با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص عبور کشور از شرایط بحرانی، مشتریان بانک سپه برای تمدید کارت‌های بانکی خود می توانند به‌صورت حضوری به شعب مراجعه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که ابتدا قرار بود بلیت‌فروشی بازی تراکتور تا فردا صبح باشد اما این تاریخ تمدید شد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: همان‌طور که می‌دانید، قانون انتخابات در تاریخ ۷ مرداد به ستاد انتخابات ابلاغ شد. بنابراین با توجه به آنکه مهلت پیش ثبت نام ۷ روزه است، قابل تمدید نیست و ما هم استفتا کردیم و همان ۷ روز را تصویب کردند و به هرجهت باید به قانون عمل کنیم.
ستاره تیم بسکتبال بوستون سلتیکس با عقد قراردادی سوپرمکس، پنج‌ساله با تیمش تمدید کرد.
گرگ پوپویچ، سرمربی 74 ساله سن آنتونیو اسپرز، قراردادش را برای 5 فصل دیگر تمدید کرد.
کیلیان امباپه تحت فشار باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید یا جدایی قرار دارد و از حالا تا پایان نقل و انتقالات می توان به 15 روز کلیدی برای تعیین سرنوشت او اشاره کرد.
مدیرکل بهره برداری آزادراه‌ها گفت که از تاریخ هفدهم تیر صدور بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو منوط به مفاصا حساب عوارض آزادراهی است.
روی هاجسون، پیرترین مربی تاریخ لیگ برتر، قراردادش با کریستال پالاس را یک سال دیگر تمدید کرد و فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
روی هاجسون، پیرترین مربی تاریخ لیگ برتر، قراردادش با کریستال پالاس را یک سال دیگر تمدید کرد و فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
مهلت ثبت نام ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه که پیش از این تا تاریخ ۲۶ خرداد بود، تا ۴ تیر تمدید شد.
ظاهراً دولت آمریکا دیگر علاقه‌ای به بازگشت به توافقنامۀ احیای برجام ندارد و به‌جای آن، دو گزینۀ دیگر را پیشنهاد می‌کند. گزینۀ نخست یک توافق کوتاه‌مدت است، به‌صورتی که در کنار کنترلِ برنامۀ هسته‌ای ایران، نظام تحریم‌ها نیز از هم نپاشد و به‌عنوان ابزاری برای دستیابی به یک توافق بلندمدت به خدمت گرفته شود. گزینۀ دوم، توافقی بلندمدت و همراه با تمدید برخی محدودیت‌های مربوط به برنامۀ هسته‌ای ایران است که تاریخ انقضای آن‌ها طبق متن برجام نزدیک است.
سخنگوی اتحاد کلباء گفت که امیدوار است این تیم در فصل بعد، رکورد تعداد امتیاز کسب شده در تاریخ ادنوک لیگ را بشکند.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها میسر نمی‌باشد.
فرآیند ثبت نام در سامانه و ثبت سفارش خودرو، برای کاربرانی که ۲ شرط را رعایت کرده باشند، از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد.
تاریخ اعزام به خدمت مشمولان زلزله زده شهرستان خوی بنابر اعلام سازمان وظیفه عمومی فراجا تمدید شد.
زمان نقل و انتقالات زمستانی برای باشگاه‌ها تمدید نمی‌شود و فردا شب به پایان می‌رسد.
مهلت ارسال آثار به جشنواره کارتون گردشگری، موزه، معلولیت و سالمند، تا تاریخ ۵ بهمن ماه سال جاری تمدید شد.
از تاریخ اعلام شده برای انتخاب سرمربی جدید تراکتور 24 ساعت هم رد شد اما جانشین بردیف هنوز مشخص نیست.
هاشم کارگر در خصوص اعتبار کارت هوشمند ملی گفت: با توجه به اینکه صدور کارت‌های هوشمند ملی به صورت فراگیر از سال ۱۳۹۳ آغاز و تاریخ اعتبار آن هفت سال در نظر گرفته شده بود اکنون تاریخ انقضا و پایان اعتبار برخی از آن‌ها فرا رسیده است.
معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مجدد ثبت نام مرحله اول آزمون‌ سراسری سال‌ ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۷ در تاریخ ۲۲ آبان ماه خبر داد.
جزئیات منتشر شده از تمدید قرارداد کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، با پاری سن ژرمن نشان از هزینه هنگفت این باشگاه برای حفظ او دارد.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، پیش از این تاریخ اعتبار گذر ویژه اربعین تا روز ۲۶ شهریور مصادف با اربعین حسینی اعلام شده بود که با هماهنگی‌های به عمل آمده با کشور عراق تا آخرین روز ماه صفر تمدید شد.
مشهد ـ رئیس پلیس امنیت و اطلاعات خراسان رضوی گفت: روزانه بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تمدید گذرنامه تاریخ گذشته برای شرکت در مراسم اربعین حسینی کشور عراق داریم.
سردار حاجیان سخنگوی فراجا گفت: از روز شنبه در تمامی ادارات گذرنامه، پلیس گذرنامه ما در سراسر کشور فعال خواهند شد.
سخنگوی فراجا، از تمدید گذرنامه‌های تاریخ گذشته برای سفر به عراق از روز شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ