حمیدرضا رجبی شب خاصی را در ورزشگاه الجنوب سپری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: متأسفانه تقریباً در هیچ حوزه‌ای وعده‌های رئیسی محقق نشده و عملکرد دولت سیزدهم قابل قبول نیست بنده این اظهارات را با ناراحتی درونی بیان می‌کنم و می‌گویم.
عملکرد قابل قبول تیم کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی کنجکاوی کارشناسان فوتبال امارات را برانگیخته.
پس از عملکرد قابل قبول سجاد شهباززاده در بازی با نساجی، او به شکل جالبی مورد استقبال هم تیمی هایش قرار گرفت.
عملکرد قابل قبول کریستوفر کنت در لیگ بیست و دوم بهانه‌ای برای گفتگو با این گلر اتریشی بود.
عملکرد قابل قبول هافبک بازیساز پرسپولیس همچنان ادامه دارد تا تقدیر ویژه یحیی گل محمدی را به همراه داشته باشد.
عملکرد قابل قبول هافبک بازیساز پرسپولیس همچنان ادامه دارد تا تقدیر ویژه یحیی گل محمدی را به همراه داشته باشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت می پردازند.جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور استیضاح وزیر صمت را مانع از تحقق شعار سال دانست و با توجه به کارنامه وزیر صمت، عملکرد فاطمی امین را در این مدت قابل قبول ارزیابی کرد.
علی نظر محمدی در مورد وضعیت حال حاضر لیگ برتر صحبت کرد و عملکرد ملوان را با شرایط حال حاضرش قابل قبول دانست.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان مجمع امروز، در خصوص موضوعات مختلف صحبت کرد.
ژوزه مورینیو، سرمربی تیم آ.اس.رم بعد از پیروزی مقابل رئال سوسیداد عملکرد تیمش را مورد انتظار و قابل قبول ارزیابی کرد.
فرزاد باهر ارسباران با عملکرد قابل قبول خود در جام جهانی شمشیربازی سابر، به جمع 8 نفر پایانی صعود کرد.
نایب رئیس هیئت تکواندو آذربایجان شرقی گفت: عملکرد تیم‌های نونهالان و نوجوانان استان در لیگ برتر قابل قبول بود.
تبریز - نایب رئیس هیئت تکواندو آذربایجان شرقی گفت: عملکرد تیم‌های نونهالان و نوجوانان استان در لیگ برتر قابل قبول بود.
واقعیت این است که از زمان حضور رنار در تیم ملی عربستان، این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و حتی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برده می شد اما اکنون در فاصله نزدیک به یک سال تا شروع این رقابت ها، ممکن است سرمربی جدیدی روی نیمکت سعودی ها بنشیند.
عضو کمیسیون اقتصادی دولت گفت: قابل قبول نیست که وزرا گرانی‌ها را توجیه کنند. وزیر صمت که باید عذر وی را به دلیل ضعف عملکرد می‌خواستیم، اخیراً افزایش خودرو را با بهانه‌های مختلف توجیه می‌کند.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی عملکرد داوران در فینال لیگ برتر کشتی را قابل قبول توصیف کرد.
عملکرد ژاوی هرناندز به عنوان مربی بارسلونا پس از گذشت یازده هفته از لالیگا قابل قبول بوده است. آمار او از لوئیس انریکه بهتر بوده ولی پشت سر ارنستو والورده و تاتا مارتینو قرار می گیرد.
مسئول اجرایی دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که عملکرد داوران در هفته هشتم لیگ برتر قابل قبول بوده است، گفت: برخلاف ادعای استقلالی ها داور نباید پنالتی اعلام می کرد.
عملکرد قابل قبول سینا اسدبیگی بار دیگر او را در ترکیب این تیم برای بازی امروز با تراکتور قرار داد.
مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس با عملکرد قابل قبول خود سهم بسزایی در پیروزهای اخیر این تیم داشت و خودش را به عنوان گمشده سرخپوشان معرفی کرد.
«لغو تحریم با مذاکره» طعمه‌ای است که مسئولان سیاست خارجی آمریکا روی قلاب گذاشته‌اند و دولت سیزدهم با همت بلند و پشتوانه مردمی خود می‌تواند قید این طعمه را بزند و مثل عملکرد قابل قبول خود در این یک سال، تمام تمرکز و توان خود را صرف خنثی‌سازی تحریم‌ها کند.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان برابر مس کرمان نمایش خوبی نداشتند و تنها توانستند سه امتیاز را از آن خود کنند.
رئیس کمیته دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار یک بام و دوهوای صدا و سیما، در مورد عملکرد VoDها گفت: از متولیان و مسئولان پلتفرم‌ها و VoDها درخواست کرده‌ایم تا برای بررسی موضوع و ارائه راهکارها جلسه‌ای مشترک میان مجلس، رییس سازمان صدا و سیما و فعالان این صنعت و پلتفرم‌های اصلی برگزار کنند اما مدیران صدا و سیما عنوان کردند، برگزاری چنین جلسه‌ای در شأن رئیس محترم سازمان صدا و سیما نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ