سفارت روسیه در تهران با ارسال پیامی در کانال رسمی خود برای وزیر ورزش آرزوی سلامتی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ولادیمیر زلنسکی روز سه شنبه در پیام ویدئویی عصرگاهی خود از آماده‌ شدن برای حملات جدید به خاک روسیه خبر داد.
کاخ ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که نخست وزیر قطر برای پوتین پیام فرستاده است.
دادگاهی در روسیه پیام رسان واتس اپ را به دلیل پاک نکردن محتوای ممنوعه ۳ میلیون روبل(۳۷۰۸۰ دلار) جریمه کرد.
پیام ستاره کشتی روسیه در تمجید از اخلاق حسن یزدانی
پیام رسان واتس اپ به دلیل عدم حذف محتوای ممنوع در روسیه با جریمه ای تا سقف ۴ میلیون روبل در این کشور  روبرو است.
سیلویو برلوسکونی که ابتلایش به سرطان خون تایید شده، از روحیه بالای خود خبر داد.
رئیس جمهور اوکراین با انتشار پیام ویدئویی، ریاست روسیه بر شورای امنیت سازمان ملل متحد را بی معنا عنوان کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی مشروح با خبرگزاری "اسپوتنیک" روسیه دیدگاههای خود در حوزه تعاملات اقتصادی بین المللی ایران را تشریح کرد.
«"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه قبل از آغاز حمله سراسری کشورش به اوکراین، به هیچ عنوان این دیدگاه را نداشت که جنگ اوکراین تبدیل به یک جنگ فرسایشی خواهد شد. این همان مساله‌ای بود که بایدن در سفر به اوکراین مورد اشاره قرار داد و به طور خاص تاکید کرد که وحدتِ ایجا شده در جبهه کشور‌های غربی در حمایت از اوکراین، تا حد زیادی پوتین را شوکه و شگفت زده کرده است.»
سفارت روسیه در تهران با ارسال پیامی در کانال رسمی خود برای وزیر ورزش آرزوی سلامتی کرد.
فواد ایزدی گفت: «جنگ میان روسیه و اوکراین می‌تواند پایان یابد، آن‌ها می‌خواهند پای میز مذاکره نشسته و توافق کنند و روس‌ها نیز آماده هستند. اما رئیس‌جمهور اوکراین دست‌نشانده غربی‌هاست و کشور خود را ویران کرده است. وقتی جریان غرب‌گرا در کشور‌ها به قدرت می‌رسد این نوع اتفاقات برای کشور‌ها پیش می‌آید. غرب به اوکراین اجازه نداده است که به سمت توافق با روسیه حرکت کند. این فشار‌ها ادامه می‌یابد و دولت روسیه هم نمی‌تواند در این جنگ شکست بخورد و تلاش دارد در برابر غرب مقاومت کند.»
رئیس‌ جمهور روسیه امروز و به دنبال سانحه سقوط هواپیما در نپال، در پیامی این حادثه را به همتای نپالی خود تسلیت گفت.
اگرچه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این پیام را دریافت و ابلاغ کرده است؛ اما صدا‌های مخالفی در طرف اوکراینی به گوش می‌رسد تا لحظه تنظیم این گزارش هنوز سخن رسمی‌ای از طرف اوکراینی مبنی بر پذیرش آتش‌بس وجود نداشته است. یک مشاور ارشد رئیس‌جمهور اوکراین و برخی دیگر از مقام‌های سطح بالای این کشور هم به سرعت این پیشنهاد را رد کرده و گفته‌اند تا وقتی نیرو‌های روسیه مناطق اشغالی اوکراین را ترک نکنند، آتش‌بس در کار نخواهد بود.
اولاف شولتس، صدراعظم آلمان با پیام تبریک به استقبال سال نوی میلادی رفت. این سیاستمدار حزب سوسیال‌دموکرات آلمان (SPD) مردم این کشور را فراخواند تا با اعتماد و انسجام به پیشواز سال نو بروند.
پوتین در پیامی به نتانیاهو گفت: «امیدوارم دولت شما به خط تقویت همکاری روسیه و اسرائیل در همه زمینه‌ها که به نفع مردم ما و به نفع تأمین صلح و امنیت در خاورمیانه ادامه دهد.»
هدف عربستان و امارات، ارسال پیام هشدار به ایالات متحده بوده مبنی بر آن که در صورت‌عدم حمایت واشنگتن از آن کشور‌ها می‌توانند با مسکو همکاری بیش‌تری داشته باشند در این میان می‌توان به روابط اقتصادی قوی عربستان و امارات با روسیه اشاره کرد.
پیمان کیا و پیام کیا متهم شده‌اند که بیش از یک دهه برای روسیه جاسوسی کرده‌اند. پر لیندوکویست، دادستان واحد امنیت ملی سوئد، اعلام کرد: این تحقیقی پیچیده درباره جرمی بود که تحقیق درباره آن دشوار است.
یک رسانه آمریکایی گفته است که واشنگتن به طور خصوصی از اوکراین خواسته تا به روسیه نشان دهد که آماده گفتگو است.
امیرعبداللهیان: بورل ۴ روز پیش گفت پیام شما در خصوص مذاکرات را به آمریکا منتقل کردیم؛ ما منتظر پاسخ واشنگتن هستیم / اظهارات بایدن نسنجیده بود؛ مقامات آمریکایی از طریق مجاری دیپلماتیک به ما اعلام کردند که آمریکا چنین موضعی را ندارد
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز خواستار توضیح لندن درباره پیام مرموز «لیز تراس» به وزیر خارجه آمریکا در زمان انفجار خط لوله نورد استریم شد.
مالی در پیام توئیتری خود با تکیه بر ادعا‌های اخیر درباره نحوه برخورد نیرو‌های امنیتی با افراد حاضر در ناآرامی‌های جاری در ایران و همچنین اتهامات اثبات نشده استفاده از پهپاد‌های ایرانی توسط روسیه در حملات علیه اوکراین نوشت: پیام ما به ایران روشن است به کشتار مردم پایان دهید و ارسال پهپاد‌ها به روسیه را متوقف کنید.
طبق اعلام کاخ ریاست‌جمهوری روسیه، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور این کشور ضمن ابراز تسلیت به همتای ایرانی در پی حمله تروریستی در شیراز، برای افزایش همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم اعلام امادگی کرد.
اومارو مختار سیسوکو امبالو، رئیس جمهور گینه بیسائو در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با زلنسکی در کی‌یف، یک روز پس از دیدار با پوتین گفت: «برادر عزیزم، دیروز با رئیس‌جمهور [ولادیمیر]پوتین در روسیه بودم که از من خواست پیامی به شما بدهم، با شما صحبت کنم در نظر داشته باشید که گفتگوی مستقیم برای اقدامات مشترک آینده بسیار مهم است.
رئیس جمهور روسیه در پیامی انتخاب مجدد «شیء جین‌پینگ» به عنوان دبیرکل حزب کمونیست چین و تمدید ریاست جمهوری وی را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ