شیراز – «محسن رضایی» از مجموعه درمانی ابوعلی سینا و شهرک سلامت شیراز بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در مرکز رشد و نوآوری نوشهر در جریان آخرین دستاوردهای دانش بنیان ها و واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت.
معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید کرد.
معاون اول رئیس جمهور با حضور در آزادراه تهران–شمال از مسیر رفت و مراحل ساخت، پیشرفت و تکمیل مسیر برگشت منطقه ۲ این آزادراه بازدید کرد و روند احداث منطقه ۳ آزادراه را مورد بررسی قرار داد.
علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با حضور در استادیوم آزادی از وضعیت بهسازی این استادیوم بازدید کردند. طی این بازدید، عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به ارائه گزارش پیشرفت بازسازی سکو‌های استادیوم آزادی پرداخت
معاون اول رئیس جمهور از بازار کفش بازار بزرگ تهران بازدید کرد.
دکتر محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهوری به همراه دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و دکتر امیر محمدزاده لاجوردی رئیس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
معاون اول رئیس جمهوری به همراه وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و رئیس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: استقبال بی سابقه مردم از نمایشگاه کتاب نشان داد فرهنگ کتابخوانی تحریم شدنی نیست.
سمنان- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در سکوت خبری و بدون اطلاع رسانه‌ها، برای بازدید از طرح‌های زیست محیطی وارد استان سمنان شد.
تبریز- معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان سفر یک روزه به آذربایجان شرقی از پروژه راه آهن بستان آباد - خاوران بازدید کرد و در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.
معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده برای کنترل وضعیت ترافیکی کشور قرار گرفت.
فیروزکوه- معاون اول رئیس جمهور به صورت هوایی از محورهای مواصلاتی شرق استان تهران بازدید کرد.
معاون اول رئیس جمهور به منظور پیگیری اجرای طرح «فجر تا فطر» به صورت میدانی از سه فروشگاه زنجیره‌ای شهر تهران بازدید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیات همراه از مرکز تحقیقات و نو آوری صنایع خودرو سایپا و خط تولید خودرو شاهین بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید محصولات جدید این گروه خودروساز قرار گرفت.
معاون اول رئیس جمهور در بازدید از اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی شرکت راه آهن، از آخرین وضعیت ناوگان و خطوط ریلی کشور و جابجایی مسافران در روز‌های گذشته با توجه به برودت هوا مطلع شد. مخبر در این بازدید با تاکید بر لزوم رفع تمام مشکلات برای جابجایی ایمن مسافران، برای تردد قطار‌ها با توجه به سرمای بی‌سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش‌هایی از خطوط ریلی بویژه در مناطق شمال شرقی، دستورات لازم را صادر کرد.
معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز (جمعه) از شرکت راه آهن و و اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی خطوط ریلی کشور بازدید کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور پس از این دیدار که حدود دو ساعت به طول انجامید، بر پیگیری مطالبات دانشجویان و توجه به درخواست‌های آن‌ها تأکید کرد.
مشهد ـ معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از محل اسکان زائران جانباز و ایثارگر بازدید کرد.
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور از محل احداث آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد.
معاون اول رئیس جمهور برای دومین بار طی دو هفته اخیر از پایانه مرزی مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین تمهیدات برای خدمت به زائران قرار گرفت.
غرفه گروه صنعتی ایران‌خودرو، عصر روز گذشته، فعالیت خود را در نمایشگاه شهر مشهد و با حضور پرشور مردم و مسوولان آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ