رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی عملکرد داوران در فینال لیگ برتر کشتی را قابل قبول توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای دومین بار طی چند هفته اخیر با وجود تشکیل مجمع، انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار نشد.
نام خلیج فارس در ادبیات سیاسی و رسانه‌ای روسیه چندان قطعی و پذیرفته بوده است که در "سند امنیت دسته جمعی روسیه برای منطقه" که در سال ۱۳۹۸ ارائه شد و یک طرف اصلی آن کشور‌های عرب همسایه ما در منطقه هستند نیز بار‌ها از عنوان خلیج فارس استفاده شده است
مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان درباره اتفاق رخ داده اخیر در فدراسیون ووشو بیانیه‌ای صادر کرد.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
اسطوره پرسپولیس مدعی است هواداران چشم‌انتظار یکی از تماشایی‌ترین دربی‌ها چند سال اخیر خواهند بود.
فارس نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد در موارد با منشاء داخلی، علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل‌شده به مراکز درمانی حدود ۸۰ درصد تمارض و حدود ۲۰ درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آن‌ها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است.
فارس نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد در موارد با منشاء داخلی، علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل‌شده به مراکز درمانی حدود ۸۰ درصد تمارض و حدود ۲۰ درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آن‌ها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است.
جامعه انجمن‌های حرفه ای اقامتگاه‌های بوم گردی کشور درباره پخش تصاویری از مدیریت بوم گردی در یک سریال تلویزیونی، سهم بوم گردی‌ها و پلمب برخی از این نوع اقامتگاه‌ها در گردشگری واکنش نشان داد.
وزیر دارایی عربستان از آمادگی کشورش برای سرمایه گذاری در ایران در سایه توافق اخیر میان تهران و ریاض خبر داد.
استقلال سا پینتو در هفته‌های اخیر، توانسته بهترین تیم لیگ باشد و خط حمله این تیم هم، توقف ناپذیر به نظر می‌رسد.
عادل فردوسی‌پور به اتفاقات اخیر در مدارس دخترانه واکنش نشان داد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل کسب نتایج خوب استقلال در هفته های اخیر گفت: سرمربی این تیم بعد از مدتها توانست ضعف خود را برطرف کند و با شناخت ترکیب کامل اوضاع را بهتر کند.
تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان طی روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی بوده که خیلی در فوتبال حرفه‌ای دیده نمی‌شود.
استقلال در 5 فصل اخیر به جز دیدار فینال جام حذفی هرگز برای مسابقات این تورنمنت سفر نکرده است!
هادی خانیکی: دیرفهمی باعث شد تغییرات زیرپوستی شهر به خوبی درک نشود و برخی گمان کنند فقط یک شکاف نسلی اتفاق افتاده است و نسل «ایکس» و «زد» به میدان آمده و این دو نسل نمی‌توانند با هم صحبت کنند؛ در صورتی که‌این اتفاق بسیار فراتر از یک تغییر نسلی بود. نقش‌آفرینی مهم زنان در این میان و تغییر سبک زندگی رخ داده است که در این سبک جدید، خودِ زندگی مهم شده و تعریفی متفاوت با گذشته پیدا کرده است.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در وقایع اخیر حتی ممکن است اغتشاش‌گرها هم مورد آسیب قرار گرفته باشند، این آسیب‌هایی که به آنان اعم از اموال و جان‌شان رسیده است باید مورد بررسی قرار بگیرد و اتفاقا اگر این افراد مورد ظلم قرار گرفته‌اند، باید تکلیف‌شان روشن شود.
شرکت‌های توسعه گردشگری باید زیرساخت‌های گردشگری کشور را ایجاد می‌کردند اما در ۲۰ سال اخیر نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه در اداره نیروهایشان نیز با مشکل رو به رو شدند.
تمرینات تیم ملی در روزهای اخیر علاوه با بازیکنان داخلی با حضور چند بازیکن رده سنی امید و جوانان دنبال شد.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان روایتی از بازدید از زندان اوین بعد از حادثه آتش‌سوزی گفت: جمع بندی ما این است که مقداری ضعف حفاظت فیزیکی در سلول زندان‌ها بوده که باعث اتفاق اخیر در زندان اوین شده است.
اتفاق بزرگی که صورت گرفته این است که حجم واقعی قدرت دشمن در طول زمان کاهش یافته است. ما با گرادیان بسیار شدید از نرخ تنزیل قدرت نسبت به زمان در نظام استکباری مواجه هستیم که اساساً به دلیل از دست رفتن قدرت ارعاب دشمن است.
سید ابراهیم رییسی در گفتگوی تلویزیونی اخیر خود درباره درخواست برخی از فعالان اجتماعی و سیاسی مبنی بر اجرای راهکارهای عملی در جهت اعتراض مناسب و قانونمند گفت: چه اشکالی دارد برای گفت‌وگو، نقد و حتی اعتراض نسبت به یک تصمیم مراکزی را قرار دهیم که نسبت به برخی تصمیمات و روش‌ها نقد و اعتراض شود؟ این مسئله می‌تواند به ارتقای کار کمک کند
کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، انتقال به این باشگاه را بهترین اتفاق سال های اخیر برای خودش توصیف کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: موفقیت‌های اخیر با برنامه‌ریزی درست رخ داده و نمی‌توان آن را به شانس یا اتفاق ربط داد.
تیم فوتبال پرسپولیس آماری کم نظیر از درصد شوت های تبدیل به گل خود در فصل جاری لیگ برتر به جای گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ