گراهام آرنولد، قرارداد خود را به مدت چهار سال دیگر با استرالیا تمدید کرد و سرمربی تیم ملی این کشور باقی ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراد هرتعداد بافت همبند فاسیا داشته باشند، بدن‌شان به آن تعداد، تکه‌ای خواهد شد. شوارتزنگر دو ردیف از فاسیا در بدن خود دارد که برجسته هستند و یک ردیف بسیار کوچک هم وجود دارد که چندان توجه‌ها را به خود جلب نمی‌کند؛ بنابراین ۶ تکه‌ای شدن عضلات کاملا به ژنتیک و ساختار بدن فرد مرتبط است.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، معتقد است که بدون شکست نمی‌توان راه درست برای پیروزی را پیدا کرد.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، با انتشار یک متن احساسی با جردن هندرسون، کاپیتان سابق این تیم که راهی الاتفاق شده خداحافظی کرد.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، می‌گوید آماده است تا در فصل آینده در خط میانی لیورپول به میدان برود.
گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا می‌گوید در دیدار دوستانه مقابل آرژانتین به دنبال انتقام خواهد بود.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، از این که برای مدتی طولانی با روبرتو فیرمینو هم بازی بوده ابراز خوشحالی کرد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، پس از درخشش ترنت الکساندر آرنولد در ترکیب این تیم از او تمجید کرد.
ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، درباره نحوه گلزنی مقابل لسترسیتی در مسابقه امشب توضیح می‌دهد.
کورتیس جونز، ستاره امشب لیورپول مقابل لستر، تاکید کرد که زمان آن رسیده تا گل‌های بیشتری برای این تیم به ثمر برساند.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، می‌گوید تکلیف قهرمانی این فصل لیگ برتر مشخص شده و منچسترسیتی از همین حالا قهرمانی‌اش را قطعی کرده است.
آرنولد شوارتزنگر، بازیگر هالیوود و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، پس از آنکه یک چاله در محله‌ای که او زندگی می‌کند باعث شکایت همسایه‌ها شد با تیم خود دست به کار شد. او و دوستانش اقدام به پر کردن این چاله کردند. او با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود نوشت: «امروز پس از اینکه این چاله بزرگ باعث خراب شدن دوچرخه‌ها و خودرو‌های عبوری شد، با تیم خود بیرون رفتم تا آن را تعمیر کنیم. من همیشه می‌گویم، بیایید شکایت نکنیم، بیایید کاری کنیم.»
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، از مدیران این باشگاه خواست که مدافع راستی را در تابستان آینده به خدمت بگیرند تا ترنت الکساندر آرنولد رقیبی داشته باشد.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، در آستانه بازی تیمش با منچستریونایتد می‌گوید قهرمانی شیاطین سرخ در جام اتحادیه برایش تلخ بوده و نمی‌توانسته جام را در دستهای آنها تماشا کند.
کلکسیون ماشین شلوغ آرنولد شوارتزنگر از چندین مدل هامر تا سوپرکار بوگاتی را می‌توان پیدا کرد.
واکنش ترنت الکساندر آرنولد به دستور تعویضش که از طرف یورگن کلوپ صادر شده بود نشان می‌دهد ناکامی لیورپول در فصل جاری روابط درون رختکن را هم دچار تنش کرده است.
مدافع دوپسته این روزهای استقلال در دیدار برابر مس رفسنجان غایب خواهد بود.
گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، بعد از شکست 2-1 مقابل آرژانتین به ستایش از لیونل مسی پرداخت و گفت استرالیایی‌ها تلاش کردند در این بازی تحت تاثیر بزرگی او قرار نگیرند.
گراهام آرنولد بعد از پیروزی استرالیا مقابل دانمارک آمادگی بازیکنانش در این بازی را تحسین کرد و گفت از تصمیمش برای ممنوع کردن استفاده بازیکنان از شبکه‌های اجتماعی راضی است.
گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، بعد از پیروزی تیمش مقابل تونس به بازیکنانش هشدار داد که نباید دچار غرور شوند تا مبادا در بازی بعدی دچار عدم تمرکز بشوند.
گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، بعد از شکست 4-1 مقابل فرانسه گفت شاگردان دیدیه دشان از استرالیایی‌ها از نظر بدنی پرقدرت‌تر و سریع‌تر بودند.
نشریه دیلی‌میل در کمتر از هجده ساعت تا بازی ایران برابر انگلیس، ترکیب منطبق بر آمار شاگردان ساوت‌گیت را ارائه کرد.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، بعد از دومین شکست پیاپی این تیم در لیگ برتر که دیشب مقابل لیدز اتفاق افتاد می‌گوید شکی نیست که لیورپول مشکل دارد.
ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، از این که توانسته است پاسخ انتقادهای اخیر را بدهد خوشحال است.
این گیاه آرنولدی، انگلی بدون ریشه، شاخه، ساقه یا برگ است و تا زمانی که برای شکوفه دادن آماده شود، از نظر بصری قابل شناسایی نیست جالب اینکه به گزارش نشنال جئوگرافیک، در روز‌های اخیر و به صورت تصادفی شکوفه آن دیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ