رئیس جمهور کشورمان در دیدار وزیر خارجه عربستان سعودی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ مانعی برای توسعه روابط با کشورهای اسلامی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین وزیر دفاع گفت: در فاصله ۴۰ ساله و با وجود تحریم‌های سنگین موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم که موشک «خرمشهر ۴» بخش کوچکی از آن‌ها است.
جانشین وزیر دفاع: در فاصله ۴۰ ساله و با وجود تحریم‌های سنگین موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم که موشک «خرمشهر ۴» بخش کوچکی از آن‌ها است.
مصباحی مقدم با تأکید بر اینکه ایراد هیئت عالی نظارت مجمع به مصوبه واردات خودرو شکلی است و مجمع به‌هیچ‌وجه با اصل واردات خودرو مخالفتی ندارد، گفت: دولت این اختیار را دارد که بدون اخذ مجوز از هیچ یک از مراجع از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام آیین‌نامه واردات خودرو را تدوین و اجرایی کند و هیچ مانعی در این رابطه وجود ندارد.
دبیرکل ناتو امروز در سخنانی اعلام کرد: نباید هیچ مانعی در مسیر عضویت سوئد در ناتو باشد.
به گفته وی هیچ وقت ماهی را در کنار شومینه، بخاری، نزدیک آشپزخانه و جای گرم قرار ندهید، چون دمای مناسب این ماهی‌ها ۱۰ تا ۲۴ درجه سانتیگراد است و در این دما می‌تواند زنده بماند. همچنین در صورتی که از سیستم هوادهی در تنگ ماهی استفاده نمی‌کنید سعی کنید دمای آب ماهی را ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد نگه‌دارید. در صورتی که پمپ هوادهی وجود داشته باشد ۱۷ تا ۲۴ درجه سانتیگراد نیز مانعی ندارد.
وزیر دارایی عربستان تاکید کرد که فرصت‌های زیادی برای سرمایه گذاری در ایران ایجاد شده است و تا زمانی که به بند‌های توافق احترام گذاشته شود، هیچ مانعی در این خصوص وجود نخواهد داشت.
فرمانده کل فراجا با بیان اینکه کسی که نگاهش به کدخدا باشد کدخدا را خدا می‌بیند، گفت: دشمن می‌دادند که اگر از سنگر ولایت‌فقیه عبور کنند دیگر هیچ مانعی برای نفوذ به کشور ندارد.
فدراسیون جهانی اتومبیلرانی از وضع قوانین جدید در این رشته‌ خبر داد که با واکنش شدید رانندگان رو به رو شده‌ است.
گروه صنعتی ایران خودرو با عبور از تحریم های غرب، از یک سو به شرکای خارجی فهماند که با اراده و همت فرزندان خلاق و توانمند ایران زمین، دیگر پشت هیچ مانعی متوقف نمی شود و همچون آبی روان، مسیر خود را می‌پوید تا به سر منزل مقصود برسد.
انزلی- استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف زمین کشاورزان حاشیه تالاب انزلی گفت: هیچ مانعی در مسیر احیای تالاب بین الملی انزلی وجود ندارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
رئیس پژوهشکده گردشگری با اشاره اینکه به در راستای توسعه گردشگری دسترس‌پذیر اقداماتی خوبی انجام گرفته است، گفت: با این وجود همچنان کاستی‌های هزینه‌ای و مالی وجود دارد.
بسیاری از فوتبال دوستان دنیا معتقدند لیونل مسی یکشنبه شب جام را بالای سر خواهد برد و با آرژانتین قهرمان جهان می شود تا به این ترتیب با مارادونا برابری کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه درحال حاضر تمام زیرساخت‌ها فراهم شده و ثبت سفارش نیز آغاز شده و از طرف دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو وجود ندارد گفت: یک میلیارد یورو برای واردات خودرو پیش‌بینی شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو ندارد، اما طبق قانون اگر کسی خودرو وارد می‌کند، باید انتقال فناوری هم انجام دهد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو ندارد و این کار تاثیر اقتصادی خوبی دارد.
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: اگر پرستاری طرح یا سربازی خود را گذرانده باشد، هیچ مانعی برای رفتن‌ها آن‌ها نیست. زمینه‌ای هم برای جذب یا ماندگاری آن‌ها در ایران وجود ندارد. مقصد این پرستاران گوناگون است، از کشور‌های اطراف مانند قزاقستان، کشور‌های حاشیه خلیج فارس و اربیل کردستان عراق تا کشور‌های اروپایی و آمریکایی مقصد پرستاران ایرانی است.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: واقعا، هیچ مسئله‌ای در پاسخ ایران [به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا برای توافق در مذاکرات وین] وجود ندارد که مانعی جدی سر راه توافق باشد.
وزیر کشور گفت: مرزهای هوایی کاملاً باز است و هیچ مانعی برای خروج از کشور و یا ورود به کشور از کشور عراق نداریم.
یک مالک کالیفرنیایی خودروی مدل ۳ تسلا از شرکت سازنده این خودرو به دلیل توقف ناگهانی اتومبیل در شرایطی که هیچ مانعی در جاده وجود نداشت، شکایت کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: قطعاً در مسیر خدمت به مردم دولت در کنار و حامی مردم استان سیستان و بلوچستان است و هیچ فاصله و مانعی بین دولت با مردم و نمایندگان آنان وجود ندارد.
اولیانوف در ادامه گفت: روسیه هیچ وقت مانعی سر راه احیای برجام[توافق هسته‌ای] نبوده و نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ