محققان یک شرکت دانش بنیان پودر نانوذرات کربنات کلسیم کاربردی در صنایع را با تکنولوژی نانو به تولید رساندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک هلیکوپتر تهاجمی کاموف Ka-۵۲ روسی (تمساح) در زاپروژیا این گونه با موشک RBS ۷۰ اهدایی سوئد به اوکراین منهدم و به تلی از خاکستر تبدیل شد:
جالب است بدانید که پودر بچه یک عرق‌گیر و بوگیر قوی برای بدن محسوب می‌شود. زمانی که بدن شما تعریق زیادی داشته است و در منزل اسپری یا مام و بوگیر بدن ندارید و از طرفی به حمام و آب هم دسترسی ندارید، می‌توانید کمی پودر بچه در محل تعریق بریزید تا بوی بد عرق از بین برود.
جالب است بدانید که پودر بچه کاربرد‌های زیادی دارد که هیچ کدام ربطی به کودک ندارند.
برای نخستین بار در جهان پودر سفیده تخم‌مرغ به روش الکتروهیدرودینامیک در دانشگاه تبریز تهیه و تولید شد.
آمار‌های جهانی می‌گوید در رده‌بندی کشور‌ها در جراحی‌های زیبایی، ایران رتبه بیستم را دارد و رتبه‌های اول تا پنجم، به‌ترتیب کره جنوبی، یونان، ایتالیا، برزیل و کلمبیا هستند. سپس ایالات‌متحده و تایوان در این رده‌بندی قرار دارند. در سال ۲۰۲۰، اما ایران به‌عنوان پایتخت عمل‌های جراحی بینی در جهان معرفی شد و بیشترین عمل زیبایی انجام‌شده در ایران، جراحی بینی بود.
سنگ کلیه معمولا باعث درد در پھلوی راست یا چپ بدن می‌شود و بسیار ناراحت کننده است. یکی از روش‌‎‎های سنتی دفع سنگ از گذشته تا امروز جوشاندن هندوانه بوده است.
برای دفع سنگ کلیه خربزه را تمیز شسته و با پوست و گوشت و تخم داخل مخلوط کن بریزید تا کامل میکس شود و روزی ۲ تا ۳ لیوان میل کنید.
مکمل‌های پودر و قرص کلاژن؛ کلاژن پروتئینی است که ۳۰ درصد کل پروتئین بدن را تشکیل می‌دهد. کلاژن ساختار تاندون ها، رباط ها، غضروف ها، ماهیچه ها، رگ‌های خونی، اندام ها، مو، پوست، ناخن ها، پوشش روده و ... را می‌سازد.
بازیکنان مس کرمان پس از شکست برابر سپاهان و سقوط به دسته اول، لحظات سخت و ناراحت کننده ای را سپری کردند.
سورفکتانت‌ها مواد پاک کننده اولیه در پودر‌های لباسشویی هستند. آن‌ها در انواع مختلفی مانند آنیونی، کاتیونی و غیریونی وجود دارند. سورفکتانت‌های آنیونی بیشترین استفاده را دارند، زیرا در از بین بردن کثیفی و لکه‌ها موثر هستند. سورفکتانت‌های کاتیونی اغلب به عنوان نرم کننده پارچه استفاده می‌شوند، در حالی که سورفکتانت‌های غیریونی در از بین بردن لکه‌های چربی و روغن خوب هستند.
رکورد ارزش معاملات به سمت بالا شکسته شده و توانست یک رکورد تاریخی ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی را ایجاد کند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: پودر لباسشویی با نام تجاری «دوباج» استاندارد نیست.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به همکاری تسلیحاتی آلمان و اوکراین هشدار داد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به همکاری تسلیحاتی آلمان و اوکراین هشدار داد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به همکاری تسلیحاتی آلمان و اوکراین هشدار داد.
­در حالی که اخباری در خصوص توقف تولید پودرلباسشویی دستی منتشر شده، اما آمار نشان می‌دهد که تولید پودر دستی نه تنها متوقف نشده بلکه تولید سالانه آن ۸۰ هزار تن بیش از پودر ماشین است.
سرویس‌ های امنیتی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز از کشف ۳ پاکت حاوی پودر مشکوک در ساختمان‌های «ناتو» در بلژیک و اطلاع رسانی این موضوع به پلیس این کشور خبر دادند.
بعد از ساعت‌ها تلاش برای تماس، علی قلی‌زاده مهاجم ایرانی تیم کاسیم پاشا به صورت کوتاه پاسخ سوالات خبرنگار "ورزش سه" را داد.
محققان کشور موفق شدند پودرهایی را در راستای بندآوردن خون در اتاق عمل به تولید برسانند که زیست تخریب پذیر بوده و روند بهبودی زخم را سرعت می بخشد.
محققان کشور موفق به تولید پودر غذایی تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن با فرآوری غلات شدند که موثر در کاهش مرگ و میر کرونا است.
شاخص کل در حال نزدیک شدن به مقاومت اصلی چندین ماهه است که به گفته کارشناسان این مقاومت پودر خواهد شد.
شاخص کل در هفته گذشته یکی از بهترین هفته ها را سپری کرد اما برای رشد در هفته آتی مشکلاتی را خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: ساخت پودر بند آورنده خونریزی یکی از نمونه‌های همکاری است که میان هلال احمر و شرکت‌های دانش بنیان آغاز شده است.
محققان دانشگاه رایس راه حل امیدوارکننده ای را برای مقابله با خرابی باتری‌های لیتیومی ارائه کرده اند که مبتنی بر استفاده از نوعی پودر برای مقابله با خرابی ناگهانی آن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ