در مراسم جشن نایب قهرمانی شاگردان مریم ایراندوست، پدر مربی سابق تیم ملی نصرت ایراندوست هم حضور داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات وزارت دفاع عراق و آمریکا پس از نشست دو روزه در واشنگتن بیانیه امنیتی مشترک صادر کردند.
محمد توتونچی، سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار ایران، پس از تقدیم استوارنامه به مقامات کویتی رسما فعالیت خود را در این کشور عربی و اسلامی آغاز می‌کند.
در جلسه امروز مقامات فدراسیون فوتبال با مدیران رسانه باشگاه‌ها یک بند جالب در آیین‌نامه رسانه‌ای مسابقات افشا شد.
منابع امنیتی افغان از کشته و زخمی شدن شماری بر اثر انفجاری خبر دادند که مجلس ختم معاون والی ولایت بدخشان در شمال این کشور را هدف قرار داد.
سخنگوی دولت اعلام کرد: بیش از ۱۲۰۰ تاجر معتبر، رئیس اتاق‌های بازرگانی، وزرا و مقامات صنعت و تجارت از ۷۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران حضور دارند.
مقامات کاخ سفید در واکنش به حملات اخیر گروه‌های مقاومت محلی در سوریه به پایگاه‌های نظامی غیر قانونی آنان در سوریه، از تمدید حضور ناو هواپیمای غول پیکر خود در سواحل سوریه خبر دادند.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود اما آنطور که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس اعلام کرده این جلسه به تعویق افتاده است.
شماری از مقامات چین برای حضور در یک رویداد فرهنگی وارد جزیره تایوان شدند.
چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت ایرانی اعم از دولتی و خصوصی امروز و فردا هم دایر است.
۲۰ سند همکاری میان مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران و چین در حضور روسای جمهور دو کشور به امضا رسید.
مراسم سالروز شهادت آیت الله سید محمد باقر حکیم که به روز شهید عراق نامگذاری شده با حضور سران سیاسی عراق برگزار شد.
اسماعیلی درباره اینکه دولت آمریکا در حال تصویب قانونی است تا مانع از حضور فرزندان مقامات ایرانی در آن کشور شود گفت: کاملا موافقیم، همین روند را ادامه بدهند.
این طرح به وزیر امور خارجه آمریکا دستور می‌دهد تا بررسی کند که آیا گروه گسترده‌ای از مقامات ایرانی و خانواده آن‌ها در این کشور حضور دارند یا خیر.
رئیس ستاد کل ارتش عراق و معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق از محل حادثه تروریستی در کرکوک بازدید کردند.
مقامات اطلاعاتی آمریکا می‌گویند وزارت دفاع این کشور تاکنون شواهدی مبنی بر حضور موجودات بیگانه‌های فضایی کشف نکرده است.
مقامات اطلاعاتی آمریکا می‌گویند وزارت دفاع این کشور تاکنون شواهدی مبنی بر حضور موجودات بیگانه‌های فضایی کشف نکرده است.
مقامات اقلیم شمال عراق بدون اشاره به حضور غیر قانونی عناصر تروریستی در اطراف مرزهای ایران، عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه مواضع تروریست‌ها را محکوم کردند.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا بر خلاف ادعاهای مقامات کاخ سفید و وزارت خارجه این کشور گفت واشنگتن نمی تواند تأیید کند که روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی به اوکراین حمله می کند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: مجمع عمومی فراکسیون اکثریت مجلس سه‌شنبه با دعوت از مقامات امنیتی اتفاقات اخیر کشور را بررسی می‌کند.
سلامی عنوان کرد: از مقامات عراقی درخواست داریم در ایام اربعین، امکان ورود اتباع غیر ایرانی را برای زیارت فراهم کنند، زیرا در مرز شلمچه ازدحام به وجود آمده است. اگر همکاری طرف عراقی را در این زمینه داشته باشیم این مشکل ازدحام اتباع خارجی در مرز شلمچه نیز حل خواهد شد.
رسانه های صهیونیست شامگاه چهارشنبه مدعی تماس های مستقیم بین مقامات این رژیم و قطر به منظور حضور صهیونیست ها در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خبر دادند.
پایگاه بلومبرگ به نقل از مقامات کاخ سفید از اعلام مخالفت واشنگتن با حضور رئیس جمهور روسیه در اجلاس سران گروه بیست خبر داد.
مراسم تحلیف اولین رئیس‌جمهور چپ‌گرای کلمبیا با حضور مقامات بیش از ۶۰ کشور جهان، در محل کنگره و مقابل مجلس سنا و کاخ ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ