هفته پیش اتفاقی در امریکا افتاد که در تاریخ کم‌سابقه است. برای اولین‌بار مجلس نمایندگان امریکا جلسه‌ای برای «پدیده‌های غیرعادی ناشناس» برگزار کرد که به‌صورت مستقیم از تلویزیون‌ها قابل مشاهده بود.
حاج‌آقا لابد علاقه و نظر خودش را می‌گه مادر. پوشیدن لباس سیاه کلا مکروهه. شاید به این دلیل که حرارت خورشید را جذب می‌کنه و باعثِ گرما‌زدگی می‌شه. شاید هم به این دلیل که کدورت رنگ، اسباب کدورت خاطر و ملال و پژمردگی می‌شه. در قرآن آمده که: والْقواعِدُ مِن النِّساءِ اللّاتِی لا یرْجُون نِکاحًا فلیْس علیْهِنّ جُناحٌ أنْ یضعْن ثِیابهُنّ غیْر مُتبرِّجاتٍ بِزِینهٍ وأنْ یسْتعْفِفْن خیْرٌ لهُنّ واللّهُ سمِیعٌ علِیمٌ. یعنی اینکه: بر زنانی در سن و سال شما ایرادی نیست که حجاب و پوشش خود را بردارند.
لئون گورتزکا، هافبک تیم ملی آلمان، به خاطره‌ای جالب از مارک آندره تراشتگن اشاره در مورد قهرمانی بایرن مونیخ نقل کرد.
سه شهروند عادی در کره شمالی به ما گفتند که از زمان بسته شدن مرزها، نگرانند که یا از گرسنگی بمیرند یا به خاطر زیر پا گذاشتن مقررات اعدام شوند. شنیدن نظر مردمی که در داخل کره شمالی زندگی می‌کنند رویدادی کاملا نادر است.
در خاطرات آیت‌الله هاشمی از وقایع کشور در تاریخ دهم اسفند ۱۳۷۳ روایت جالبی از رویت هلال ماه شوال آمده است: «آقای میرسلیم با هواپیمایی تا ارتفاع سی و پنج هزار پا هم رفته است، ولی هلال ماه شوال را ندیده است»
زیدآبادی نوشت: واقعیت این است که شیخ مهدی کروبی هم راه پدر را در پیش گرفته و اهل کار خیر و کمک به نیازمندان آبرومند است و بدین‌منظور وجوهی را نیز از افراد متمول دریافت کرده است. یکی از این افراد شهرام جزایری بوده که بدون هرگونه درخواست شخصی، گویا دویست یا سیصد میلیون تومان در اختیار شیخ قرار داده است.
لیونل مسی در حالی بازیکن باشگاه دیوید بکام، اینترمیامی، شده که اسطوره انگلیسی می‌گوید سالها پیش یک روز با دیدن درخشش ستاره آرژانتینی تصمیم به بازنشستگی گرفته است.
مهدوی مهدوی با گذاشتن پستی در اینستاگرام به خاطره بازی با دو دوست قدیمی خود پرداخت.
رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند؛ که در بخشی از دیدار بیانات رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید.
بازیکن چند پسته نساجی از بازی با استقلال در جام حذفی خاطره خوبی دارد و امیدوار به تکرار آن است.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن و کاپیتان تیم ملی فرانسه، دو گل تیمش در دیدار برابر اوسر را وارد دروازه حریف کرد.
صحبت‌های دختر جوانی که رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب از غرفه‌اش دیدن کردند، شنیدنی است. یکی از غرفه‌دارانی که رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب با آنها صحبت کردند، دختر جوانی بود که حجاب سفت و محکمی هم نداشت. خاطره او را از این اتفاق ویژه در این مصاحبه می‌شنوید. / باشگاه خبرنگاران جوان
صحبت‌های دختر جوانی که رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب از غرفه‌اش دیدن کردند، شنیدنی است. یکی از غرفه‌دارانی که رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب با آنها صحبت کردند، دختر جوانی بود که حجاب سفت و محکمی هم نداشت. خاطره او را از این اتفاق ویژه در این مصاحبه می‌شنوید. / باشگاه خبرنگاران جوان
عکسی را که تصور می‌کردم انتشارش در فضای مجازی غوغایی برانگیزد، به طور تصادفی از دست رفت. ابتدا قدری متأسف شدم، اما خودکاوی که کردم متوجه شدم، علاقه‌ام به انتشار آن عکس خیلی هم همراه با نیت و انگیزه خالص نبوده است!
مدافع مس رفسنجان امیدوار به تجربه دوباره پیروزی مقابل استقلال است.
پرسپولیس و مس کرمان دیدارهای خاطره انگیز زیادی را در طول سالهای حضور تیم کرمانی در لیگ برتر برگزار کردند.
رستم قاسمی وزیر اسبق نفت و راه و شهرسازی صبح دیروز دارفانی رو وداع گفت. او سالها پیش و در برنامه صداوسیما خاطره جالبی از تقابلش با یک راننده تاکسی تعریف کرد.
امام خمینی (س) فرمودند: من خوف این را دارم که آنها (مردم) برای خاطر ما و شنیدن حرف ما به بهشت بروند و ما برای خاطر اینکه خودمان مهذب نبودیم به جهنم.
فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده که "از شنیدن اینکه به برخی از بانوان اجازه حضور در یک بازی لیگ فوتبال در تهران داده شد، خرسند است و از مسئولان فوتبال و دولت برای این اقدام در مسیر درست تقدیر می‌کند".

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ