تیم ملی جوانان در دومین بازی خود در تورنمنت کافا امروز ساعت 17:30 به وقت تهران به مصاف افغانستان می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سفارت ایران در کابل گفت: موافقت‌هایی که اکنون صورت گرفته که ما بتوانیم و متخصصان ما بروند منطقه را ببینند و زمینه‌ساز شود برای این‌که ان‌شاءالله این آب رها شود، خواهشم این است که امروز سیستان دچار مشکل است.
شاگردان حسین عبدی موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل افغانستان شدند.
حسین عبدی ترکیب تیم زیر 17 سال ایران در اولین بازی مرحله گروهی جام ملت‌ها را مشخص و اعلام کرد.
نوجوانان ایران امروز در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی به مصاف افغانستان می رود.
یک گل بی‌نظیر از ابرستاره ما فرشاد نور. خداروشکر عجب گلی زدیم. دمت گرم فرشاد. بغض ما ترکید روی این صحنه. سوپرگل استثنایی از فرشاد دلها. بغض 35 میلیون افغانستانی ترکید
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند در نخستین بازی خود در تورنمنت کافا به یک پیروزی پرگل برابر تیم افغانستان دست پیدا کرد.
در شرایطی که ایران با سه گل از افغانستان پیش بود، دروازه پیام نیازمند به طور جدی تهدید شد.
امیر قلعه‌نویی ترکیب تیمش مقابل افغانستان را معرفی کرد.
فوتبال ایران – افغانستان در فاصله 72 ساعت دو تقابل با هم خواهند داشت.
اصولگرایان در روایت خود از درگیری نظامی در مرز ایران و افغانستان همچنان به دنبال تطهیر طالبان هستند.
کارشناسان متعددی از سال ۱۳۸۳ به مسوولان وقت اعلام کرده بودند اگر افغانستان کنترل خود را بر آب عملیاتی کند، به ایران آب تخصیص داده نمی‌شود و باید دنبال منابعی جایگزین برای مردم سیستان بگردیم. آنچه برای ۴۰ هزار هکتار دشت سیستان، چاه نیمه‌ها و انتقال آب از چاه نیمه به زاهدان هزینه شد، همه اتلاف سرمایه بوده است
فلاحت پیشه گفت: اگر جنگی میان این دو کشور صورت بگیرد، طالبان امکان پیروزی در برابر ایران ندارد، اما به هر حال جنگی رخ نمی‌دهد. اگر ایران از سازوکار اقتصادی خود استفاده کند، به‌راحتی می‌تواند بر آنان مدیریت کند. کشور ما در سیاست خارجی گرفتار تابو است؛ تابو‌هایی مانند موضوع مواد مخدر که به مردم آسیب زده است.
حدادی با بیان اینکه حدود ۴۰ هزار دانشجوی افغانستانی در کشور مشغول تحصیل هستند، افزود: ما دنبال حل مشکل مالی این دانشجویان هستیم ضمن اینکه بسیاری از دانشجویان افغانستانی علاقمند هستند به شکل مجازی در کشور تحصیل کنند بعد از اعمال محدودیت تحصیل برای دختران افغانستانی سه دانشگاه تک جنسیتی ما (الزهرا، کوثر و حضرت معصومه) اعلام آمادگی کردند تا دانشجویان متقاضی را پذیرش کنند.
رئیس مرکز اموربین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست از مذاکره ایران با افغانستان بر سر موضوع حق آبه هیرمند با سفر سلاجقه طی روزهای آینده به افغانستان خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران و پاکستان هر دو از اتفاقات افغانستان به طور مستقیم تأثیر می‌پذیرند و همین نکته، تقویت بیش از پیش اشتراکات و همکاری‌ها را ضروری‌تر می‌سازد.
وزارت امورخارجه با رد برخی ادعاهای مطرح شده درباره تحویل و تحولات داخلی سفارت افغانستان در تهران، آنرا امری داخلی (مربوط به افغانستان) دانست و تاکید کرد که به هیچ عنوان به موضوع مزبور ورود نکرده است.
تایباد ـ نماینده استاندار هرات گفت: با پیگیری اهداف و برنامه هایی، به دنبال این هستیم که موانع و مشکلات مختلف اقتصادی و مسافری میان ایران و افغانستان به حداقل برسند.
ظهره‌وند،سفیر سابق ایران در افغانستان می گوید: آن مقطع زمانی از سوی ایران ۳ جریان در افغانستان در فعالیت بود و توسط آقای امین‌زاده مدیریت می‌شد. تیمی که کار تعامل با طالبان را دنبال می‌کرد، بخشی که کار پشتیبانی جبهه متحد را انجام می‌داد که با سردار سلیمانی بود و کار صلح را نیز من انجام می‌دادم.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایران یاریگر ادامه تحصیل زنان افغانستان است.
حسن کاظمی قمی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان معرفی شد.
امام جمعه گرگان؛ قتل مهسا امینی، به خاک و خون کشیدن دانشگاه صنعتی شریف، سقوط شهر اشنویه و فوت مقام معظم رهبری و بیماری معظم له را از جمله دروغ‌های پرتکرار رسانه‌های معاند در مدت اخیر اعلام کرد و گفت: دشمن با این اقدامات به دنبال شلوغ کردن کشور است، ایران در گذشته حیاط خلوت آمریکا بوده و ارتش، اقتصاد و فرهنگ آن در اختیار آمریکایی‌ها قرار داشت حال امروز جمهوری اسلامی به نقطه‌ای رسیده که برای کشور‌های استکباری دردسر شده لذا طبیعی است که دشمن نتواند ایرانِ امروز را تحمل کند.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر پایه نگاه به حمایت از مردم افغانستان سیاست تعاملی با طالبان را دنبال کرد اما این تعامل با چند ملاحظه ملی توام شد و تا زمانی که دولت فراگیر شکل نگیرد دولتی را به رسمیت نمی شناسد، گفت: ما با طالبان تعامل کردیم اما آن‌ها را به رسمیت نشناختیم.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه نگاه به حمایت از مردم افغانستان سیاست تعاملی با طالبان را دنبال کرد.
هالیفاکس، بانک بریتانیایی ارائه دهنده وام مسکن اعلام کرد که سرعت سالانه افزایش قیمت مسکن در بریتانیا در ماه مه برای سومین ماه متوالی کاهش یافته است و احتمالا مقابله با تورم بالا عامل کاهش بیشتر تقاضا خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ